Imam par pitanja vezanih za podesavanje Lovato easy smart sistema. U uputstvu ne pise bas sve,a i iskustvo mnogo znaci.
Bio bih vam zahvalan ako imate par saveta.
Rad automobila se malo razlikuje sada na hladnijem vremenu nego preko leta,vec sam pokusavao sam da odradim podesavanja ranije i nije bilo lose. Imam par nedoumica u vezi opcija u softweru,pa ako ste voljni da date odgovore
U pitanju je auto Astra G 2001 god. 1.6 74KW motor Z16XE
Problem je sto je mapa razdesena pa mi na benzinu ne radi najbolje posle prebacivanja sa plina,malo se gusi i ne prima dobro gas tek posle nekog vremena se iskoriguje ali samo ako se vozi na benzin.
Takodje kad pustim gas,a auto je u brzini oseca se trzanje malo vece,ne krstari ravnomerno kao ranije na benzinu.
Pa bih pre korigovanja mape ipak hteo da budem siguran u vezi ostalih podesavanja da ne krenem sa korekcijom i kalibracijom
a osnovne stvari nisam postavio kako treba
Konfiguracioni ekran izgleda ovako:
Switching:
Adjustments:
Ovde imam par nedoumica. Ovo je ekran pre memorisanja jer posle par opcija blokira pa se ne vide.
Radni pritisak je postavljen na 1.0 bar na leru,nemam map senzor pa je apsolutni pritisak 1.3 bara kad je auto na radnoj temperaturi. Medjutim ako ovde ostavim ovaj reducer pressure da bude 1 bar kao na slici on mi kasnije u radu pokazuje odstupanja.
U radu se vise ne pokazuje ovo podesavanje za pritisak isparivaca vec pise Absolute pressure adjustment +20 % i varira tu negde oko 20 % kao da je upisano 1,2 a ne 1 bar. Tek kad promenim i napisem 0.8 bar umesto 1 bar onda nema odstupanja i
varira oko nule. Da li je to greska u softweru? Da li to utice na rad? I da li treba da bude stiklirana ova opcija Correction with absolute pressure? Takodje me interesuje da li je dobro postavljena korekcija temperature? Mogu da podesavam samo temp.gasa jer nemam temp.senzor isparivaca. U ovim hladnijim danima ako je temp.motora 60 C temp gasa je oko 20 C
na 80 C je 40 C gasa da li je to velika razlika? Napominjem da su pri hladnom startu obe temperture priblizne dnevnoj ali kasnije se javlja velika razlika,da li je to normalno? Preko leta i u gradskoj voznji kad ode temp motora i do 100 C onda temp gasa bude oko 65 C.
Mapa izgleda ovako:
Kod korigovanja odredjene pozicije u mapi da li treba da korigujem i par kockica oko date kockice ili ne? Negde sam citao da se koriguju sve vertikalno za dati broj obrtaja ali ja tako nisam imao dobre rezultate.
Da li extra-injector sensitivity treba da se koriguje? U uputstvu pise da on nema nekog uticaja na rad za TNGom vec samo sa CNGom? Izvinjavam se na opsirnosti ali se nadam da imate vremena za odgovor. Hvala!
Bio bih vam zahvalan ako imate par saveta.
Rad automobila se malo razlikuje sada na hladnijem vremenu nego preko leta,vec sam pokusavao sam da odradim podesavanja ranije i nije bilo lose. Imam par nedoumica u vezi opcija u softweru,pa ako ste voljni da date odgovore

U pitanju je auto Astra G 2001 god. 1.6 74KW motor Z16XE
Problem je sto je mapa razdesena pa mi na benzinu ne radi najbolje posle prebacivanja sa plina,malo se gusi i ne prima dobro gas tek posle nekog vremena se iskoriguje ali samo ako se vozi na benzin.
Takodje kad pustim gas,a auto je u brzini oseca se trzanje malo vece,ne krstari ravnomerno kao ranije na benzinu.
Pa bih pre korigovanja mape ipak hteo da budem siguran u vezi ostalih podesavanja da ne krenem sa korekcijom i kalibracijom
a osnovne stvari nisam postavio kako treba

Konfiguracioni ekran izgleda ovako:
Switching:
Adjustments:
Ovde imam par nedoumica. Ovo je ekran pre memorisanja jer posle par opcija blokira pa se ne vide.
Radni pritisak je postavljen na 1.0 bar na leru,nemam map senzor pa je apsolutni pritisak 1.3 bara kad je auto na radnoj temperaturi. Medjutim ako ovde ostavim ovaj reducer pressure da bude 1 bar kao na slici on mi kasnije u radu pokazuje odstupanja.
U radu se vise ne pokazuje ovo podesavanje za pritisak isparivaca vec pise Absolute pressure adjustment +20 % i varira tu negde oko 20 % kao da je upisano 1,2 a ne 1 bar. Tek kad promenim i napisem 0.8 bar umesto 1 bar onda nema odstupanja i
varira oko nule. Da li je to greska u softweru? Da li to utice na rad? I da li treba da bude stiklirana ova opcija Correction with absolute pressure? Takodje me interesuje da li je dobro postavljena korekcija temperature? Mogu da podesavam samo temp.gasa jer nemam temp.senzor isparivaca. U ovim hladnijim danima ako je temp.motora 60 C temp gasa je oko 20 C
na 80 C je 40 C gasa da li je to velika razlika? Napominjem da su pri hladnom startu obe temperture priblizne dnevnoj ali kasnije se javlja velika razlika,da li je to normalno? Preko leta i u gradskoj voznji kad ode temp motora i do 100 C onda temp gasa bude oko 65 C.
Mapa izgleda ovako:
Kod korigovanja odredjene pozicije u mapi da li treba da korigujem i par kockica oko date kockice ili ne? Negde sam citao da se koriguju sve vertikalno za dati broj obrtaja ali ja tako nisam imao dobre rezultate.
Da li extra-injector sensitivity treba da se koriguje? U uputstvu pise da on nema nekog uticaja na rad za TNGom vec samo sa CNGom? Izvinjavam se na opsirnosti ali se nadam da imate vremena za odgovor. Hvala!
Comment