Temperaturna korekcija mape

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gsi16valve
    CBC Član
    • 09.03.2012
    • 11
    • Kragujevac

    Temperaturna korekcija mape

    ... iliti korekcija ubrzgavanja plina u zavisnosti od temperature u rasparivaču/LPGa.
    Pozdrav, našao sam ovu temu sa sličnim pitanjem.
    Da li je bitno posle podešavanja mape na radnoj temperaturi gasa i reduktora vršiti i temperaturnu korekciju mape? Da li AC Stag 4 plus ECU ima neku svoju skrivenu korekciju? Majstori obično ostave korekciju na nuli za ceo opseg temperature gasa. Ako je potebno kako je to najefikasnije uraditi? Znam da bi trebalo krenuti od

    Jasno mi je o čemu se radi i čemu služi sve to Ono što nisam siguran jeste da li je Stagov softver već optimizovan po ovom pitanju. Tj. da li po defaultu ima ubačenu temp. korekciju ili je poželjno da se ubaci manuelno. Pogotovo što idu hladni dani i biće velikog efekta jedna takva modifikacija. Znači bez previše teorije, zanima me šta koriste iskusniji članovi foruma, mapu bez temp. korekcije ili sa? Sem ako ne čuvaju to male cake za sebe
  • vazlan
    CBC Član
    • 30.08.2012
    • 25
    • Sombor
    • mitsubishi lancer

    #2
    Drago mi je sto si postavio ovo pitanje i nadam se odgovoru jer bih i ja postavio isto.Onaj ko zna da odgovori ubice jednim udarcem dve muve(tebe i mene)

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      I ja se pitam cemu gubiti vreme i loviti danima na hladnom motoru trimove i vreme ubrizgavanja i tamo nesto korigovati po mapi....da bi mozda imao neki idealan rad motora u vremenu od minut dva?I da mi podje za rukom da uspem,sledece sipanje gasa,na drugoj pumpi ili drugacijeg sastava ce to sve poremeti pa onda sve iz pocetka.... samo gubljenje vremena.

      Comment

      Working...
      X