Lovato podesavanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • plinskaastra
    CBC Član
    • 23.11.2012
    • 10
    • Nis
    • Astra g z16xe

    Lovato podesavanja

    Imam par pitanja vezanih za podesavanje Lovato easy smart sistema. U uputstvu ne pise bas sve,a i iskustvo mnogo znaci.
    Bio bih vam zahvalan ako imate par saveta.
    Rad automobila se malo razlikuje sada na hladnijem vremenu nego preko leta,vec sam pokusavao sam da odradim podesavanja ranije i nije bilo lose. Imam par nedoumica u vezi opcija u softweru,pa ako ste voljni da date odgovore
    U pitanju je auto Astra G 2001 god. 1.6 74KW motor Z16XE
    Problem je sto je mapa razdesena pa mi na benzinu ne radi najbolje posle prebacivanja sa plina,malo se gusi i ne prima dobro gas tek posle nekog vremena se iskoriguje ali samo ako se vozi na benzin.
    Takodje kad pustim gas,a auto je u brzini oseca se trzanje malo vece,ne krstari ravnomerno kao ranije na benzinu.
    Pa bih pre korigovanja mape ipak hteo da budem siguran u vezi ostalih podesavanja da ne krenem sa korekcijom i kalibracijom
    a osnovne stvari nisam postavio kako treba
    Konfiguracioni ekran izgleda ovako:

    Switching:

    Adjustments:

    Ovde imam par nedoumica. Ovo je ekran pre memorisanja jer posle par opcija blokira pa se ne vide.
    Radni pritisak je postavljen na 1.0 bar na leru,nemam map senzor pa je apsolutni pritisak 1.3 bara kad je auto na radnoj temperaturi. Medjutim ako ovde ostavim ovaj reducer pressure da bude 1 bar kao na slici on mi kasnije u radu pokazuje odstupanja.
    U radu se vise ne pokazuje ovo podesavanje za pritisak isparivaca vec pise Absolute pressure adjustment +20 % i varira tu negde oko 20 % kao da je upisano 1,2 a ne 1 bar. Tek kad promenim i napisem 0.8 bar umesto 1 bar onda nema odstupanja i
    varira oko nule. Da li je to greska u softweru? Da li to utice na rad? I da li treba da bude stiklirana ova opcija Correction with absolute pressure? Takodje me interesuje da li je dobro postavljena korekcija temperature? Mogu da podesavam samo temp.gasa jer nemam temp.senzor isparivaca. U ovim hladnijim danima ako je temp.motora 60 C temp gasa je oko 20 C
    na 80 C je 40 C gasa da li je to velika razlika? Napominjem da su pri hladnom startu obe temperture priblizne dnevnoj ali kasnije se javlja velika razlika,da li je to normalno? Preko leta i u gradskoj voznji kad ode temp motora i do 100 C onda temp gasa bude oko 65 C.
    Mapa izgleda ovako:

    Kod korigovanja odredjene pozicije u mapi da li treba da korigujem i par kockica oko date kockice ili ne? Negde sam citao da se koriguju sve vertikalno za dati broj obrtaja ali ja tako nisam imao dobre rezultate.
    Da li extra-injector sensitivity treba da se koriguje? U uputstvu pise da on nema nekog uticaja na rad za TNGom vec samo sa CNGom? Izvinjavam se na opsirnosti ali se nadam da imate vremena za odgovor. Hvala!
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Jel si ti ove slike skidao sa interneta? Jel ti radi auto na gas? Ako da onda ja to ne vidim...

    To sto ti pokusavas da podesis uopste nije predvidjeno da radi sa uredjajem koji ti pokusavas da namestis na auto.
    Povezi ecu na comp i daj te slike. Vreme ubrizgavanja kad radi na benzin i na gas, mislim oba vremena ubrizgavanja?
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • plinskaastra
      CBC Član
      • 23.11.2012
      • 10
      • Nis
      • Astra g z16xe

      #3
      Nisu sa neta,to su slike iz sacuvane konfiguracije koja je u plinskom ecu samo nije bio prikljucen jer se ne pojavljuju sve opcije iz slike adjustments one me najvise interesuju.
      Posto su prve dveslike identicne evo ostalih izvucenih kad je auto radio




