Automatski menjac - problem sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    #16
    Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

    Hm, s obzirom da auto ima 140 konja, isparivac je definitivno na granici. Cak i da ovaj problem nije zbog
    isparivaca on je svakako slaba tacka.
    Bruka za majstora, koji nije cak ni ponudio skuplju varijantu, nego je ubacio ovaj nadajuci se da ce drzati.
    Danas stvarno nikoga covek ne moze da preporuci kad je plin u pitanju.

    Svakako cu gledati da stavim drugi isparivac pa da vidim kako ce da se ponasa.
    Live together, die alone.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

      Ne bih rekao da je isparivac poreklo problema. Ako moze na turbo 150 konja bez problema ne vidim zasto ne bi radio a atmo 140 konja. Prepuna je Poljska vozila sa takvim isparivacem na motorima slicne snage i portebnog kapaciteta.
      tamo vazi za jedan od pouzdanijih i stabilnijih.

      Ako sumnjas na isparivac umesto kupovine novoga probaj da povecas njegov kapacitet prepodesavanjem, na isti nacin kako to radi sama fabrika.

      Kada se dogodi taj problem pri prebacivanju automatika za koliko padne pritisak isparivaca i koliko dugo (u milisekundama) traje ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

        Brick, zamoljavam te da stvarno ne lupetaš o nečemu što znaš iz tvog jednog iskustva i mišljenja sa neta.
        Instruktor za Zavoli je rekao da do 150 konja ide Zeta N koji je deklarisan na više ali on preporučuje da se na to stavi Zeta S koji je deklarisan na znatno više. Inače isparivač je teško da ne kažem šta jer se na autima sa većom potrošnjim zapuši za 50 do 60k kilometara, što si i ti negde napisao kako si iznenadjen tom činjenicom, sad je odjednom najbolji na svetu.

        Ne kažem da je to njegov problem jer bez bar slika montaže ili slika podešavanja i mape možemo samo nagadjati da nam prodje vreme pa i onda dok se stvarno ne provoza taj auto i u realnom vremenu vidi šta se dogadja. On nije merodavan da daje sud kako na benzinu ide glatko i slično kao i svi ostali koji se ne bave popravkama automobila koji znaju da to glatko nikad nije postojalo. Zato se traže podaci.

        Nisma napisao za džabe da je to granica za taj isparivač, to kaže instruktor a potvrdjeno u praksi.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

          Dora, a da procitas sta sam uopste napisao, za pocetak.
          Tvoje davanje kvalifikacija je nadaleko postalo poznato,i govori o tebi,kao i ovaj tvoj komentar koji potvrdjue pravilo.

          Da, napisao sam da je ZetaN i Zeta S poznat kod strucnjaka za gas kao pouzdan i stabilan u radu.
          I da, napisao sam svoje iskustvo da se zapusio za 50tak hiljada km a to ZNACI ono sto pise recenicu iznad- radio je celih 50.000km pouzdano.

          Ja sam bio iznenadjen da je tako mala kilometraza uopste razlog za kvar reduktora.

          Kao sto sam naveo, Zeta S se masovno koristi u Poljskoj na automobilima snage 140KS i masovno se preporucuje bas za takav tip/kubikazu/ snagu motora.

          Poljska je malo vece iskustvo od lokalnog.

          Naravno da se ne moze utvrditi na daljinu sta jeste uzrok problema ali i dalje stojim iza svog ( a potvrdjuju i mnogobrojna tudja) iskustva da Zeta N deklarisan na 150KS bez problema radi na motoru sa 140KS.To podrazumeva da je ispravan i da nije zapusen.

          A i ako je zapusen moze se pouzdano ocistiti te stoga nije potrebna zamena za neki drugi tip, i potom obavezni novi atest usled zamene modela reduktora.

          Najlakse je preko tudjeg novcanika "savetovati".

          Posto se covek ne javlja nadam se da je razmotrio sve opcije koje je mogao da procita i da je uspesno resio problem.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

            Nemoj da seciramo moju ličnost molim te, i ja ne seciram tebe ko si i kakav si.
            Kvalifikacija je sto posto tačna i odnosi se na poruku i temu i to ću od sada reći svakom ko lupeta.
            Ukratko, ovo nije Poljska, možda imaju bolji gas, bolje majstore ili bolja kola, nemam pojma, kao što iz Italije dolaze auti koji imaju lambda kontrolu na plastičnoj usisnoj grani i nijednu detonaciju dok ne dodju kod nas a onda kokice...
            Ti ćeš normalno napisati da u italiji to radi sasvim ok i šta mi tu sad mrsimo štapiće...

