Grande Punto 1.4 8v 57kw Stag 200 mnozilac

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maliomladinac
    CBC Senator XXL
    • 21.11.2008
    • 995
    • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

    Grande Punto 1.4 8v 57kw Stag 200 mnozilac

    U auto je stavljen stag 200, IG1 rail sa diznama 2mm, tomaseto isparivac.
    Auto ide sasvim normalno, trosi normalno i vec sam presao oko 700km na plin bez greske, stucanja niti bilo cega...

    Zasto mnozilac ne valja i sta bi vi uradili na mom mestu?
    Nacuo sam negde da hod dizne moram sa 0.6mm na spustim na 0.4mm sa komparatorom, da pritisak u reduktoru trebam da spustim na 1,05-1.1bara...
    Zeleo bih da cujem jos misljenja?

    If i was awake, i would think it was a dream!

    Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
    061/665-94-23
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    a zasto bi bilo sta dirao kad je mapa upucana 90%. iskoriguj malo to na niskim obrtajima i to je to. Ako spustis pritisak mult. ce da se poveca a onda moras sve iz pocetka. Svakako ces kad zahladni morati da ga povecas tako da ako sve radi kako treba ne diraj nista. Navodno bi pritisak za tvoj motor trebalo da bude 1.18bar a dizne 2mm. Udji tamo u deflection pa pogledaj koliko je procentualno obogacenje smese kroz obrtaje.
    Last edited by zverko; 29.08.2012, 14:54.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Koliko onda treba da bude pritisak* za 200 konja i 3 litra motor ako za ovu jadu treba biti 1.18? I da ponovim ukratko, turim henis** u majstore koji štelbaju letnje i zimsko štelbanje..

      * Fabrika obično preporučuje pritisak oko 1 bar i na osnovu toga su date manje više sve smernice pa i ta o diznama od 2mm. Dodavanjem pritiska od .2 se to drastično menja....

      **Henis je isto što i Penis samo malo manje od qjurca....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • keza
        CBC Član
        • 20.04.2009
        • 10
        • Novi Sad
        • Opel Astra H 1.6 (Classic III)

        #4
        Re: Grande Punto 1.4 8v 57kw Stag 200 mnozilac

        ** he he

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #5
          nisam ja izmislio taj pritisak od 1.18 vec tako kaze tabela na STAG sajtu za 1.4 16v motor a sto se tice leto/zima stelbanja nije do majstora nego do hebenih tomaseto isparivaca koji menjaju pretisak kako im se digne nevezano da li je ladno ili vruce ali uglavnom se do sada pokazalo u praksi da oce da podignu kad je toplo i da spuste kad je ladno aljaske pogotovo. ok njegov motor i nije zahtevan ali recimo kod mene na BMW-u aljaska nije mogla da drzi pretisak.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Druže Zveri, ukratko.. Šta si radio sa Brickom i ko si ti?

            Malo duže....
            Za jedan kultivisan motor koj iradi odlično na gas ali baš odlično ona kriva što je kao vo kad piša nemere biti dobra pa da je pita a ko kaže za nju da je dobra taj je pita...

            LongLife varijanta SAE 110W

            Ebale Vas Tablice, ja ih u životu nisma pročitao i nema pojma šta fabrika preporučuje i ako bih iskreno zabole me ona stvar šta preporučujujer...
            Meni se nijedan auto ne vraća, ja ne nameštam auto zimii i leti a ipak rade sa tim usranim Tomaseto isparivačem, nemam pojma oko tih tablica ali zato sve radi... itd.... nemam volje da se prebacujem...

            Karić u životu (sem ako je morao) nije prodao Zavoli N sa standard kitom a do skora su ga prodavali kao ekstra jak za do 15000 kubika i sto tona snage kod šestaka i nadalje... Verovatno papir majstorima koji čitaju net.

            I na kraju zbog Bricka jer sam ga pomenuo.. U kojoj praksi se to pokazalo da Tomaseto menja pritisak kako mu se hoće??

            Inače postoje isparivači koji drže pritisak ali onda je to najeftinije ekstra plus 100 evra a to je jeres, a i Bemvej je neki auto
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              hebes mi sve ako ja tebe ista razumem a i dalabu sam i sto sam napisao bilo sta...
              Last edited by zverko; 29.08.2012, 20:00.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Šta nisi razumeo?

                Da su tablice glupe i da ih se pridržava samo onaj ko nema pojma ili prakse?
                Da se komplet za ugradnju ne isporučuije sa Zavoli Zeta N isparivačem a u tablici piše za taj isparivač pritisak i to za Stila jer nema Punta sa tim motorm u tablici a Stilo i Punto pa skoro da su isti automobili.

                Da samo šupci od majstora teraju ljude da dodju posle 1000 kilometara na doštelavanje, ili jesenje i prolećno štelbanje, samo još fali festival jesenje kolekcije štelbanja, obezbedite svoj komplet na vreme.. pale im alarme za servis itd...

                Nemože biti kraće, mapa ne valja, množilac ne valja rečeno mu je da vozi dva dana ili par dana pa da proveri ponovo stanje kako izgleda ali se on pravi pametan pa pita ovde gde ćeš mu ti reći da je to ok a nije, vidi se iz aviona... Kako se vidi e pa vidi se... Nepiše u tablici.
                Attached Files
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • maliomladinac
                  CBC Senator XXL
                  • 21.11.2008
                  • 995
                  • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                  #9
                  Ne razumem to sto sam se napravio pametan?

                  Razmislio sam da ce mozda neko imati slican problem kao i ja, i da ce mozda naci resenje u ovoj temi? Zasto je to problem?
                  Sutra sam planirao da napravim opet screen shot i da pitam sta dalje da radim. Uostalom poslusao sam sve sto si mi rekao i uradio tacno tako, zasto bih sad radio suprotno?

