pad obrtaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekss
    CBC Početnik
    • 13.07.2009
    • 7
    • Slovenija
    • mazda 626

    pad obrtaja

    Imam mazdu 626 1.8 sa ugradjenim gas tech sekvencijalnim sistemom već više od dve godine.

    Od samog početka imam sledeći problem:
    u vožnji, kad pustim papučicu gasa, broj obrtaja padnu ispod broja za ler gas (recimo nekih 700 o/m). Dešava se i da padnu na 0 i motor se ugasi
    Naravno, išao sam kod majstora više puta al on nije našao nikakav problem. (Bilo je tu raznih peripetija, ali da ne dužim sad)

    U vožnji u u leru motor radi bez problema. Problem je samo oduzimanje gasa priliko zaustavljanja.

    Obzirom sam se navikao, a majstor mi se ne čini neki ekspert od njega sam digao ruke. Ali svejedno bih rado rešio ovaj problem.

    Da li množda neko ima neka slična iskustva, ideju savet i sl.?

    unapred hvala
    D.
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    #2
    Odg: pad obrtaja

    lokacija sluzi necemu, mucni glavom pa ces ukapirati zasto...



    Kako je namesten usis vazduha? Fabricko mesto ili vuce negde sa strane?
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

    Comment

    • dekss
      CBC Početnik
      • 13.07.2009
      • 7
      • Slovenija
      • mazda 626

      #3
      Odg: pad obrtaja

      lokacija? kakva lokacija

      uh, mnogo me pitaš
      ne znam u šta da gledam da bih utvrdio kako je nameštem usis vazduha
      nisam ja neki stručnjak za motore. zapravo dlako od toga.
      možda mogu da slikam, pa da stavim sliku, ako bi šta pomoglo...

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        #4
        Re: pad obrtaja

        aleksa je mislio na lokaciju u profilu. Ako je neki problem koji ne mozes da resis sam i u kucnoj radinosti, neko ce te uputiti kod majstora koji ce to resiti. E sad zamisli situaciju, ti iz Nisa a kazu ti da ides u Bajmok. Ili ako si iz Slovenije pa te posalju u Nis.
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Odg: pad obrtaja

          Ja mislim da mu je najbliži majstor kod xyz a čuo sam da je od nijh najbolji xxl
          Sad lepo dodaš, gas ugradjen tada, prešao toliko i toliko, radjeno nešto-nije radjeno, opšte stanje i kilometraža auta itd..
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dekss
            CBC Početnik
            • 13.07.2009
            • 7
            • Slovenija
            • mazda 626

            #6
            Odg: pad obrtaja

            Aaa, lokacija. Pa što ne kažete
            Evo, i lokacija je tu - pogodi čovek iz druge

            Sad lepo dodaš, gas ugradjen tada, prešao toliko i toliko, radjeno nešto-nije radjeno, opšte stanje i kilometraža auta itd..
            Evo ovako:
            Gas ugradjen jula 2009. majstor verovatno nije bitan, ali ako neko želi mogu i to da napišem (avtoplincenter)
            Tad je auto imao 135kkm, sad ih ima 180kkm

            auto radi bez većih problema, ako izuzmemo ovo sa gasom.

            a gas:
            pomenuo sam peripetije, tj to je duža priča, ali ajde detaljno ću (možda napišem nešto i nebitno, pa mi oprostite ako ugušim malo)

            Odmah po ugradnji sam video taj problem sa obrtajima. Verovatno to ne bih ni primetio, ali mi je prijatelj koji me je nagovorio da ugradim plin, pričao o svojim dogodovštinama sa plinom, pa sam ja eto kao "ekpert" posle te priče taj detalj primetio.
            Vratio sam auto majstoru on je valjda nešto čačkao i kao popravio, ali nije baš. Video sam. Tad nisam imao vremena da opet idem kod njega pa sam to tako prihvatio. A i da malo testiram - da ne gušim čoveka za sitnice - možda to tako mora, mislio sam.

            Ali nije tako moralo, jer nije normalno da obrtaji ponekad padnu i do 0 i motor se ugasi, zar ne?
            Problem se vremenom samo povećavao. Obrtaji, ne samo što su padali pri zaustavljanju, nego su u leru oscilovali. Čak i kad prebacim na benzin.
            Trpeo sam to tako zbog nedostatka vremena (a i pomalo lenjosti, priznajem) - auto mi je trebao svaki dan, pa nisam našao vreme da odem kod majstora i ostavim mu ga. Ali sam na kraju ipak otišao. On je "utvrdio" da nešto ije u redu i na benzinu i rekao: "to je za servis nije za mene". Logično.
            Na servisu su zamenili kablove, jer su videli da se skuplja statički elektricitet na autu. Ali to nije bio uzrok problema.
            (ovo sa majstorom i servisom se dešavalo 2010.)