            Pretpostavljam da je lapsus i da si mislio na Zeta N, taj je slabji (Normal) od Zeta S (super) i ako kažem da je predavač, instruktor, pokazni majstor ili kako bih ga nazvao reko to što je rekao onda je tako a moja praksa je to pokazala kao tačno. Može da se stavi ali ne svugde, negde će raditi normalno a negde neće. Automatik zbog naglog menjanja obrtaja i opterećenja pada u tu grupu rizičnih. Ne računam kamione automatike kao što je Volvo (malo podbadam).

            Cilj je da se pomogne čoveku a ne da se prosipa ili pokazuje znanje i zadivljuje okolina.

            Za tvoju informaciju i onaj nadaleko opljuvani i smrdibuba Voltran ide bez problema 100k kilometara (isparivač) a o drugima da ne pričam tako da nešto što traje maksimum 70k kilometara (većina) a košta kao pravi isparivač ne smatram uopšte dobrim isparivačem.

            I dalje mislim da je problem u tome što auto predje na benzin a pri takvom opterećenju to sasvim sigurno nije prijatno i neprimetno.
            Zašto je to nemam pojma i mogu da nagadjam bez pravih parametara kao što sam 100% siguran da pritisak ne može ostati isti sa tim isparivačem iako postavljač teme to tvrdi jer je to jednostavno nemoguće.

            I Brick, imaš polja gde si stvarno neophodan, daješ jako dobre odgovore ali dozvoli da i drugi nešto znaju a dozvoli da ti i bilo ko drugi ne zna sve. Ne moraš na svaku temu odgovoriti, ne mislim bukvalno, razumeš šta kažem, siguran sam.
            Recimo tih zavolija sam rastavio najmanje 100 komada, gledao sam u mojoj radionici kako ih drugi rastavljaju najmanje 200 komada (radnik) ugradio sam ih mnogo komada na mnogo različitih auta pa da sam najgori tupan, nešto bih naučio do sada.

            Tako da ako nemam više živaca da pišem ovakve kilometarske i bezvezne komentare, oprosti što skratim i kažem ne lupetaj.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

              Eto vidiš, dobro deluješ na vijuge, sad mi pade na pamet, možda gubi obrtaje pa predje na benzin Ako je loš signal i loše setovano, dešava se...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ostres
                CBC Senator XXL
                • 01.06.2008
                • 305
                • Zemun

                #22
                Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                Definitivno stavljam jaci isparivac pa cu da vidim da li ce to dati rezultate.

                Sto se tice same instalacije nemam razloga da sumnjam na to, posto je kompletno
                "preslozena" (izvadjena komplet i ponovo spakovana) i auto se ponasa isto.
                Live together, die alone.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                  Ako staviš jači isparivač moraš raditi sve ispočetka od kalibracije pa nadalje. Proveri stvarno obrtaje, dešava se da je loš signal to traje vrlo kratko ne primeti se uvek. Uključiš kvačicu za obrtaje i posle gledaš grafik, tada se vidi.

                  Ne znam pošto je sada Zeta S ali ja definitivno više neću da ga stavljam jer za nešto malo više para ili istu cenu ima kod bivšeg juvaxa znatno bolji isparivač. Potraži na netu...

                  Pre nego bil ošta kupuješ, ako imaš mogućnosti prikopčaj laptop i zabeleži sve u vožnji pa posle na miru pregledaj "snimak" pa tek onda odluči šta ćeš raditi.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ostres
                    CBC Senator XXL
                    • 01.06.2008
                    • 305
                    • Zemun

                    #24
                    Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                    Samo da napomenem da nista ne radim sam, ici cu kod majstora u koga imam
                    koliko toliko poverenje. Ugradjivao je plin u mnogo ozbiljnije masine od ove moje,
                    sa turbinama, cudima i sarmama.
                    Tako da ce on odraditi zamenu,kalibraciju. Mislim da ima tomaseto isparivace. Drugar
                    koji mi ga je preporucio vozi auto kao moj samo sto je manuelac i taj tomaseto gura kako treba.
                    Live together, die alone.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                      Originally posted by Dora View Post
                      Ukratko, ovo nije Poljska, možda imaju bolji gas, bolje majstore ili bolja kola, nemam pojma,


                      Pretpostavljam da je lapsus i da si mislio na Zeta N, taj je slabji (Normal) od Zeta S (super) i

                      Cilj je da se pomogne čoveku a ne da se prosipa ili pokazuje znanje i zadivljuje okolina.

                      dozvoli da i drugi nešto znaju a dozvoli da ti i bilo ko drugi ne zna sve. Ne moraš na svaku temu odgovoriti, ne mislim bukvalno, razumeš šta kažem, siguran sam.
                      Tako da ako nemam više živaca da pišem ovakve kilometarske i bezvezne komentare, oprosti što skratim i kažem ne lupetaj.
                      Ocito u Poljskoj imaju bolje majstore i strucnije instruktore, predavace jer je tamo primena Zeta Super kao i Zeta Normal suprotna tvojoj praksi i prici pokaznog predavaca.

