AC Stag 4 - autokalibracija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrdragan
    CBC Član
    • 13.07.2009
    • 88
    • Sombor

    AC Stag 4 - autokalibracija

    Koliko je kvalitetna autokalibracija AC Stag 4 ECU-a? Odnosno, koliko se razlikuje konačna mapa podešena u vožnji u odnosu na onu posle autokalibracije? Još preciznije, kolika se šteta čini ako se odradi samo autokalibracija? Pitanje je pre svega za one koji imaju iskustvo i praksu sa ovim ECU-om...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Kad se završi autokalibracija lepo piše sad idi na drum i proveri. 99% to nije dobro a koliko nije zavisi od mnogo faktora. 90% majstora ne radi proveru tako da ćeš ako tako uradiš i ti biti majstor
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mrdragan
      CBC Član
      • 13.07.2009
      • 88
      • Sombor

      #3
      Znam da piše, ali posle sati i sati provedenih u štelovanju plus minus opet to bude negde blizu autokalibracije. Tako je u mom slučaju... Interesovalo me kakvo je iskustvo u većini slučajeva, tako da hvala na odgovoru...

      Inače, postavlja se pitanje koliko je i podešavanje na putu tačno jer se u toku vožnje stalno menjaju uslovi i praktično se ne može odvoziti dve identične vožnje, više puta mi se desilo da pogodim krive pri "identičnoj" vožnji ali kada proverim na bordu (koji je sudija u celoj priči) potrošnja pri vožnji na gas i benzin je različita i to u više režima vožnje. Taman pomislim odvozio sam isto, krive se poklopiše, kad ono bord kaže džaba si krečio. Na kraju se ispostavi da je odstupanje te metode taman toliko koliko greši i autokalibracija pa se zaista postavlja pitanje da li je i potrebno bilo šta čačkati posle autokalibracije... Sve u svemu najbolje je ugraditi neki od "plug and drive" ECU-a i baš te briga, npr. Stag 300 premium. Sve ostalo je nabadanje...
      Last edited by mrdragan; 26.10.2012, 09:46.

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #4
        Treba da se promeni temperaturna korekcija a ne korekcija ubrizgavanja. Ima tema o tome...
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by mrdragan View Post
          Znam da piše, ali posle sati i sati provedenih u štelovanju plus minus opet to bude negde blizu autokalibracije. Tako je u mom slučaju... Interesovalo me kakvo je iskustvo u većini slučajeva, tako da hvala na odgovoru...

          Inače, postavlja se pitanje koliko je i podešavanje na putu tačno jer se u toku vožnje stalno menjaju uslovi i praktično se ne može odvoziti dve identične vožnje, više puta mi se desilo da pogodim krive pri "identičnoj" vožnji ali kada proverim na bordu (koji je sudija u celoj priči) potrošnja pri vožnji na gas i benzin je različita i to u više režima vožnje. Taman pomislim odvozio sam isto, krive se poklopiše, kad ono bord kaže džaba si krečio. Na kraju se ispostavi da je odstupanje te metode taman toliko koliko greši i autokalibracija pa se zaista postavlja pitanje da li je i potrebno bilo šta čačkati posle autokalibracije... Sve u svemu najbolje je ugraditi neki od "plug and drive" ECU-a i baš te briga, npr. Stag 300 premium. Sve ostalo je nabadanje...
          Svi bi bez leba motike....

          Onako hipotetitčki da malo lamentiramo u ovo divno polazimsko prepodne...

          Imaš plagin plej komp za gas, imaš takodje i plagin plej komp za benzin. Sad ovako onaj za benzin je stalno upaljen i stalno drnda tamovamo da navuče na ono što je konjstruktor zamislio... Sad nama je to malo pa ubacimo takav i gasni ecu i onda, gasni koriguje a onda benzinski koriguje, a onda gasni koriguje a onda benzinski koriguje a onda... a šta onda? zna li ko?

          Koji je brži, jači, ko će dobiti batine na kraju? Znali ko? Ako se zaključa, koja je svrha samoadaptacije a i onda ako se zada neki "prozor" adaptacije ko pobedjuje, gasni ili benzinski ecu? Prvi put se oglašavam po ovom pitanju a verujem i poslednji
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Ja čekam onaj komplet što su najavili da se samo istrese sve iz kutije a on se sam spakuje i našteluje.
            Majstor mora da ode da sipa plin, to još nisu rešili
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • mrdragan
              CBC Član
              • 13.07.2009
              • 88
              • Sombor

              #7
              Originally posted by Dora View Post
              Svi bi bez leba motike....

              Onako hipotetitčki da malo lamentiramo u ovo divno polazimsko prepodne...

              Imaš plagin plej komp za gas, imaš takodje i plagin plej komp za benzin. Sad ovako onaj za benzin je stalno upaljen i stalno drnda tamovamo da navuče na ono što je konjstruktor zamislio... Sad nama je to malo pa ubacimo takav i gasni ecu i onda, gasni koriguje a onda benzinski koriguje, a onda gasni koriguje a onda benzinski koriguje a onda... a šta onda? zna li ko?