                  If i was awake, i would think it was a dream!

                  Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                  061/665-94-23

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Zato što nisi odmah otvorio temu pa da ti neko pomogne nego me pitaš sve na PP a onda proveravaš ovde. Nije u pitanju sujeta nego gubitak vremena koji mi nije potreban. Sad treba ovde da dežuram odgovaram ponovo jedno isto, mogao sam to odmah ovde da si otvorio temu.
                    Ali nije problem, stavi isparivač na 1.18 bara prestiska, dizne na 2mm i to je to...

                    Cevi su dugačke 10cm, pola metra, tri metra, hod klipa dizne je pola metra, 2 desete... ti znaš sigurno da su .6 a nisi ih proverio itd...
                    I onda je neko imao takav problem ali isti i ima da ti pomogne, nema ili platiš ili se iskustvom naučiš što mu dodje isto.
                    Stotinama puta je rečeno koliko sve treba podataka i slika da se stručno odgovori ali ne vredi.

                    Šta god da si po struci pa makar i pekar a znam da nisi odakle ti nije jasno da onakvu polukružnicu ne može praviti onakva krezava linija.
                    Kad daješ gas motor ide nekom krivom napred, raste otpor i potreba za snagom pa tako raste i kriva, ravnomerno nagore i unapred, polukrug, retko kosa ravna crta. zavisi od ubrizgavanja. Zamisli sebe da daješ gas tako kak oti ide ta narandžasta linija. ******ština.

                    Znači kad to vidim odmah znam da ne valja a to znači da si vozio tako da poklopiš linije a ne da se linije poklope zato što je dobro.

                    Nisi pritisno nijednom gas do kraja da napraviš opterećenje, na oba goriva. Pritisak ili dizne ili hod klipa je prevelik, množilac počinje nisko.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      tacno je da je pritisak veliki pa je zato i mnozilac nisko ali mi nije jasno kako je to uspeo da vozi auto 700km i da poklopi linije. znaci da mu ni benzinska ne valja tj pitanje je da li je uopste pokupio celi benz mapu ali on kaze da nema trzanja pa kapiram da jeste.

                      btw, koja je razlika izmedju zavoli N na 1.18bar i Tomaseto alaska na 1.18bar i za r nisu sve dizne fabricki na 0.6mm?
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Zeta N je okrugao disk pa se pritisak širi na sve strane podjednako a Tomasseto ili tomasetto je sav na ćoše pa se pritisak ne širi na sve strane podjednako, trenutno mi je to jedino pravo objašnjenje...

                        A kako je napravio crte moraće on da objasni...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • maliomladinac
                          CBC Senator XXL
                          • 21.11.2008
                          • 995
                          • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                          #13
                          Na benzinu sam vozio normalno i povremeno ubaciovao u 4 i 5 brzinu na 50-60kmh i zabo gas u patos, drzao tako neko vreme, pustim pa opet, identicno to sam radio i na plinu. Nisam rekao da znam da su dizne 0.6mm, rekao sam samo da sam nacuo tako i da ne znam sta trebam da radim. Da li ima veze to sto se auto konstantno vozi po gradu i to prilicno ostro?
                          Za mapiranje sam te poslusao i otisao na pravac, van guzve i grada.
                          Sutra kad zavrsim sa ispitom, napravicu screenshot da vidis sta je i kako je.
                          Sto se tice gubitka vremena, izvinjavam se, poceo sam na pp jer sam mislio da nije neki problem namestiti da radi kako treba i smatrao sam da ti nece oduzeti puno vremena, jbg zajebao sam se... Sta sad da radim... Temu sam otvorio iz gore pomenutih razloga, ne zbog radi provere, nepoverenja ili ne znam vec cega...

                          Ne bih jos da se predam i odem da platim da mi neko drugi odradi sve, ne da bi ustedeo 20-30-40e.... vec zato sto volim ovo da radim i zanima me...



                          P.S da li trebam da resetujem benzinski ECU? Ima li svrhe i potrebe?
                          Last edited by maliomladinac; 29.08.2012, 22:43.

                          If i was awake, i would think it was a dream!

                          Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                          061/665-94-23

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            pa bio je resetovan prilikom ugradnje jer je bila skinuta klema, trebalo je da vozis par dana na benz kako inace vozis. proveri ti da li je on pokupio celu benz mapu a pre toga smanji taj pretisak na 1.1 pa vidi sta kaze mnozilac. da li se menja vreme ubrizgavanja benz dizni kad prebacujes na plin, sta kaze bord komp, da li pokazuje isto i na benz i na plin?
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • maliomladinac
                              CBC Senator XXL
                              • 21.11.2008
                              • 995
                              • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

                              #15
                              Bord pokazuje istu prosecnu potrosnju na benzinu i na plinu. I trenutna potrosnja je tacna, proveravao sam na nekim pravcima sa mirnim gasom.
                              Vreme ubrizgavanja benzinskih dizni se nemenja kad prebacim na plin, uvek je oko 2.5-2.6ms, ne bitno na kom gorivu. A 700km sam presao ali sam u medjuvremenu hebavao ale i "mapirao" barem 3-4 puta...

                              Sutra prvo slicica po dogovoru, pa po tome da vidimo sta i kako dalje...


                              P.S bord resetujem svaki put kad sipam plin. Do sad sam sipao 2x pun rezervoar, 35L.
                              Last edited by maliomladinac; 29.08.2012, 23:17.

                              If i was awake, i would think it was a dream!

                              Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
                              061/665-94-23

                              Comment

                              Working...
                              X