                      Ako dozvolis da ne znas sve i da postoje drugi koji znaju mozemo sa uspehom napredovati ka cilju da se pomogne coveku u nevolji.
                      Ja ne znam sve ali znam koga treba da pitam za resenje kada nastane problem, pa sam tako i pitao za moguca resenja sa Zavoli Zeta reduktorom one koji imaju mnooogo prakse i resio slican problem ovde postavljenom.

                      Imam automatik sa vecim motorim koji zahteva vise plina i moja praksa (kao i pomenuta iskustva mnogih u Poljskoj sa raznim jacim automobilima) ukazuju na drugacija saznanja od onih koje prezentujes, da Zeta N moze da radi bez greske u opisanoj problematicnoj situaciji.

                      Zeta Normal bez problema pogoni motore sa 3000 kubika, 6 cilindara i 180 KS po Evropi, uz znanje da se adekvatno podesi protok plina na potrebni nivo.

                      Zeta Normal= Zeta Super, tj to jedan te isti reduktor koji se razlikuju u samo jednom detalju- u fabrickom podesavanju limita protoka gasa.

                      Imaju isti kapacitet protoka plina, imaju isti termicki kapacitet isparivaca i u svemu podrzavaju iste motore po snazi

                      Ja nisam rastavljao 200 komada vec sam se raspitao kod strucnih ljudi za Zavoli Zeta reduktor i shodno njihovom uputstvu izvrsio prepodesavanje mog primerka.

                      Da budem korektan sa informacijama sa fabrickim podesavanjem novog Zeta N iz kutije sa navodnih 150KS desavalo se da ponekada imam identicno stanje problema koje je Ostres opisao.

                      Nakon mog podesavanja prema uputstvu kako se to radi i shodno tome povecanju moguce snage motora sa Zeta N nikada se vise nije pojavio problem niti sa kickdown pedalom do daske pri punom opterecenju motora uz planinski uspon od 8%.

                      Sto se mene tice uputstvo strucnjaka za podesavanje Zeta familije se u praksi pokazalo kao 100% korektno i tacno na primeru mog vozila sa 2300 kubika i dodatno turbom sto znaci jos nepovoljnije uslove u odnosu na 2000 kubika atmo motor iz teme.

                      Ne verujem da Zavoli instruktor nije upoznat sa cinjenicom da su Zeta N i Zeta S jednakih kapaciteta. Njegov interes da zamagljuje stvari da bi ostvario korist za svog poslodavca mogu da razumem ali toliko tvoje omalovazavanje znanja poljskih majstora i tamosnjih iskustava ?? zasto ?

                      kako si sam rekao dozvoli da i drugi nesto znaju, pa cak i ako su to poljski majstori i tamosnji vlasnici vozila.
                      dobro dosao si da se uveris u rad Zeta Normal na mom automatiku sa vecim opterecenjem od onoga sto ti je pricao instruktor i dopunis navedenu praksu.

                      ako kažem da je predavač, instruktor, pokazni majstor ili kako bih ga nazvao reko to što je rekao onda je tako a moja praksa je to pokazala kao tačno.
                      Ja imam pojma tacno o cemu se radi i preuzeo znanje od drugih u vezi Zeta tipom reduktora, i zato sam i dao misljenje u ovoj temi da problem ne mora uopste da bude u odabranom Zeta N reduktoru jer on moze da podrzi i jace motora od navedenoga.

                      Takodje, korisnici Zeta familije iz iskustva navode da iz fabrike Zavoli izlaze razdeseni isparivaci modela Normal koji su proizvoljno priguseni na kapacitet od 110, 119, 127, 155 ili neki slucajni broj konja.

                      Otuda i zapazanje koje si izneo da neki Zeta u nekim autima u nekim slucajevima rade korektno a neki imaju problema sa nedostatkom plina pri vecem opterecenju motora.

                      Resenje je u podesavanju na nacin kako je to sam Zavoli savetovao a koja se primenjuju u Poljskoj. I nasi majstori mogu da usvoje takva znanja i saznanja (kada vec Zavoili instruktor muti vodu) pa da i kod nas kao u Poljskoj bude kombinacija dobar auto + dobar majstor koja daje dobar rezultat po krajnjegt korisnika.

                      dakle, Zeta Super= Zeta Normal u svemu, osim cene i fabricke podesenosti (1 opruga po duzini).

                      Mozes da znanja strucnjaka za Zavoli koje prenosim, a potvrdjuju prakticna iskustva, smatras lupetanjem a mozes i da slepo verujes marketingu instruktora- predavaca. Izbor je tvoj ali bar dozvoli da drugi vlasnici sekventa sa Zavoli Zeta mogu da imaju drugaciju informaciju i sami procene i neka drugacija iskustva iz prakse nekih drugih instruktora.

