Mazda RX-8 na LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    Mazda RX-8 na LPG

    Naleteh pre neki dan na ovaj KLIP na youtube, gde je momak pokazao konvertovanu RX-8 sa Egas uredjajem za 8 cilindara. Vidim da taj vlasnik na nekom Engleskom forumu komentarise da je zadovoljan potrosnjom kao i da je presao nekih 60.000km na gas bez ikakvih problema.
    Takodje sam nasao i SAJT gde su Poljaci pokazali slike konverzije Mazde RX-8 na gas.

    Isto tako s` vremena na vreme i na mobile.de izadje po neka Mazda RX-8 sa ugradjenim "plinom" pa me je zintrigiralo koliko je ta ugradnja u Vankel motor pouzdana i da li bi to neko u Srbiji mogao da uradi???
    Last edited by MOSLER; 29.08.2011, 01:13.
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #2
    it cost £2200 which is on the high side for LPG conversions
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • MOSLER
      CBC Senator XXL
      • 27.05.2005
      • 1064
      • Niš

      #3
      Da, ali ugradnja LPG uredjaja je generalno skupa u U.K. Ipak, drzava ih subvencionise sa preko 50%

      Comment

      • kupac u najavi
        CBC Član
        • 07.08.2011
        • 58
        • BG

        #4
        Zavisi za koju godisnju kilometrazu ti treba.

        Ja sam cuo nekoliko puta da ljudi u Srbiji na RX8 menjaju kompletne motore na 100 hiljada km, jer je skuplja popravka od nabavke drugog.

        Vankel nije klasican motor i ne oprasta kratke relacije i crveno polje bez prethodnih minimum 50km otvorenog puta u srednje-visokim obrtajima, a do 5000 ide kao Yugo, pa ga ljudi mahom gaze od prvog metra, bez obzira na sve temperature i kolicinu ulja(ima koliko hoces pacijenata koji vole da se lazu da Vankel uopste ne trosi ulje, pa od zamene do zamene ne dolivaju nista, a onda im na 50000-70000 motor izgleda kao da je presao 350000).

        Taj sa snimka prelazi 50000km godisnje i njemu se isplati plin svakako, jer ce za dve godine ustedeti jos jedan ceo auto, ali u Srbiji, to je bas ozbiljno kockanje sa mnogo stvari odjednom.

        Auto kao auto je preozbiljan, pogotovo za 10ak hiljada evra, to niko zdrav ne moze da osporava.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          uf sto te nisam ranije sreo da me prosvetlis,i da se ne zeznem i ne kupim to sranje koje do 5000 obrtaja ide ko Yugo....
          @Mosler
          ne razumem se oko gas instalacija,i ne znam sta je na toj instalirano,mada vidjam da svabe ubacuju vec odavno u RX8,i znam da svi prelaze na podmazivanje sa 2T uljem i posebnim adapterima,jer kako pisu gas je "suv"za wankela,i treba mu dodatno podmazivanje.sa druge strane su u velikoj prednosti jer je sagorevanje bez koksa,i motor je unutra cistiji i duze traje,ako se kao i svi drugi motori pravilno odrzava.
          Last edited by X9; 30.08.2011, 15:43.
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • MOSLER
            CBC Senator XXL
            • 27.05.2005
            • 1064
            • Niš

            #6
            @X9 hvala za info. Voleo bih da nesto o ovoj temi kazu i oni koji se bave ugradnjom autogas uredjaja, posebno Dora i Ivan.
            Last edited by MOSLER; 10.09.2011, 14:31.

            Comment

            • The Punisher
              CBC Senator XXL
              • 01.03.2006
              • 503
              • Beograd Wozhdovatz
              • Ford Taunus TC1

              #7
              https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

              Comment

              Working...
              X