Stag TAP - 01

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Očekivano je da bolje radi, mana gasnih sistema je što nemaju promenu pretpaljenaj a treba im da bi ostvarili punu snagu, zato ima gubitak snage. Metan je po ovom pitanju još gori pa je za te instalacije skoro obavezno staviti procesor koji pravi ranije paljenje.

    Problem kod ovoga je što se ja ne bih usudio da to radim od oka za mušterije jer uvek postoji opasnost da se pokvari motor pa bih i tebi savetovao da smanjiš tih 6 stepeni na 4 pa da tako prodješ nešto kilometara... Kad ideš uzbrdo ili na opterećenju, 1500 obrtaja sa ranim paljenjem pravi svašta.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #17
      Mislio sam naći 2 knok senzora od BMW-a kao što imam na svom autu pa napraviti neku elektroniku da me upozorava ako se javi knok pošto mislim da Peugeot nema taj sklop ili ja ne mogu locirati senzore. Onda bih provozao u svim režimima Peugeota i lagana dizao mapu dok se ne pojavi knok. Valjda neću sj... motor. Tek sam mu glavu odradio. Ima na netu i nekih gotovih sklopova za knok detection.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        U teoriji to ide kako si opisao u praski se to 87% slučajeva završi razletanjem motora
        Frekvencija noka je vrlo nepouzdana i različita za svaki motor (auto) pa je to problem i fabrikama sa silnom opremom da iz šuma kompletnog motora izdvoje šum detonacije (kucanja) da to radi pouzdano a da se ne javlja kad neko kine pored auta...

        Trebalo bi osciloskopom proveriti kakav oscilogram daje tvoj motor kad nokuje a to nije lako izvesti. Ima tri hiljade uputstava na netu, pišem samo radi predostrožnosti da ne shvatiš to olako u smislu da to sad radi i ti si miran i siguran.

        Pre će ti pomoći slušalice koje tome služe kod podešavanja paljenja na autu prilikom tuninga, i toga za samogradnju ima po netu
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #19
          Ma stavio sam sada 3 na 800 obrtaja a dalje 4 do 4800 pa ćemo vidjeti ako mi se dadne. Mali OT Doro da ne otvaram drugu temu, imam Matrix dizne koje nisu znali staviti na Peugeota pa je završio sa Valtek diznama. Koliko mm treba biti provrt dizne da bi zadovoljila 55 Kw. Negdje na netu sam našao 2.4 što mi je malo puno. Dobio sam ih za 35€ kao višak dizna naručenih za jednog BMW-a. Na njemu su radile kao zamjena prvougrađenim ali su nastavci dizni sa provrtom prebačeni sa starih koje su crkle. Majstor koji ih je ugrađivao nije znao pogoditi provrt a ni raspored žica pa smo odustali od njih jer je već bilo dobro kasno. Sad bih rado promjenio valtek dizne za neke bolje jer auto stvarno prelazi hrpu kilometara i svako poboljšanje će se brzo otplatiti.
          Još jednom sory za OT ako treba otvaram novu temu.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          Working...
          X