Interesuje me da li ima zainteresovanih tj dobrovoljaca koji su zainteresovani za konverziju karburatora ili K Jet u elektronsko ubrizgavanje gasa.
Isto me interesuje ako je neko to radio, kakva su iskustva i koja je oprema uportebljena sto se tice ECU gasa.
G6 klasa novih ECU moze da radi sada potpuno samostalno, ima svoje senzore, ima svoje mape, moze da radi uz bilo koje gorivo bilo samostalno samo na gas bilo mesovito zajedno benzin + gas kada je potrebna puna snaga kod motora velike snage(tako da nije vise potreban extra veliki kapacitet gasnog isparivaca za motore velikih snaga).
Takav ECU i softverska podesavanja sam video samo kroz komercijalni opis fabrike, do sada nisam ni znao da mehanicko ubrizgavanje benzina ili prosto obican karburator mogu da se prebace na sekvent gasa pa sam zaintrigiran koliki je to napredak u praksi ili jos nije sazrelo za primenu tj treba da se ispegla nacin formiranja nove mape ubrizgavanja.
ECU koristi senzore temperature,MAP, i broja obrtaja za kalkulaciju mape uz korekciju lambda sondom.
Isto me interesuje ako je neko to radio, kakva su iskustva i koja je oprema uportebljena sto se tice ECU gasa.
G6 klasa novih ECU moze da radi sada potpuno samostalno, ima svoje senzore, ima svoje mape, moze da radi uz bilo koje gorivo bilo samostalno samo na gas bilo mesovito zajedno benzin + gas kada je potrebna puna snaga kod motora velike snage(tako da nije vise potreban extra veliki kapacitet gasnog isparivaca za motore velikih snaga).
Takav ECU i softverska podesavanja sam video samo kroz komercijalni opis fabrike, do sada nisam ni znao da mehanicko ubrizgavanje benzina ili prosto obican karburator mogu da se prebace na sekvent gasa pa sam zaintrigiran koliki je to napredak u praksi ili jos nije sazrelo za primenu tj treba da se ispegla nacin formiranja nove mape ubrizgavanja.
ECU koristi senzore temperature,MAP, i broja obrtaja za kalkulaciju mape uz korekciju lambda sondom.
Comment