      Ovde je temp gasa oko 37 C a auto je vec bio na 85 C. Na startu su obe bile oko 10 C kao spoljna temp.
      Na toj prvoj slici pokazuje odstupanje od -3 % za absolute pressure, a podeseno je na 0.8. Vec sam to objasnio u prvom postu.
      Pritisak je podesen na 1 bar. Da li to ime neke veze? Da li ta podesavanja uticu na rad? Kad se gas zagreje negde oko 50 C onda spadne na 1.3 bara i to je konstanto sve dok je auto na radnoj temperaturi,tada i odstupanje varira oko nule. Mislim cemu uopste sluzi ta opcija reducer pressure kad ocigledno nema veze za isparivacem tj njegovim pritiskom? Jel koriguje to uopste nesto i kako koriguje kad sam ja stavio 0.8 a on to odstupanje pokazuje kao da sam postavio 1 bar? Kako za sada izgledaju ta moja podesavanja? Sta treba da menjam?

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        #4
        Nema potrebe da zalazis u sitna crevca sa podesavanjem uredjaja. Zanemari tu opciju nije bitna za tvoj auto. Mnogo vaznije je kako je izvedena ta ugradnja, mapa kaze da su ti dizne preko svake mere a program kaze da su dobre. Ili nesto kod tebe debelo nije uradjeno kako treba ili ti zaj** od prvog vagona.

        Ko je ugradjivao gas u taj auto?
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • plinskaastra
          CBC Član
          • 23.11.2012
          • 10
          • Nis
          • Astra g z16xe

          #5
          Taman posla da zaj***. Ovih dana vozim auto na benzin malo,pa cu krenuti sa kalibracijom za par dana,kad se auto ponovo prilagodi na benzin. Ako se vec maltretiram da podesavam mapu,bilo bi glupo da to radim sa pogresnim pocetnim podesavanjima jer ce onda sve biti uzaludno i ako nesto ne bude stimalo moracu sve iz pocetka. Nasao sam ovaj forum na netu,pa rekoh da pitam za stvari za koje nisam siguran da su kako treba i da zatrazim savet. Ipak se vi profesionalno bavite ugradnjom i imate iskustvo i znanje. Ja onako amaterski sto pohvatam
          E sad,sta znaci dizne preko svake mere? Razbusene? jel to zbog mnozioca u mapi? Ne znam na koliko su ih stavljali ali kad sve odradim kako treba u softweru mi ne pokazuje odstupanja. Jel je ok da ler pritisak bude 1 bar ili da ga povecam na 1,1 ili 1,2 pa da korigujem mapu? Kakvo je vreme ubrizgavanja? Jel je ok ta razlika izmedju plinske i benzinske dizne? Onda da korekcija temeprature,jel da je povecam ili smanjim? Onda taj pritisak,za ciji je auto ako nije za moj? Cemu to sluzi kad ta kotrekcija nije tacna? jel to za neki poseban isparivac,pa ne vazi za ovaj RGJ standardni? I treba li da bude stiklirana opcija Correction with absolute pressure ili to nema nikakve veze sa mojim sistemom?

          Comment

          • kerting
            CBC Član
            • 22.04.2009
            • 70
            • Makedonija
            • focus 1.6-Doblo 1.9

            #6
            Originally posted by Plinadzija View Post
            Nema potrebe da zalazis u sitna crevca sa podesavanjem uredjaja. Zanemari tu opciju nije bitna za tvoj auto. Mnogo vaznije je kako je izvedena ta ugradnja, mapa kaze da su ti dizne preko svake mere a program kaze da su dobre. Ili nesto kod tebe debelo nije uradjeno kako treba ili ti zaj** od prvog vagona.

            Ko je ugradjivao gas u taj auto?
            Kolega, izvini a u cemu je problem sa mapom, zasto mislis da su dizne preko svake mere ????

            Comment

            • kerting
              CBC Član
              • 22.04.2009
              • 70
              • Makedonija
              • focus 1.6-Doblo 1.9

