Ugradnja autogas uredjaja u sopstvenoj režiji, uz pomoć sa foruma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ugradnja autogas uredjaja u sopstvenoj režiji, uz pomoć sa foruma

    Vidim da malo -malo pa neko sam ugradi gas u svoje vozilo, pa rekoh da probam i ja. Još sam u fazi razmišljanja...
    Mislim da mi ugradnja boce, razvlačenje cevi i kabliranje neće biti veliki problem, ali imam nedoumice oko ugradnje mlaznica, postavljanja dizni. Jedino što sigurno znam je da neću znati da ga pustim u rad ... čak i ako sve postavim kako treba. Evo šta me za početak interesuje.
    Da li se mlaznice ubušuju u usisnu granu?
    Pretpostavljam da trebaju biti postavljene što bliže glavi.
    Kolika treba da je dužina creva od dizni do mlaznica?
    Da li treba da ima onih par namotaja na crevu visokog pritiska pre isparivača?
    Da li da uzmem STAG 4+ ili 300+ ISA2?
    Inače auto je Daihatsu Terios J102 2002. godište 1,3 VVTi Toyotin motor, Denso računar.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Postalo je navika pomalo da svako misli kako je to odradim ja toočas posla a posle davim sve redom što to ne radi. Hulje od majstora uzimaju pare neopravdano. karikiram ali u principu je tako nekako.

    U principu razumem da se nema para i sve to ali nikom ne pada napamet da radi generalnu motora ili slično. Ono izgleda strašno a nije, samo ej montaža

    Uglavnom.

    mlaznice se buše u granu 90 stepeni u odnosu na granu ili bar par stepeni od motora da ide strujanej prema motoru. Znači ukoso prema motoru.

    Buši se što bliže glavi.
    Creva treba da su što kraća, koliko može.
    namotaje treba još uvek, možda i ne treba ali ja ih stavljam po navici.
    Može Stag 4 a može i Isa..

    Inače, treba dosta truda, treba nešto i alata, kao komparator i burgiej koje nisu baš na svakom ćošku da se nadju, posle treba interfejs i znanje neko da se to podesi čak i ako imaš interfejs.
    Pošto priznaješ da nećeš znati, raspitaj se okolo koliko će ti uzeti ti što znaju, stavi sve na papir pa napred...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment


    • #3
      Hvala Dora, to mi je trebalo ...
      Ma kako ne radim generalne, već 3 uspešno obavljene ...

      Comment


      • #4
        Danas sam završio montažu i povezivanje delova, teška fizikalija. Da li sam dobro ugradio videću sutra, kad odem da se odradi i majstorski deo posla (podešavanje i puštanje u rad). Samo mogu da kažem da to koliko serviseri naplaćuju za ugradnju uopšte nije mnogo. Ja ga više nikad ne bih ugradjivao ...
        Moram i da kažem da ne bih uspeo bez saveta sa foruma i pomoći momka koji mi je prodao uredjaj, ne znam da li smem da navodim naziv prodavnice, inače prodavnica je u Pančevu.

        Comment

        • bojanjov
          CBC Veteran
          • 06.04.2009
          • 99
          • https://t.me/pump_upp
          • Fiat EVO 1.4 8V

          #5
          ...

          Ja i burazer krenuli laganica oko 10h, zavrsili do 19h uvece i pustili auto u rad, uz rucak i pauzice za kafu.
          Ugradjivao sam 3 puta u svoje automobile karb sisteme, a ovaj sekvent me malo namucio sa skidanjem u****, busenjem rupa u njemu i tako to.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          Working...
          X