Pozdrav svima. Posedujem Citroen Xsaru Picasso, 1,6 clasicc, i primetio sam da gubim antifriz iz posude. Pre mesec dana je bio na maximuma a sada 1 cm ispod minimuma. Moram da napomenem da nije vidljiv trag curenja ni na račvama ili isparivaču, kao ni na ostalim delovima rashladnog sistema. Takodje nema naznaka da meša ulje i vodu, jer je ulje odlične boje i viskoziteta. Da li ima neko sličnih iskustava, i da li je moguće da postoji neka veza izmedju vožnje na tng i gubljenja antifriza? Unapred zahvalan.
Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Collapse
X
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
TNG ne "jede" vodu, antifriz... Mora postojati neki otvor za gubitak tečnosti a pošto je mala količina ne vidiš gde curi, plus su auti nepristupačni za pregled bez ogledala i sl... Sipati tečnost (boju) i posebnim svetlom ili naočarima se vidi gde curi, slično ka oklima kad se ispituje ali bih rekao da je na račvama problem. Ako su dovoljno stegnute stege onda su trula ta creva koja su presečena...
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Ima jedno iskustvo sa Renaultom - sve suvo i fino, kao kod tebe, tecnost redovno opada, ali kada sam vadio kompletan tepih da bi ga oprao, eto cuda - ispod tepiha mokro. Pratili trag i dosli do problema - neki sastav u sklopu za grejanje.
Zvezde smo videli da sve rasturimo, resimo problem, i opet sve vratimo na mesto, ali je problem resen.Long Live CBC!!!
Comment
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Išao sam na pretpostavku da nije nestajalo tečnosti pre ugradnje gasa...
Comment
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Ako su creva trula može biti račva od dijamanta sa 12 stega puštaće antifriz pomalo... Ne znam na daljinu da li je to ali iskustvo kaže da jesteOnda svi stežu dok ne slome plastičnu račvu a onda kažu ne valja plastična račva da j metalnu a onda stežu dok ne precvikaju gumeno crevo...
Velike tajne malih majsotra..
Finta bubregom je da je unutrašnje crevo trulo, porozno i propušta ali je spoljno dobro i nema problema godinama. Onda dodje zli gasmajstor i preseče idilu i nastane kermes jer sad unutrašnje crevo koje propušta dopire do konca koji drži gumu da se ne naduva ili deformiše koji sad radi kao fitilj od petrolejske lampe, nastaje kapilarno curkanje a to možeš da stežeš do smrta i neće prestati.
Zli Golfovi i golfolike mašine sa ona dva naduvana creva za grejač kabine to rade svima jer su sirota creva stara koliko i ja, kad sve izmenjaju od gasa od račve do stega i creva, najzad pristanu da promene i ta dva creva i gle čuda, ne curi više...
Kad se motor skorz ohladi pipni rukom oko račvi, ako pušta biće ti mastan prst.
Comment
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
a mozes da pogledas i suprotno od racvi tj na isparivacu gde ulaze creva za vodu,na samoj plasticnoj lulici(ako je ima),oko nje na gumici i na membrani za vodu..najbolje je proci rukom sva sumnjiva mesta kad auto prenoci..
imao sam i iskustvo bas kod tog auta da se slomi ili naprsne plasticna cev bas na mestu gde ulaze creva za grejanje u kabinu(drzi ih jedan limeni osigurac) i to mozes da proveris ili ako su suvise nategnuta ta ista creva zbog postavljanja racve za grejanje isparivaca takodje moze i to da bude uzrok problema i jos 50tak drugih situacija...
nadam se da ces imati vajde od ovolike pisanije!!
pozdrav
Comment
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Hvala svima na pomoći naročito Dori. Ispostavilo se da čep posude za antifriz nije bio u redu i da je najverovatnije tečnost izlazila u vidu pare.. Pošto sam to sredio posle 1k kilometara nema naznaka da gubi. Još jednom hvala Dori, jer sam čuo razne priče o tome da tng troši vodu, pa sam hteo da se uverim...
Comment
-
-
Odg: Veza između lpg uređaja i gubljenja antifriza
Nismo baš pogodili ali smo se trudiliI dalje me buni ako pre ugradnej gasa nije jcurilo ali dobro, bitno je da je rešeno...
Comment
-
Comment