              #7
              Originally posted by plinskaastra View Post
              Taman posla da zaj***. Ovih dana vozim auto na benzin malo,pa cu krenuti sa kalibracijom za par dana,kad se auto ponovo prilagodi na benzin. Ako se vec maltretiram da podesavam mapu,bilo bi glupo da to radim sa pogresnim pocetnim podesavanjima jer ce onda sve biti uzaludno i ako nesto ne bude stimalo moracu sve iz pocetka. Nasao sam ovaj forum na netu,pa rekoh da pitam za stvari za koje nisam siguran da su kako treba i da zatrazim savet. Ipak se vi profesionalno bavite ugradnjom i imate iskustvo i znanje. Ja onako amaterski sto pohvatam
              E sad,sta znaci dizne preko svake mere? Razbusene? jel to zbog mnozioca u mapi? Ne znam na koliko su ih stavljali ali kad sve odradim kako treba u softweru mi ne pokazuje odstupanja. Jel je ok da ler pritisak bude 1 bar ili da ga povecam na 1,1 ili 1,2 pa da korigujem mapu? Kakvo je vreme ubrizgavanja? Jel je ok ta razlika izmedju plinske i benzinske dizne? Onda da korekcija temeprature,jel da je povecam ili smanjim? Onda taj pritisak,za ciji je auto ako nije za moj? Cemu to sluzi kad ta kotrekcija nije tacna? jel to za neki poseban isparivac,pa ne vazi za ovaj RGJ standardni? I treba li da bude stiklirana opcija Correction with absolute pressure ili to nema nikakve veze sa mojim sistemom?

              Probaj ubaciti senzor temperature reduktora (moze i bez njega, ali je sa njime mnogo bolje), ako ima zice za njega, ako ne moraces ih naknadno ubaciti. Sto se pritiska reduktora tice, sa tim senzorom pritiska tako treba da bude, ako prepodesavas pritisak na reduktor moze da vraca na benzin. Proveri dali je sa motorom sve u redu (svecice, kablovi i td) i kad to sredis idi na autokalibraciju, a posle toga, podesavanje u voznju i auto mora dobro da radi, sa tim diznama. Ako neznas kako da odradis pravac servis.
              Last edited by kerting; 25.11.2012, 00:27.

              Comment

              • plinskaastra
                CBC Član
                • 23.11.2012
                • 10
                • Nis
                • Astra g z16xe

                #8
                Hvala Kertingu za odgovor. Auto je u ok stanju. Svecice su nove i kupljene su bosove bas za voznju na plin. Nemam kablove vec dis modul koji je ujedno i bobina i ide direktno na svecice.On je zamenjen skoro i stavljen je kvalitetan Delphijev koji je ujedo i prva ugradnja. Na leru auto radi perfektno tj posle auto kalibracije prakticno se ne oseca da radi. E sad,proverio sam kablove i video da nemam posebne zice za senzor toplote na reduktoru. u uputstvu pise da su te zice opcione. Video sam da je ovde vec neko postavio pitanje u vezi tih zica na koje pinove idu,pa i meni treba to isto. Nije nikakav problem da ih ugradim naknadno ali ne znam na kom pinu idu u onom konektoru na ECU da ne zabrljam nesto pa ne spalim komp Ako znas ili mozes da pogledas na neki konektor,bio bih ti zahvalan da mi pokazes. Kakvo je tvoje misljenje sto se ostalih parametara tice? Vreme ubrizgavanja plinske dizne? Jel to nije prevelika razlika izmedju plinske i benzinske? I ako sam dobro razumeo to sto pokazuje pogresno odstupanje za absolute pressure je do pogresnog senzora i da to ne utice na kalibraciju i rad mog auta bez obzira na koji pritisak je stavljen u osftveru i da li je stiklirano ili ne?

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Originally posted by kerting View Post
                  Kolega, izvini a u cemu je problem sa mapom, zasto mislis da su dizne preko svake mere ????
                  Ne zelim da ulazim u diskusiju oko problematike uradi sam montaze, poznato je moje misljenje po tom pitanju. Mislim da nema svrhe objasnjavati nesto nekom ko nema osnovna znanja o problematici i ugradnju gasa je ucio na internetu. Ucio pa preucio.

                  Ne verujem da bilo koji auto moze da ima dve mape a ne znam koju si ti gledao, ona za koju je korisnik plinskaastra rekao da je sad to ta mapa posle "uvaljivanja" prve za koju je mislio da je to zapamtio njegov laptop pocinje od 109 sto je ekvivalent mnoziocu 1.09, sto znaci da su mu dizne prevelike a on bi da fino podesava smesu.

                  Kod mene u kraju se kaze "ono sto se nije prcalo ne moze ni da se kozi". Ne kazem da svaki servis ima strucno osoblje ni da svaki korisnik automobila ume samo da vozi samo da svako treba da radi svoj posao i problema nece da bude.

                  Kako se na forumu pojavljuje sve vise korisnika koji su pametniji od priozvodjaca uredjaja ja cu se iz dalje diskusije u takvim temama iskljuciti.
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  Working...
                  X