              Koji je brži, jači, ko će dobiti batine na kraju? Znali ko? Ako se zaključa, koja je svrha samoadaptacije a i onda ako se zada neki "prozor" adaptacije ko pobedjuje, gasni ili benzinski ecu? Prvi put se oglašavam po ovom pitanju a verujem i poslednji

              Ne znam ko na kraju bude jači i ko pobedi, ali npr. moj otac ima ovog našeg nacionalnog Punta sa Landirenco plug and drive ECU-om i kada ga testiram u svim režimima vožnje i raznoraznim obrtajima potrošnja na bordu mu se pri prebacivanju gas-benzin ne menja ni za jotu. Situacija kod mog GP-a sa Stag4 plus ECU-om je takva da koliko god bio perfekcionista (a jesam ), i koliko god ga precizno podesio uvek mu nađem neki režim gde bord šara prilikom prebacivanja gas-benzin...
              Last edited by mrdragan; 26.10.2012, 12:58.

              Comment

              • gorki
                CBC Član
                • 16.09.2012
                • 34
                • Vranje

                #8
                Originally posted by slavko_bgd View Post
                Ja čekam onaj komplet što su najavili da se samo istrese sve iz kutije a on se sam spakuje i našteluje.
                Majstor mora da ode da sipa plin, to još nisu rešili
                Auto-piloti su vec u fazi testiranja, plin nasipa pumpadzija i auto se vrati. A roboti nisu jos na tom nivou, tako da ce pre da bude obrnuto ovo iz posta - znaci za sada ne morate da brinete

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by mrdragan View Post
                  Ne znam ko na kraju bude jači i ko pobedi, ali npr. moj otac ima ovog našeg nacionalnog Punta sa Landirenco plug and drive ECU-om i kada ga testiram u svim režimima vožnje i raznoraznim obrtajima potrošnja na bordu mu se pri prebacivanju gas-benzin ne menja ni za jotu. Situacija kod mog GP-a sa Stag4 plus ECU-om je takva da koliko god bio perfekcionista (a jesam ), i koliko god ga precizno podesio uvek mu nađem neki režim gde bord šara prilikom prebacivanja gas-benzin...
                  Mrzim ovo kad moram da odgovaram a ne bih..

                  Ukratko, to što si napisao nema veze sa životom. Za mapiranje tog ECU-a je potrošeno zdravo mnogo novaca i radi na sasvim desetom principu od toga što ti samouk pokušavš bez ikakvih sprava i alata da napraviš.

                  Opusti se i uživaj, ne troši vreme i pare na bezveznu misiju nameštanja ECU-a na zamišljeno jer ti nisi robot i neće ti to nikad uspeti. Nije ni onaj robot ali ne bih da se oko toga raspravljam.
                  SUS motor je nesavršena mašina i kao takav nema šanse da radi optimalno i ujednačeno pa čak ni sa timom pravih inženjera iza sebe, može samo približno.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #10
                    Originally posted by mrdragan View Post
                    Punta sa Landirenco plug and drive ECU-om
                    Znaci, Landi Renzo,napravio Plug&Drive,a da to jos nije ukapirao a kamoli nekog obavestio

                    Comment

                    • perunika
                      Moderator
                      • 21.05.2008
                      • 21
                      • New Naw
                      • sklepanmobil

                      #11
                      Pa jeste, taj se stvarno ne podešava ali je samo za baš taj motor, e sad što bi neko hteo samo da ubode i da radi, malo sutra... mora se malo oznojiti...
                      Test za potpis....

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #12
                        Tacno je da se ne podesava,jer je pristup blokiran,ali nema nista zajednicko sa Plug&Drive

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Taj Landi nisam montirao nikad, izvadio sam par komada, koliko znam da stiže sa sve gotovom mapom i samo se montira? ili nije tako?
                          Radio sam prošle godine jedan Volvo za nemca koji je doneo sve svoje za koje ja nisam čuo i to sam mu rekao, kaže čovek ako montirate kako treba radiće.. ma neće gde to ima, ma radiće, ma neće itd.. Čovek je doneo a mi montirali po šemi, otišli na pumpu, natočili, prestisnuli gas, prešao na plin i radi. Daj gas prima, opali po prvoj prima po drugoj itd.. prima, ler radi kako treba i ode čovek nazad za Njemačku... Nije bio zaključan ali nisam imao intrfejs a mrzelo me da bockam kad sam video da radi a i on reče ako baš treba dopodesiće mu oni tamo što su mu prodali komp za baš taj auto.
                          Ja to zovem montiraj i vozi.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • mrdragan
                            CBC Član
                            • 13.07.2009
                            • 88
                            • Sombor

                            #14
                            Ne znam da li je "plug and drive" ili radi na nekom drugom sličnom principu ali da su upucali mapu jesu, svaka čast... Ne verujem da postoji tako precizan majstor, ili robot, što reče Dora.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              eeee ali taki kosta iljadu novaca a ovaj sto nece da se namesti sam kosta dvesta...
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X