Pozdrav!
Iz pretrage postova video sam da Ivan T radi i ima iskustva sa Agis sistemom pa mi je potreban savet .
U pitanju je BMW 318i iz 2002, 105kW, 2000 cc, motor je N42B20 valvetronic i ugradjen je AC Stag 4 ,
medjutim taj uredjaj je neodgovarajuci za ovaj motor iako su ga reklamirali da radi sa valvetronicima.
Nije ga moguce izmapirati zbog slabe promene podpritiska u usisu , sto je i Dora potvrdio pre par meseci.
Nisam se predavao i pokusao sam da ga stelujem preko vremena ubrizgavanja gde sam dobio poboljsanja,
ali jednostavno posle odr. vremena pali se check lampica i kod greske je "multiple fuel level trim" i nebih
vise da se igram da nebi upropastio motor.Pazljivo sam procitao uputstvo proizvodjaca AGIS obd can
uredjaja gde se kaze da ga je moguce povezati preko CAN magistrale vozila (u slucaju za moj auto potreban
je adapter\obd reader jer je komunikacija ISO9141 preko obd dzeka ,mada je izmedju modula na autu CAN)
Zanima me da li ima neko iskustva i da li je rad takvog sistema pouzdan ,jer danas prilikom razgovora sa
serviserom glavnog uvoznika za AGIS nisam uspeo da dobijem informaciju jer oni ne koriste opciju povezivanja
na OBD niti imaju adapter sa CAN na ISO9141?!?!?!!? ,a u stvari ta opcija je po dokumentaciji velika prednost
Agisovog uredjaja u odnosu na ostale!Ne bih da bacim pare na novu centralu ako ne bude radila posao pa se
nadam da neko ima iskustva po ovom pitanju ili ima ideju koji uredjaj bi resio moj problem?
Iz pretrage postova video sam da Ivan T radi i ima iskustva sa Agis sistemom pa mi je potreban savet .
U pitanju je BMW 318i iz 2002, 105kW, 2000 cc, motor je N42B20 valvetronic i ugradjen je AC Stag 4 ,
medjutim taj uredjaj je neodgovarajuci za ovaj motor iako su ga reklamirali da radi sa valvetronicima.
Nije ga moguce izmapirati zbog slabe promene podpritiska u usisu , sto je i Dora potvrdio pre par meseci.
Nisam se predavao i pokusao sam da ga stelujem preko vremena ubrizgavanja gde sam dobio poboljsanja,
ali jednostavno posle odr. vremena pali se check lampica i kod greske je "multiple fuel level trim" i nebih
vise da se igram da nebi upropastio motor.Pazljivo sam procitao uputstvo proizvodjaca AGIS obd can
uredjaja gde se kaze da ga je moguce povezati preko CAN magistrale vozila (u slucaju za moj auto potreban
je adapter\obd reader jer je komunikacija ISO9141 preko obd dzeka ,mada je izmedju modula na autu CAN)
Zanima me da li ima neko iskustva i da li je rad takvog sistema pouzdan ,jer danas prilikom razgovora sa
serviserom glavnog uvoznika za AGIS nisam uspeo da dobijem informaciju jer oni ne koriste opciju povezivanja
na OBD niti imaju adapter sa CAN na ISO9141?!?!?!!? ,a u stvari ta opcija je po dokumentaciji velika prednost
Agisovog uredjaja u odnosu na ostale!Ne bih da bacim pare na novu centralu ako ne bude radila posao pa se
nadam da neko ima iskustva po ovom pitanju ili ima ideju koji uredjaj bi resio moj problem?
Comment