Da li je bitno posle podešavanja mape na radnoj temperaturi gasa i reduktora vršiti i temperaturnu korekciju mape? Da li AC Stag 4 plus ECU ima neku svoju skrivenu korekciju? Majstori obično ostave korekciju na nuli za ceo opseg temperature gasa. Ako je potebno kako je to najefikasnije uraditi? Znam da bi trebalo krenuti od hladnog starta i ići po pet stepeni Celzijusa i pratiti ubrizgavanje na benzin pri radu na benzin i pri radu na gas, te mapu za datu temperaturu dizati/spuštati ukoliko je vreme ubrizgavanja benzina veće/manje kada radi na gas nego kada radi na benzin. Međutim, na ovaj način se i ne može baš biti precizan pošto se ne može na duže zaustaviti na datoj temperaturi (greje se motor) i fino podešavati, pogotovo što za poređenje treba stalno prebacivati sa benzina na gas i obrnuto. To je moje početno razmišljanje te ako neko ima bolju ideju neka se oglasi.
Temperaturna korekcija mape...
Collapse
X
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
Onda nek profesor odgovori na pitanje
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
Originally posted by mrdragan View PostDa li je bitno posle podešavanja mape na radnoj temperaturi gasa i reduktora vršiti i temperaturnu korekciju mape? Da li AC Stag 4 plus ECU ima neku svoju skrivenu korekciju? Majstori obično ostave korekciju na nuli za ceo opseg temperature gasa. Ako je potebno kako je to najefikasnije uraditi? Znam da bi trebalo krenuti od hladnog starta i ići po pet stepeni Celzijusa i pratiti ubrizgavanje na benzin pri radu na benzin i pri radu na gas, te mapu za datu temperaturu dizati/spuštati ukoliko je vreme ubrizgavanja benzina veće/manje kada radi na gas nego kada radi na benzin. Međutim, na ovaj način se i ne može baš biti precizan pošto se ne može na duže zaustaviti na datoj temperaturi (greje se motor) i fino podešavati, pogotovo što za poređenje treba stalno prebacivati sa benzina na gas i obrnuto. To je moje početno razmišljanje te ako neko ima bolju ideju neka se oglasi.
10c- -14%
15c- -13%
20c- -12%
25c- -11%
30c- -10%
35c- -8%
40c- -6%
45c- -5%
50c- -4%
55c- -3%
60c- -2%
65c- -1%
70c- 0%
75c- +1%
80c- +2%
okvirno na temperaturu isparivaca,ne gasa
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
okvirno na temperaturu isparivaca,ne gasa
i u cemu je poenta sa 10 stepeni temperature ispraivaca kad meni recimo tek na 35 prebacuje na gas?Last edited by zverko; 27.07.2012, 11:03.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
okvirno=vec isprobano i funkcionise i u vecini slucajeva ima smisla.
poenta sa 10c je da ima i onih koji bi i da im na kontaktu auto radi na gas,umesto na akumulator,pa se onda treba pribliziti i njihovim zahtevima koliko je to moguce
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
OK, a sta se ovim dobija, koja je poenta ovog podesavanja ? Daj malo vise informacija. Da li je ovo neophodno raditi recimo na uredjajima koji imaju stalnu autoadaptaciju. Konkretno STAG ISA2, recimo...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
s obzirom da je gas kao gas pri nizim temeraturama(u odnosu na radnu,kada smo stelovali auto) gusci,onda cemo u tim trenucima imati za nijansu bogatiju smesu,sto kod odredjenih auta(euro4 ili 5) moze dovesti do paljenja mil lampice.
Stag,koliko ja znam,nema opciju korkcije smese u zavisnosti od temperature gasa ili isparivaca.
Comment
-
-
Comment
-
-
Odg: Temperaturna korekcija mape...
Pa jel ima još koji da to radi?
Comment
-
Comment