
Poštovani,
U Jaguar X type, 2.5 Sport (2003. godina), motor 144 kw, u Beogradu ili okolini želim da ugradim plinski uredjaj

U potrazi sam za povoljnom opremom i majstorom. Molim preporuku opreme i majstora.
Čitam na britanskim sajtovima da na ovaj motor (koji je u osnovi Fordov) obavezno treba staviti kapalicu.
Jedna od opcija mi je da ugradim AC Stag 300 ISA 2, isparivač Tomaseto Artik, dizne Rail, filter Apolo.
Na veb stranici firme AC http://www.ac.com.pl/en/produkt/295/fpe pronašao sam podatak da se u ovaj auto obavezno stavlja FPE emulator, koji je neophodan zbog regulacije pritiska goriva.
"Fuel Pressure Emulator FPE, duplicates the correct petrol pressure in vehicles powered by LPG or CNG. While the vehicle is powered by gas, there is a lack of fuel intake from petrol rail and the petrol pressure rises above the base value. Because of that, petrol ECU shortens injection timing and/or reports an error. FPE type EMULATOR should be used to avoid the error report. FPE EMULATOR is necessary in following types of vehicles: Ford: Escape 3.0 V6, 2007 Explorer, 2004 F150, Jaguar X-Type 2.5i V6 24v Multipoint '02 XB (OBD), Jaguar 2,5l and 3,0l, Mustang 4.0, Volvo 5cyl. 2.4l Fuel Pressure Emulator FPE is also compatible with other types of vehicles, not mentioned above, with fuel pressure sensor in petrol rail (mostly Ford group engines)".
Negde sam pronašao da treba rešiti problem stalnog rada benzinske pumpe, jer je pritisak previsok kada motor radi na plin.
Ne bih voleo da motor ne radi dobro ili da stalno gori check engine lampica.
Interesuje me i koliko će procenata više plina vozilo da troši? Neki kažu da je to oko 10 odsto, a neki drugi kažu da je to i 3-4 litra više, jer je motor velike zapremine (2496 cm3).
Svaki savet stručnjaka ili iskustvo vlasnika Jaguara X type 2.5 koji je ugradio plin su dobrodošli.
Hvala na odgovoru.
Pozdrav
Comment