Lovato fast - neuspelo povezivanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Lovato fast - neuspelo povezivanje

    Imam Lovato fast na BMW-u 520i, 1995. godište, mada verovatno nebitan podatak

    (tražih sličnu temu - problem, pa naleteh na ovo http://www.cbc.rs/showthread.php?985...(192KS)-i-plin), baš taj na slici)


    Problem je sledeći:
    auto normalno radi na oba goriva, kad pokušam da ga povežem interfejsom na lap-top radi očitavanja podataka, neće da se poveže.
    Interfejs sigurno dobar, program sigurno dobar....sve sigurno dobro, ali nece da se poveže ma šta uradio.

    Šta nije dobro ?
    https://t.me/pump_upp
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

    E al smo se nekad lepo svadjali sa Rankom BRC-om koji je posle bio ljuti Zavolista a sad ga ne vidim u spisku istih

    Ako nije isti slučaj zbog koga me je zvao Galileo a sumnjam da u istom danu dva Fasta imaju problem, rekao bih da je crkao deo u ECU koji služi za komunikaciju... matoro je to poprilično...
    Interfejs koliko god bio dobar zavisi da li je napravljen sa optokeplerima ili ne, može biti do njega, imam original i dešavalo se da se neće konektovati sa univerzalnim a sa onim radi.
    Te drndolije iz tog doba mogu biti osetljive na komunikaciju sa računarom.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

      Taj sam, naravno


      Jednom kod Ivana nije hteo da se poveže iz prvog puta, pa ga Ivan nekako naterao ipak,
      drugi put kod Galilea nije opet hteo opet, ali ga nekako savladao,
      ali ovaj treći put se Galileo borio i borio...i cvrc, nema povezivanja bez obzira na tvoje savete

      Razmišljam , ako je crkao taj deo, crkao je, nema valjda karakter, pa da se naljuti što ga čačkam jednom godišnje
      Mada....
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

        Znam da je jeres ali pomerio sam se i pljucnuo tri puta To je matora tehnologija i ni onda nije bila baš nešto, tako da bih ti ja rekao da ne čačkaš dok radi a da spremaš lagano parice za drugo ožičenje...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

          Eto ti pa sad.....


          Bar sam nasao sliku svog auta iz 2005. godine
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #6
            Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

            Mislim, a zasto imas potrebu da popravljas ispravan auto?
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

              taj sistem sa RS232 komunikacijom je ekstremno pouzdan i veoma retko nastaju problemi u radu.

              -da li su mase korektno povezane, pre svega masa laptopa sa masom TTL konvertera (max 232 cipom ili koji je vec upotrebljen)
              -da li je u laptopu pravilno podesen protokol za komunikaciju, unutar windowsa na nivou hardvera COM porta.
              - da li je podignuta RTS/CTS petlja bilo softverski bilo klasicnom kratkim mostom
              - da li je pravilno odradjena vremenska sekvenca redosleda prikljucivanja i redosleda aktiviranja uredjaja

              - eventualno da li je dobro podesen IRQ od strane Windowsa i Clock UART cipa na laptopu ako se koristi hardverski kontroler (zasebni COM port).

              Uvek kada COM port komunikacija zeza, treba poiskljucivati sve moguce Windows automatike oko dodele resursa, pogotovu razna USB cvorista koja otimaju resurse potrebne za serijsku komunikaciju sa procesorom.

              USB- RS232 konverter treba izbegavati, oni po pravilu ne podrzavaju punu komunikaciju koju zahteva RS232 protokol.

              Takodje treba u softveru za gas uvek proveriti koji je port aktivan pri skeniranju portova a ostale po mogucstvu iskljuciti/ obrisati.

              Koja i kakva greska se manifestuje i koje karaktere vraca echo unutar hyper terminala kada se posalje inicijalni zahtev za komunikaciju laptop- gasni ECU.

              Jos jednom jako je vazno da je protokol i clock pravilno podesen i da je aktivan samo jedan jedini COM port jer Windows zna da brlja ako ima vise portova koje moze sam da bira gde ce da salje.

              Poslednji Windows koji besprekorno podrzava COM portove je XP, noviji rade emulaciju sto nije uvek korektno.
              Sam UART cip, unutar gasnog ECUa je malo verovatno da je crkao, oni su inace izuzetno robusni i pouzdani u drugim uredjajima.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

                Javlja mi se da će taj isti laptop sa tim istim softverom i sa tim istim interfejsom i sa tim istim podešavanjima na laptopu u gnjindowsu raditi savršeno. Neki mali gremlinčići će ući u njega i vreteće pedale da bi proradio a kod ovog nisu hteli...
                Hermese, mrze te gremlini, pronašli smo najzad uzrok....

