Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ssf01
    CBC Početnik
    • 09.12.2011
    • 4
    • Mokrin
    • Ford Focus mk2 1.6 wagon

    Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

    Da li vredi ugradjivati ili ne?

    cita sam na fcs forumu iskustva ostalih fordasa koji bas i nisu u potpunosti sigurni.

    Neki su ugradili i posle 50k crkne ventili, neki nisu ugradili i isto crknu ventili a naravno ima i obrnuto i jedni i drgudi (koji su i nisu ugradili) predju vise bez crkavanja ventila...

    Ovo bukvalko koga kako zahvati.

    Izvinite ako sam prekrsio neko pravilo ( nisam jos procitao, cim ustanem malo trezniji onda cu )


    Pozdrav svima!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

    Sve što si naveo, tačno je! Sigurno je da vredi, jer ni u kom slučaju ne šteti (Lane Gutović). Zaboravio si samo, da navedeš, da ima onih, koji su antiprotivni, svakoj ugradnji LPG u forda.

    U svakom slučaju, ako voliš, da teraš u veće obrtaje, preporuka je flash lube.
    Last edited by Franjo; 16.12.2011, 10:07.

    Comment

    • ssf01
      CBC Početnik
      • 09.12.2011
      • 4
      • Mokrin
      • Ford Focus mk2 1.6 wagon

      #3
      Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

      na mailu sam video da mi je franjo pisao al mu neko obrisao mail..

      iskreno ne volim da teram u vece obrtaje iz razloga sto se stvori vir u rezervoaru nekad se desi da bih ga vozao al naravno uvek za tu namenu ima dugmence za benzin. A vecinom bi cale vozio kola koji ne prelazi 3000 obrtaja kruzing stajl

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

        Poruku je obrisao Franjo sam.
        U principu ti je dobro odgovorio, sasvim sigurno ne škodi. kad se sve pravilno namesti to će da traje i radi. Ima još jedna začkoljica, kad vozačui slon prdne u uvo on ne čuje da vozi na tri cilindra, ako i čuje ne mari jer je jeftinije, onda mu crkne ventil i kaže ne valja gas, ne valja gas ali od slona, utiče na sluh...

        U prevodu, iako se sve dobro namesti mora se održavati a ako se ne namesti odmah dobro, mora se popravljati...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ssf01
          CBC Početnik
          • 09.12.2011
          • 4
          • Mokrin
          • Ford Focus mk2 1.6 wagon

          #5
          Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

          Da to je normalno, mora se odrzavati sve redovno kao i gastni sistem tako i benzinski. Ima ljudi koji prekinu odrzavanje benzinskog pa propadne.

          Samo sto sam citao dosta stvari oko kapalice, i niko ne garantuje da ona radi to sto bi trebala da radi. Naravno to stoji da ne skodi ali dosta slucajeva ima da i sa kapalicom crknu ventili na 50k km-a. A iskreno na 50k km-a da mi crknu ventili opet mi se isplati jer na tu kilometrazu odnos benzin/gas ustedim oko 2500-3000€ Jedino me brinu u pocetku ventili gasnog systema..

          Interesuje me kod Vas da li se zakazuje ugradnja na odredjeni dan?
          Zvao sam Vas pre nedelju dana kad sam se raspitivao, iz Kikinde sam pa bih i ugradio najverovatnije i atest uradio kod Vas sve.

          Srdacan pozdrav,
          Daniel

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

            Kapalica je totales glupa stvar i ne može niko da ti garantuje da ona radi posao kad ne radi. Zašto ne radi? pa nema ko da pogleda pod haubu da li ima ulja i da li kaplje uopšte ili preteruje pa opet pravi štetu.
            Pokušali su da izbace električnu "pametnu" kapalicu, svi su je predreklamirali na velika zvona i nestade odjednom..
            Znači čista glupa mehanika koja radi na potpritisak, i kao takva zavisi od okolne i spoljnje temperature jer će gušće ulje sporije da kaplje i obrnuto za redje...
            Ima kod mene na sajtu malo detaljnije šta i kako to radi ali ukratko i razumljivo, pravi čadj i to spašava ventile.
            Lupetanje oko podmazivanja a naročito oko podmazivanja vodjica ventila neću da komentarišem...

            Zašto treba spašavati ventile, zato što su radi dodatnog profita stavili najadnije i najneophodnije što mora i ako nema jedan aditiv iz benzina, zveknuće i na benzinu.
            Moj motor je predvidjen za olovni benzin, njega nema a sad zbog lambda sonde (dodate) moram bezolovni pa plus plin, duplo golo... Eno ga fercera sem kad preteram sa turbinskim pritiskom Pravili ljudi ventile ne plastične viljuške za jednokratnu upotrebu.

            Ako kolege ne mogu da se slože oko toga da li radi ili ne, kako će bledi amateri tamo na nekom forumu da se slože...

            Ford je ok, Subaru je problem, veliki.
            Imamo tri komada ugradjena sva tri na isti način, dva su prešla nemaju pojma koliko a treći je crkao dva puta. Vlasniku tog trećeg je duet slonova grunuo u uvo pa vozi na tri cilindra. Razlog je previše potrebe za autom, uvek sutra ću, ulja kad ima ima a kad nema sutra će itd...
            Subaru nudi glavu za 750 evra koja je spremna za plin (njegove reči) prvi put nudjeno pa je bilo skupo, drugi put je pitao kako se vadi gas.

            Za ostalo imaš PP ili telefon na koji si zvao pa tu sam...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ssf01
              CBC Početnik
              • 09.12.2011
              • 4
              • Mokrin
              • Ford Focus mk2 1.6 wagon

              #7
              Odg: Ford focus mk2 1.6 flash lube pitanje?

              Ok hvala ti mnogo!

              Comment

              Working...
              X