Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

    Naime u pitanju je Daewoo Nexia, 1.5 16V 90 KS, fabricki ugradjen GAS, ali nije sekvent. Znaci standard, crevo iz isparivaca ide ka usisnoj grani, na mesto gde se zavrsava gumena "cev" sto ide od filtera do usisne grane. koliko sam video ima i nekih el. komponenti, verovatno za simulaciju rada dizni i za sta jos nemam pojma. A posto je fabricki, i stariji od 10 god i svakako moram da menjam bocu i isparivac, hteo sam da predjem i na sekvent. Zanima me sta mi jos treba, sta mogu da iskoristim od moje instalacije, sto se tice elektronike. I jel moguce?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odg: Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

    Treba ti dobra volja i pare pošto od toga ništa ne može da se iskoristi. Pretstavlja dodatne radove da se izvadi i sanira...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #3
      Odg: Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

      OK... Volje imam a za pare cu se snaci nekako... Posto trenutno radim generalnu i treba da ga registrujem, planiram da ovu registraciju preguram ovako a do sledece da sredim, pa bi uzeo sta treba, novo/polovno, ako bi uze polovno zamenio bi potrosne delove, filtere i sl. Prvo cu bocu srediti, najverovatnije a potom sedece. Nego, posto imam volje, i da kazem znanje, ne sto se tice iskljucivo GAS-a, inace ne bi pitao, nego inace, sta god se nameracim odradim i uspem u tome, no dosta o hvalisanju.

      E ovako, npr. treba mi komplet sve napred, ECU, dizne, isparivac, MAP senzor... To sam kopajuci po netu video sta treba i naso neke semice i princip rada, ali nista kompletno. Npr. zanima me taj emulator dizni, jel se veze na ECU od GAS-a? Ako neko ima detaljnu instalaciju celog sistema, bilo bi odlicno. I ono najvaznije, da li bi mogao jedan covek, npr. ja kopji veruje da bi to odradio sam to i da uradi. Tj. jel ima neke zezancije, sto bi samo expert mogao da odradi??? Koliko sam ja video, najveci problem bi mi bilo ubusivanje u usisnu granu i na koju tacnu poziciju (sto blize glavi, bolje... Jel tako?) Ostalo manje vise, po struci sam elektricar/elektronicar, ali ne auto, ali opet to nije neki posao povezati par kablova, ili par vise... Toga se ne bojim. I ostaje ono zadnje, stelovanje... Jel bi bilo moguce da to, opet kazem "obican" covek kome to nije specijalnost odradi. Naravno, racunar, kabl, software i po nekim podacima da se odradi, ili je ono slusaj kako radi motor pa steluj na sluh? Ili imaju neki parametri odredjeni unapred +/- neko vino podesavanje?

      Malo sam se raspiso ali sto bi dao nekome i do 100e za ugradnju ako verujem da bi odradio posao sam...

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        Odg: Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

        ne može običan čovek sam da ugradi.
        gde ima da se uzima samo 100 evra za ruke , za ugradnju ?
        pošalji mi na PP , da se ne pravi ovde reklama.
        hvala.
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Odg: Prelazak sa Venturi sistema na Sekvent...

          Brate Džoro, ono ispred neću da kažem
          Sve može pa i drvena peć ali je za jednokratnu upotrebu.

          Pitao si šta odgovara od postojeće opreme i dobio si odgovor.

          Pošto je to par kablova neće ti biti problem jer uz svaki normalan uredjaj dobiješ i šemu tako da ne brigaj i ne traži po netu bezveze.
          Uz uredjaj dobiješ sve što ti treba pa i to ne treba da te brine. Treba ti interfejs i softver i nešto malo iskustva. ne šteluje se na sluh nego na osnovu lambda sonde, opterećenja ili vremena ubrizgavanja, sve piše u dokumentaciji ili ovde na forumu pa prelistaj.

          U to ime ja te pozdravljama i zaključavam temu a kad sve ugradiš i preliminarno naštelbaš onda se javiš sa problemom i mi ti pomognemo. To će značiti da si pročitao ovde šta je pisano ili na nekom drugom mestu svejedno i potrošio svoje vremen a na utvrdjivanje gradiva kao i na montažu toga i ja ili neki drugi majstor će to ceniti i pomoći ti za nastavak.
          Ovako ajd sad i opet samo meni objasnite sve odpočetka nema smisla, nije korektno pa ćemo malo zatarabiti..
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          Working...
          X