                Nego koje su boje te pilule?
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

                  Originally posted by Plinadzija View Post
                  Mislim, a zasto imas potrebu da popravljas ispravan auto?

                  E sad, ti ko neka zena.......Pa da vidim da li je sve u redu!

                  Nije u jednom trenutku primao najbolje gas, ali se ispostavilo da je verovatno los kvalitet gasa u pitanju, jer je sad sve ok, kao i pre. Ali opet, vidiš da je uvek imao problem sa povezivanjem, pa bolje da smislim unapred šta da radim ako mu bude stvarno neophodna dijagnostika

                  @brick/ AJ OVAKO DA ODGOVORIM

                  taj sistem sa RS232 komunikacijom je ekstremno pouzdan i veoma retko nastaju problemi u radu.
                  KOD MENE UVEK PRVI PUT, JBM LI GA STO

                  -da li su mase korektno povezane, pre svega masa laptopa sa masom TTL konvertera (max 232 cipom ili koji je vec upotrebljen)
                  -da li je u laptopu pravilno podesen protokol za komunikaciju, unutar windowsa na nivou hardvera COM porta.
                  - da li je podignuta RTS/CTS petlja bilo softverski bilo klasicnom kratkim mostom
                  - da li je pravilno odradjena vremenska sekvenca redosleda prikljucivanja i redosleda aktiviranja uredjaja

                  - eventualno da li je dobro podesen IRQ od strane Windowsa i Clock UART cipa na laptopu ako se koristi hardverski kontroler (zasebni COM port).

                  PROBAO SAM KASNIJE I NA SVOM LAP TOPU KOJI SLUZI SAMO ZA DIJAGNOSTIKU I SA SVOJIM INTERFEJSOM KOJI JE RADIO - I NECE I DALJE

                  Uvek kada COM port komunikacija zeza, treba poiskljucivati sve moguce Windows automatike oko dodele resursa, pogotovu razna USB cvorista koja otimaju resurse potrebne za serijsku komunikaciju sa procesorom.

                  USB- RS232 konverter treba izbegavati, oni po pravilu ne podrzavaju punu komunikaciju koju zahteva RS232 protokol.

                  NIJE PREKO USB-A

                  Takodje treba u softveru za gas uvek proveriti koji je port aktivan pri skeniranju portova a ostale po mogucstvu iskljuciti/ obrisati.
                  PROVERENO

                  Koja i kakva greska se manifestuje i koje karaktere vraca echo unutar hyper terminala kada se posalje inicijalni zahtev za komunikaciju laptop- gasni ECU.

                  A JEDNOSTAVNO NISTA NE VRACA, NE POVEZUJE SE KAO DA NISAM NI NAKACIO KABL

                  Jos jednom jako je vazno da je protokol i clock pravilno podesen i da je aktivan samo jedan jedini COM port jer Windows zna da brlja ako ima vise portova koje moze sam da bira gde ce da salje.

                  Poslednji Windows koji besprekorno podrzava COM portove je XP, noviji rade emulaciju sto nije uvek korektno.

                  XP JE INSTALIRAN

                  Sam UART cip, unutar gasnog ECUa je malo verovatno da je crkao, oni su inace izuzetno robusni i pouzdani u drugim uredjajima.

                  NE ZNAM, BAS LICI NA GREMLINE



                  @Dora

                  Moram malo da branim ovaj prvi Fast, ipak se lepo vozim s njim
                  pretpostavljam da je komplikovan majstorski za inicijalno podesavanje ili zbog senzora pritiska koji cesto crkava (tako sam cuo) ili zbog dizni koje su integrisane....ali iz ugla korisnika, meni je ovo skroz ok uredjaj, jer ide skoro kao na benzin, dizne su stvarno tihe, trosi normalno za ovakav auto, uvek lepo prebacuje na plin, a i mirnije malo radi na plin (sto i nije tako cudno, benzinske dizne nisu ciscenje najmanje 30.000km koliko ga ja vozim, a pre toga ne znam koliko)...samo nek tera ovako i dalje, necu da se bunim
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

                    Nisam ni ja rekao da ej najgori od sve dece... tada je bila ta tehnika a danas je druga, tada su svi manje više bili u toj tehnici.