                      " ako kažem da je predavač, instruktor, pokazni majstor ili kako bih ga nazvao reko to što je rekao onda je tako a moja praksa je to pokazala kao tačno. "

                      Zasto sam sve pisao, pa radi cilja da se pomogne Ostres-u a svima drugima koji mozda dobiju tvrdnju- to tako mora da (ne)radi pa kupite novo/drugo.

                      Moje iskustvo je da ne mora tako, i to mogu da demonstriram uzivo.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                        Originally posted by ostres View Post
                        Tako da ce on odraditi zamenu,kalibraciju. Mislim da ima tomaseto isparivace. Drugar
                        koji mi ga je preporucio vozi auto kao moj samo sto je manuelac i taj tomaseto gura kako treba.
                        Pre zamene zasto ne probati podesavanje Zeta N i povecanje kapaciteta. Zadrzavas vazeci atest, umesto troska za novi tu je trosak za rad a nije potrebno vise od 10tak minuta na skinutom isparivacu da se otvori i prepodesi.

                        Uvek se moze zameniti za Tomaseto ako ne bude reseno na ovaj nacin.

                        U praksi iz fabrike Zavoli izlaze razlicito podeseni, ne uvek kako deklarativo navode d0 150 konja.

                        I naravno ceo sistem treba da bude pravilno softverski podesen da bi u voznji sve radilo kako treba bez smetnji.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                          Hmmm.. .daaa... tačno...
                          Ako ti treba prevod javi se na PP da ti pojasnim. Ustvari nemoj...

                          Ocito u Poljskoj imaju bolje majstore i strucnije instruktore, predavace jer je tamo primena Zeta Super kao i Zeta Normal suprotna tvojoj praksi i prici pokaznog predavaca.
                          Samo da te pitam šta ovde opet lupetaš?
                          Ja sam rekao da se slabiji isparivač stavlja na jača kola a jači na slabija?

                          Napisao sam i kovertirao poruku u moderatorima, neka se malo čude. Ovde bih morao samo da odbranim čoveka a možda već i jesam no neće da škodi. Taj je jedan od retkih koj ije znao sve što smo ga pitali pa i i više i bio je na našoj i svojoj strani. Bolje je da mušterija bude zadovoljna i ako plati 30 evra više nego da se Sveti Brick vežba 3 meseca oko isparivača da bi dokazao da je voda mokra.
                          Sledeće očekujem da rešiš nož za seckanje vode za piliće. Rekao je predavač da je to velik problem.
                          Oladi mi se čaj bogte...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ostres
                            CBC Senator XXL
                            • 01.06.2008
                            • 305
                            • Zemun

                            #28
                            Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                            Evo da prijavim rezultate.
                            Isparivac je zamenjen, stavljen je tomaseto arctic.
                            Auto sada neuporedivo bolje radi, ide, vuce, normalno ubrzava.
                            Sto se tice pocetnog problema sa trzanjem nazalost i dalje je prisutan, doduse u mnogo manjoj meri.
                            Trzaj je dosta slabiji, ali naravno ne mogu da kazem da sam skroz zadovoljan
                            jer ipak ne radi potpuno kako treba.
                            Naravno treba i da predjem neku km pa da se auto ponovo prikaci na dijagnostiku i eventulno iskoriguje,
                            posto zamena isparivaca dodje maltene isto kao i ugradnja celog sistema.
                            Live together, die alone.

                            Comment

                            • galileo5
                              CBC Veteran
                              • 31.03.2005
                              • 131
                              • Leskovac, South Serbi

                              #29
                              Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                              Proverite sta se desava sa pritiskom i tom trenutku, proverite da li je ukljucena opcija pressure release u softveru jer se moze desiti da u trenutku skoci pritisak kad menjac menja u nizi stepen i javi odsustvo ubrizgavanja.
                              Pritisak moze skociti i na 4bar u tom trenutku i prvo sledece ubrizgavanje je jako vece od potrebnog, a plus ako je ukljucena opcija..... ode gomila plina u motor, jeste da sve to kratko traje ali se da primetiti kao jedan trzaj.

                              Comment

                              • Danijel65
                                CBC Član
                                • 06.11.2010
                                • 43
                                • Beograd

                                #30
                                Odg: Automatski menjac - problem sa plinom

                                ja imam zavoli n serije uredjaj u mom volvou 3000 kubika 150 konja V6 motor automacki menjac radi savrseno sobzirom da mi je auto tezak 2t bez goriva i putnika kick-down mu cupa bez trazja i gusenja mislim da te zeza nesto nevezano za plin

                                Comment

                                Working...
                                X