Pad pritiska u rasparivacu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prof.Stefan
    CBC Član
    • 13.10.2011
    • 10
    • Kragujevac

    Pad pritiska u rasparivacu

    Posedujem fiat coupea 20 16v turbo 190ks, ugradio sam plinski uredjaj stag4 plus sa tomaseto rasparivacem do 160kw.Imam problem da u voznji pri potapanju gasa pritisak u rasparivacu padneispod dozvoljene granice od 0.75 bara itd. dolazi do prebacivanja na benzin. Zanima me u cemu je problem i jos nesto dizne su razbusene na 3.1mm a dovod iz boce je kolektorom prespojen sa 6na 8mm. Zanima me da li ove dve stavke mogu da uticu na pad pritiska ili je nesto trece?
    Last edited by prof.Stefan; 14.08.2012, 07:32. Reason: greska
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #2
    Odg: Pad pritiska u rasparivacu

    Pad pritiska TNG-a pri velikom opterećenju najčešće ima 2 uzroka: nedovoljan dotok gasa (linija multiventil-cevovod-filter tečne faze-gasni ventil) ili problem sa isparivačem-regulatorom pritiska koji ne isporučuje dovoljno gasa bez obzira na to za koliko kW je deklarisan.
    Dakle, mora se pažljivo redom proveriti sve.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    Working...
    X