Imam na Mitsubishi Carismi 1.6 16v 74kw 4G92 1998god ugradjen nov sekvent Ac stag 4 plus sa valtek crvenim diznama i tomaseto isparivacem.Auto na benzin radi normalno ali kada se vozi na gas hoce izmedju 3000 i 4000 obrtaja da dodje do blagog gubitka snage ili se desi da na prekidacu za gas zapisti tri puta i prebaci tada na benzin posle toga opet ga vratim na gas i auto ide normalno sta bi trebalo prekontolisati u ovom slucaju poz....
Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Collapse
X
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Tako je
Comment
-
-
Odg: U visim obrtajima vraca na benzin
Ako je uredjaj nov zasto ne odes kod majstora koji ga je ugradio da proveri uredjaj?Originally posted by Ivan M View PostImam na Mitsubishi Carismi 1.6 16v 74kw 4G92 1998god ugradjen nov sekvent Ac stag 4 plus sa
Takodje, ako je nov uredjaj, tesko da je nesto vec crklo, vec mozda treba ponovo
pustiti kalibraciju, podesiti mapu...Live together, die alone.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Sutracu otici i videti sta se desacva sa mapom auto ide normalno kao i na benzin bez osetne razlike ali kada vozim 4 ili 5 sa oko 3000 obrtaja jednostavno samo zapisti prekidac i vrati na benzin i posle moram ponovo rucno da ga vratim na gas nece sam da vrati.Znam da je malo i pritisak dodavan i preko isparivaca jer kada je auto pusten u rad to sve je isto radio i na malim obrtajima samo sto auto krene on zapisti pa prebaci na benzin .Bas sam video zadnji put na mapi da map senzor je cinimi se pokazivo pritisak 0.27 valjda je to dobro sta znam.
Last edited by Ivan M; 18.02.2012, 23:28.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
To što si video je verovatno potpritisak, pritisak treba da bude oko 1 ili iznad 1 bar. Ako u normalnoj vožnji bez patosiranja pedale prelazi na benzin onda ili imaš očajno loš gas ili je tim epitetom podešen auto.
U svakom slučaju bez dijagnostike i neke slike ekrana nema pomoći.
Pohvalno je što si ipak pročitao starije teme
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Sada u normalnoj voznji vise neprebacuje na benzin jer je bio zaglavljen plovak u tocak boci prilikom ugradnje to je sredjeno,imao sam malo gasa pa je zbog toga verovatno i gubio pritisak.Koliko sam zapazio majstor mi je samo smanjio u tabeli gde pise (minimalni pritisak)bilo 50 sada je 45.I kada vozim sa gasom da ga potopim do kraja i pri visokim obrtajima sada se ne gusi i neprebacuje na benzin videcu kako ce ovih dana da se ponasa u voznji poz.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Nema veze, ako pišti opet otidji do njega neka stavi na 10, tako će pištati baš kad ostane 4 kapi gasa a dotle će se mučiti pa šta mu bude...
Ukratko, nije dobro kad stoji na 0.45, ono nije dobro ni 0.50
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Stalo mi je do auto tako da hocu da bude sve po ps-u ako nije dobro da bude 0.45 ili 0.50 koliko bi trebalo po nekom standardu taj pritisak da bude?Inace obratio sam paznju ono gde pise map je 0.27 na leru i pritisak iznad 1.00 tako nesto.Da li bi trebalo da trazim uzrok pada pritiska za nesto drugo ili je to normalno za sekvent kada ga navrtis da brebaci na benzin a pritom da posle moras rucno da vratis?Kada smo posle ugradnje gasa pustili prvi put moj auto ad radi i krenuli sa kalibracijom mape izbacio je program za kalibraciju upozorenje (premali otvor dizni)majstor ih je provrteo i stavio cini mi se na 2.5 i posle nije bilo tog problema a i malo je dodao pritisak na isparivacu prateci rad motora na mapi toliko sam ja sve to zapazijo.Na ovaj auto sam mogao i obican venturi da stavim ali nisam hteo to da stavljam!Hvala na savetima poz.
Last edited by Ivan M; 20.02.2012, 21:00.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Po meni neki minimum je .75.. Gas može biti loš, može biti velik minus kao što je bio, loše zagrevanje isparivača i svašta nešto pa će auto prebacivati na benzin usled pada pritiska. Ako su razlozi opravdani onda se to kaže i objasni mušteriji a nestavi se da radi iako nema pritiska gasa.
Ako predje na benzin usled nedostatka pritiska, tada se mora ručno vratiti na plin tako da je to normalno.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
ja ima slican problem od skoro , ali meni zapisti ako auto nagazim na nekih 4000-4500rpm, jel moguce da je to zbog ove hladnoce i da plin zamrzne , a inache mi je isparivac ugradjen u branik pa ga vjerovatno dodatno ogladi vazduh koji stuji kroz grile branika...
ps. sistem je ugradjen prije 9mj. AC Rasic i mislim da nebi trebalo da je do sistema" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was. "
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Plin ne smrzava, može voda da se smrzne a plin voli hladno
Trebalo bi biti malo više Propana u mešavini na ovu hladnoću da to radi kako treba ali koga je briga.
Hladan gas u isparivaču još dodatano smanjuje pritisak u sistemu tako da i to pogoršava problem.
Turbo motori su još gori po ovom pitanju.
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
Kod mene pravi problem od pocetka vraticu onu opciju gde pise minimalni pritisak na 0.70 pa cu traziti uzrok gde stvarno i jeste problem,ocigledno danas da bi nesto resio moras sve da naucis!
U kakvom ti je stanju akumulator?On moze da pravi problem i benziskom a i gasnom ecu ako je losiji!
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
trebalo bi da je dobar, evo konkretno sad 8 dana nisam palio kola , i odmah na prvo paljenje je kresnuo kao mina ... meni se ovaj problem javio stvarno evo skoro od kad su ove hladnoce (mada moguce je da je na ovu pumpu dje sam sipao los plin, jer sam tu natankao bocu i to je to i od tada je problem)
sad su najavili za par dana toplije vrijeme pa cemo vidjeti kako ce se ponasati, a ako se bude ponavljalo probacu sa plinom sa druge pumpe a ako i dalje bude onda jedino da kontaktiram AC Rasic , jer je uredjaj i dalje pod garancijom" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was. "
Comment
-
-
Odg: Pri visim obrtajima vraca na benzin!
samo da javim da sve radi sad ok kad je ovo toplije, bash sam ga testirao na nekih 5k rpm konstantnog gasa i nije gubio pritisak ...
ps. nadovezao bih se na ovaj topic da nebih otvarao novi ...
moze li se odraditi chip na auto a da to ne skodi plinu i da to sve radi ok ... i joja bi bila procedura posle ugradnje chipa , mora li ponovo kalibracija da se radi ?
Hvala svima na pomoci
" If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was. "
Comment
-
Comment