Posedujem fiat coupea 20 16v turbo 190ks, ugradio sam plinski uredjaj stag4 plus sa tomaseto rasparivacem do 160kw.Imam problem da u voznji pri potapanju gasa pritisak u rasparivacu padneispod dozvoljene granice od 0.75 bara itd. dolazi do prebacivanja na benzin. Zanima me u cemu je problem i jos nesto dizne su razbusene na 3.1mm a dovod iz boce je kolektorom prespojen sa 6na 8mm. Zanima me da li ove dve stavke mogu da uticu na pad pritiska ili je nesto trece?
Pad pritiska u rasparivacu
Collapse
X
-
Odg: Pad pritiska u rasparivacu
Pad pritiska TNG-a pri velikom opterećenju najčešće ima 2 uzroka: nedovoljan dotok gasa (linija multiventil-cevovod-filter tečne faze-gasni ventil) ili problem sa isparivačem-regulatorom pritiska koji ne isporučuje dovoljno gasa bez obzira na to za koliko kW je deklarisan.
Dakle, mora se pažljivo redom proveriti sve.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
-
Comment