            Uzrok problema sa oscilovanjem obrtaja je otkrio tip kojeg sam upoznao na jednom ovdašnjem mazda forumu. On je utvrdio da motor na prvom cilindu uvlači negde vazduh. Pretpostavio je da je problem na dihtungu na usisnoj grani motora, pa mi je savetovao da to zamenim. Pri tom je primetio nešto čudno na mlaznici(*) za gas na prvom cilindu

            * za ovu mlaznicu mi ne zamerite, jer ja ne znam kako se taj deo zove - upotrebio sam google translate da nadjem srpsku reč. To je ono što se ušrafi u motor, tj u usisnu granu i na nju se onda natakne cev kroz koju ulazi gas u motor. nadam se da razumete na šta mislim. zapravo siguran sam da hoćete

            Elem, na mestu gde je ta mlaznica ušrafljena se vidi da je majstor počeo da buši pod jednim uglom, pa se "predomislio", pa nastavio pod drugim. Da li to nešto znači, da li je ozbiljno i da li je uzrok problema nisam baš siguran, ali mislim da je važno da pomenem ovde

            Dihtung sam zamenio., tj zamenio mi ga je majstor koji mi održava auto. I tom prilikom polomio gorepomenuti mlaznicu. I to baš tu na prvom cilindu. Kaže, nije mogao da priđe šrafovima, smetala mu ta gasna instalacija. Tu mlaznicu je zamenio.

            Posle toga sam otišao kod majstora za gas on dodatno zalepio nekom smolom, valjda, tu mlaznicu, a i ostale. Tu je čak zamenio jer je majstor stavio neku nedgovarajuću.

            Posle ove dve intervencije problem sa oscilovanjem obrtaja na leru je nestao. Zapravo nestao je i posle zamene dihtunga i mlaznice. Dihtung nisam video, ali mi je majstor koji mi ga je menjao rekao da mu se čini da je ok.

            Ali problem sa padajem obrtaja prilikom zaustavljanje je ostao. Obzirom da je sadašnje stanje daleko bolje od onog kad su obrtaji oscilovali (tad se motor i gasio često, prilkom zaustavljanja), ne uzbudjujem se mnogo, ali bi svejedno rešio ovo - kad nadjem vreme
            Od majstora koji mi je gas ugradio sam digao ruke, jer svaki put mi je rekao da je sve u redu. A ni jednom ni je bilo.

            EDIT:
            evo i one "mlaznice", čini mi se glupo i netačno ime (dajte recite mi kako se to zapravo zove)

            kod mene ne izgleda baš ovako, ali prepoznaćete
            Last edited by dekss; 14.02.2012, 10:34.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Odg: pad obrtaja

              Ono gore na slici bi se prevelo kao uvodnik gasa a donaj tri su dizne mada je to ustvari deo dizni ali nema veze

              Pošto si glavni problem rešio trebalo bi da odeš kod drugog majstora da prepodesi uredjaj jer mi to što opisuješ deluje kao loše podešeno pa ima viška ili majnka gasa, pre će biti višak jer bi trebao da ugasi dizne kad pustiš gas (pedalu).

              Na to može uticati i loše pripremljene dizne, prečnik rupe itd... što se teško može videti bez dijagrama koji pravi softver za podešavanje.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dekss
                CBC Početnik
                • 13.07.2009
                • 7
                • Slovenija
                • mazda 626

                #8
                Odg: pad obrtaja

                Ahaa, dizna. Čuo am za taj naziv, ali eto ne pade mi na pamet. Rekoh, ove moje nisu baš ovake, ali to je princip: s jedne strane navoj koji je uvijen u motor, a sa druge neka kao kuglica na koju je nabijena gumena cev. Ali nebitno.

                Ovo je već konkretan odgovor. Tako sam nešto i mislio - da je potrebno da se podesi bolje.
                Ali mi je problem što ja imam taj gas tech uredjaj koji, čini mi se nema ni jedan drugi servis ovde. To je poljski uredjaj, koliko sam ukapirao.
                Ne znam koliko se ti uredjaji i softweri i konektori ... razlikuju izmedju sebe? I da li neki majstor koji radi sa jednim sistemom ima znanje i tehničke mogućnosti da podešava uredjaje koje ne radi?
                Pretpostavljam da je princip isti, a da su nijanse u pitanju. Ali ne znam koliko se te nijense razlikuju i koliko su bitne?

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Odg: pad obrtaja

                  Trebalo bi da mi ovih dana dodje jedan sa takvim uredjajem Technology gas, poljski. Kad budem povezao javicu kako i kojim interfejsom.
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • dekss
                    CBC Početnik
                    • 13.07.2009
                    • 7
                    • Slovenija
                    • mazda 626

                    #10
                    Odg: pad obrtaja

                    evo par slika



                    Comment

                    Working...
                    X