                    U temi koju si naveo smo se lepo isvadjali oko tih tihih dizni i onih robusnih BRC-ovih. Ovih prvih davno nema jer su ih svi izbacili a koristili su ih mnogi, Landi Renzo, Zavoli, DT gas, itd... upravo iz razloga što su extra tihe, imaju po dva klipa p ocilindru, što će reći male su mase pa su rzi iako su većeg otpora špulne itd... Ali, uvek ima neko ali koje devojci sreću kvari, lako se kvare.... i to nas (me) je koštalo poprilično novaca...

                    Pošto je tema o Fastu neću da spominjem BRC-u gde su danas polovne 100 novaca komad što ne da je bezobrazluk nego nema taj kvadrat da bi bio na kvadrat...

                    Uglavnom kako rekoh, dešava se da komp radi normalno a da neće komunikacija, nije jedini od te sorte i drugima se to dešava...

                    Da sam znao ranije da je problem do lapatope i komunikacije, razlupao bih jedno 20 komada do sada, srećom nisam to znao... A i da imam 20 komada odakle mi...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

                      A JEDNOSTAVNO NISTA NE VRACA, NE POVEZUJE SE KAO DA NISAM NI NAKACIO KABL
                      Da li imas RS232 tester- instrument, koji bi definitivno otklonio sumnju da li putuju bitovi kroz kabl sve do ECUa. ja ga uvek koristim i jos nikada nije omanuo. (onaj sa dvobojnim diodama koji omogucava da vidis ocima putovanje informacije).

                      Ako je do problema u ECU, probaj da ga otvoris i predjes sa fenom za topli vazduh preko dela stampane ploce gde je interfejs. Desava se da bude u kalajnom kupatilu tokom proizvodnje necistoca sto kasnije pomaze nastanku hladnog lema.
                      Vruc vazduh uspesno resava trajno takav tip problema. Ako nemas alata ili iskustva batali, moze da se napravi steta i na postojecem delu ECUa koji radi korektno.

                      Sam TTL nivo komnukacije je prakticno neunistiv osim ako nije bilo dejstva elektrostatickog elektriciteta tj naponsko praznjenje direktno a to znaci da se neko debelo "igrao".

                      Da ponovim ta vrsta komunikacije koju koristi ECU sa laptopom je izuzetno robusna i koristi se u mnogim skupim profesionalnim uredjajima, ukljucujuci i vojne primene, isprobana je kroz decenije primene.
                      Sama elektronika za RS232 je prakticno neunistiva i pre ce biti neki problem do kontakta negde, pogotovu ako je kvar povremeni a i desava se da popravi tek tako.

                      Morao sam da ti postavim citav niz pitanja jer pocetni opis problema nije sadrzavao nista bitno od podataka o stanju i konfiguraciji sistema.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #12
                        Odg: Lovato fast - neuspelo povezivanje

                        Nemam taj tester, a s obzirom da je sad hladno, nemam ni volje trenutno da ekserimentisem sada. Kola rade, nemam zamerki, a ovo cemo nastaviti ili kad otopli ili ako bude neohodno, tj ako se pokvare. Hvala na trudu u svakom slucaju.
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          #13
                          Ista meta, isto odstojanje....zelim da ostvarim komunikaciju sa gasnim ECUom

                          Originally posted by Dora View Post
                          To je matora tehnologija i ni onda nije bila baš nešto, tako da bih ti ja rekao da ne čačkaš dok radi a da spremaš lagano parice za drugo ožičenje...
                          Koja je najprostija (čitaj najjeftinija) opcija da rešim problem neocitavanja ECu-a? Verovatno da zamenim ECU istim takvim i da se sve nasteluje opet, ali šta ako ga ne nađem da bude isti, koja je alternativa? ECU sa Lovato fast easy ili štogod slično?
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            Zavoli Smiley,Landi Renzo EVO,GASiTALY F5,AutoGas Italia-Vento,... i još gomila(Tartarini,Emer,...), svi imaju isti računar(AEB) tog tipa,ali proveri raspored pin-out,za svaki slučaj,da ne bude posle dimnih signala
                            Last edited by speedplus; 06.02.2015, 01:23.

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              #15
                              Hvala ...auto ima 6 cilindra, jel to ima neke veze?
                              Last edited by Hermes; 06.02.2015, 16:21.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              Working...
                              X