AC Stag 300 Plus puca konekcija.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw735i
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 258
    • Mostar
    • BMW 320i, 740i, 750i

    AC Stag 300 Plus puca konekcija.

    Kolega ima Jeep Grand Cherokee 4.0 šestak sa AC Stag 300 plus i nedavno mu se desila havarija na isparivaču, to smo donekle riješili ali svaki put kad upalim auto pukne mi konekcija sa kompjuterom AC. Dok je na kontaktu radi čim zaverglam pukne konekcija. Probao sam i drugi interfejs kupovni umjesto mog pravljenog ali isto. Dovlačio i svoje auto kod mene sve radi kako treba, ne puca konekcija. Digao sam mu komp na najnoviju reviziju software-a sa Isa adaptacijom i opet ništa. Jedino što se auto malo muči dok vergla pa sumnjam na alternator ili kakvu masu.
    Pitanje za servisere Doru i Ivana jeste li imali šta slično?
    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

    Probaj da podesiš ekstra ubrizgavanje na nešto...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #3
      Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

      Hvala Doro na tako brzom odgovoru, sutra ću isprobati. Očistio sam isparivač a sad bih trebao naštelovati pritisak a ovaj neće ni da čuje. Čim kresnem javi No lpg controler.
      Vratio sam čovjeku auto rekao mu da mi se javi ako bude trzao dok ne skontam šta je sa kompom.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

        Jedino što se auto malo muči dok vergla/ anlaser ili akumulator.u verglanju obara napon ispod 12 volti i gubi komunikaciju. prvo kod autoelektricara da proveri ispravnost anlasera i akumulatora.

        Comment

        • chobo13
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2009
          • 1274
          • pozega,srbija
          • AUDI,VW

          #5
          Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

          nek proveri dal ima napajanje na kontaktu dok vergla,da ne zeza nesto oko kontakta odakle je uzeta struja za ecu stag...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

            Stag ne radi ispod 9V, prijavljuje gresku tako da zameni akubateriju za ispravnu.
            Meni kada je crkao aku Stag se stalno bunio da mu je nizak napon (a bio je pre paljenja 12,3 a pri paljenju je padao do 8,5V) iako se nije gubila konekcija i radio je savrseno cim se upali auto i zapocne punjenje alternatora.


            Proveriti i sam spoj napajanja Staga sa klemom akubaterije.

            Alternativa je da se pri paljenju paralelno spoji kablovima jos jedna akubaterija pa se time odmah proba i eliminise taj moguci uzrok.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • bmw735i
              CBC Senator
              • 07.05.2006
              • 258
              • Mostar
              • BMW 320i, 740i, 750i

              #7
              Odg: AC Stag 300 Plus puca konekcija.

              To mi je palo na pamet ali nisam imao kablove u autu. Nedavno me zvao kolega kaže da mu se ponekad ugasi u vožnji. Mislim da alternator ne puni baš najbolje. Jedino što većini ljudi nemožeš objasniti da plin nije univerzalni krivac. Šta got se desi kriv je plin.
              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

              Comment

              • bmw735i
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 258
                • Mostar
                • BMW 320i, 740i, 750i

                #8
                Danas sam stavio STAG 300 umjesto 300 plus, malo duže ostaje spojen nekad dok radi na benzinu a nekad kad prebaci na plin. napon akukulatora je 14.6V malo čudno ali sve ostalo radi. Interesantno stari STAG se pokazao malkice robusniji pri komunikaciji sa kompom nego ova nova generacija. Već mi se dešavalo da kabal neće da se spoji na 300 plus a na staru 300 se spaja bez problema. Jo jedna stvar koju sam primjetio jeste tiho pucketanje u radiju kao kod starih stojadina. Može li mu možda jedna probijena bobina praviti probleme.
                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                Comment

                • bmw735i
                  CBC Senator
                  • 07.05.2006
                  • 258
                  • Mostar
                  • BMW 320i, 740i, 750i

                  #9
                  Rješeno.

                  Bilo do interfejsa i to oba. Stari koji sam napravio 2007 poslije puno krpljenja sam odbacio i prešao na novi Viaken interface kupljen na ebay-u. Kupio sam ga radi drugih kontrolera ali ga u zadnje vrijeme koristim i za STAG pošto mi je dosadilo krpiti moj pravljeni interfejs. Na njemu mi je stalno pucala konekcija jer sam ga drzao sa laptopom ispod haube dok sam štelovao pritisak. Nakon današnjih muka na Peugeotu 206 sa tim interfejsom prebacim laptop na haubu od drugog auta i sve radi bez greške. Primaknem ga autu puca konekcija. Fino sjednem upalim lemilo skrpim po ko zna koji put moj stari dobri interfejs i sve radi bez greške. Ne puca ni pri verglanju ni pri autoadaptaciji. Sad moram opet prikupiti mapu peugeotu i to je to.
                  BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                  Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #10
                    Cekao sam resenje problema jer nisam smatrao za korisno da napisem da se slicno i meni desava. Sad ti meni kazi sta ja da radim, imam originalni AC interfejs, do sada je sasvim normalno radio, cak isti koristim i za lovato smart nikad mi nije pukla konekcija. Ne smem da pustim update firmware-a jer se bojim da ne sprzim ECU. Kockica sa elektronikom interfejsa je na strani kabla koja ide ispod haube.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • bmw735i
                      CBC Senator
                      • 07.05.2006
                      • 258
                      • Mostar
                      • BMW 320i, 740i, 750i

                      #11
                      Ja sam ladno uradio update firmware-a sa oba je prolazilo. Problem je nastajao kad auto radi pa se valjda pojave smetnje od bobina, kompjutera, alternatora, abs-a i ostalih smetala. Na starom interface-u sam našao da je jedna žica od mase pukla i sa njim sam uspio uraditi konfiguraciju kontrolera i update firmware. Ali čim kresnem on javi da nema kontrolera. E sa ovaj kupovni interface sam premjerio i nema prekida na masama ali mu jednostavno smeta nešto ispod haube. I još jedan kuriozitet novi kabal je 90% vremena provučen u BMW-u čisto kad mi zatreba izvadim usb konektor iz ladice i spojim laptop. Nikad nije pukla konekcija. Išao sam logikom da je kabal ispravan i spajao ga na Jeep-a a kasnije i na Peugeot-a. Poludi čovjek probajući. I sad spojim opet na BMW i radi novi kabal bez ikakvih problema. Juš u BMW-u TTL dio kabla ide 1.5 metar do kontrolera i onda se pretvara u RS232 tj u USB.
                      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                      Comment

                      • bmw735i
                        CBC Senator
                        • 07.05.2006
                        • 258
                        • Mostar
                        • BMW 320i, 740i, 750i

                        #12
                        Još jedna stvar u izmjenama firmware-a sam naletio na communication problem riješen u nekoj od predhodnih verzija. Moguće da si ti na baš toj verziji firmware-a.
                        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                        Comment

                        Working...
                        X