Pomoć majstora za podešavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • apatin
    CBC Član
    • 04.03.2012
    • 33
    • Apatin

    Pomoć majstora za podešavanje

    Evo jedan novi problem ako neko ima ideju. Ugradio sam plin (ne ja nego majstor), i od pocetka imam problem. Kada auto radi na leru par sekundi, cim mu dam gas, ugasi se. Ostalo mi deluje savrseno, malo losije vuce, malo je povecana potrosnja ali mislim da je sve u granicama normale osim tog dosadnog gasenja. Prvi majstor, koji ga je ugradio mi je jednostavno rekao "ne moze bolje" i tu je prica za njega zavrsena. Posto je to jako nezgodan problem, nikad ne znam dali ce hteti da krene kada se otvori semafor, kada se oslobodi ulaz na glavnu ulicu,... Nisam mogao da prihvatim da tako mora, zvao sam dalje, pa sam isao kod drugog majstora, taj mi je nesto popravljao i prepravljao ali opet isto, bio sam par puta i kod njega ali opet isto. Posljednji put mi je rekao da moj auto (Rover 45 1,4 16v), po koji BMW i neki mali Shevrolet imaju neko medju ubrizgavanje na benzin, koje gas ne moze da isprati i da ce morati namestiti da se gas pali preko 1500 obrtaja i to svaki put kada je ispod 1500, da prebaci na benzin. Kaze da je to jedini nacin da resim problem. Nedavno sam kupio interface, pa sam nesto pokusao sam ali je jos gore. Mislio sam da se autokalibracija radi u garazi ali izgleda da ne. Ako neko ima volje da mi objasni naj bolji nacin za autokalibraciju, korak po korak, bio bih veoma zahvalan. Jos jedno pitanje, posto je u Roveru slican motor kao u Hondi 1,4 16v, za nju sam nasao podatak da pritisak treba da bude 1,4 bara, dali je moguce?
  • kerting
    CBC Član
    • 22.04.2009
    • 70
    • Makedonija
    • focus 1.6-Doblo 1.9

    #2
    Bogami, nabavka interfejsa ti je pravo resenje , a kako ti mislis da sredis auto kad majstori nisu mogli????
    Koji uredjaj ti je ubacio "majstor"????? Ako majstor nemoze da sredi problem vraca novac i sve ostalo u prvobitno stanje, a ti ides kod majstora koji ce to odraditi kako treba. Ako nemoze da se to realizira kazi marka uredjaja i da te posaljemo kod coveka da ti dovede auto u red. Ovo ti je najbolja varijanta.
    Pozdrav

    Comment

    • apatin
      CBC Član
      • 04.03.2012
      • 33
      • Apatin

      #3
      Pa kako bi ljudi koji prodaju interfejs zaradili da nije ovakvih kao ja? Ubacio je stag-4. Nemam nameru da trazim da mi vraca novac, posto je moja greska sto sam gledao cenu a ne kvalitet. Sto se tice preporuke za majstora, mozda mislis da je to naj bolje resenje, mozda i jeste ali za sada nemam nameru da idem od jednog do drugog majstora. Drugi majstor, koga sam spominjao u proslom post-u, je majstor po preporuci prodavca stag-ovih uredjaja. Bio sam siguran da ce sve biti ok, ali nije ispalo tako. Zato sam se i obratio na ovom forumu sa par pitanja i molim da se javi neko ako ima odgovore i predloge oko podesavanja a ostalo me za sada ne zanima. Hvala na odgovoru.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Otvorio sam posebnu temu za tebe. Nisam brisao kao ustupak zato što si se potrudio da napišeš relativno dugačka objašnjenja.

        Autokalibracija se vrši u garaži, pritisneš ono dugme autokalibracija i onda se to autokalibriše samo kao u onoj posmici "stolčiću sastavi se" a onda ako treba ja kažem da uvek treba mada neki ne veruju, napiše da se proveri u vožnji. Cilj je da se zelena i plava crta poklope a da množilac ostane u toleranciji koja piše u RTFM koje niko ne koristi.

        Pritisak je diskutabilan, po meni je prevelik.
        Da bi se ovo nastavilo, moraš dati podatke ili stručno pitanje šta ti nije jasno, slike podešavanja, problema itd...

        Za sve ostalo ćeš dobiti dogovor idi kod majstora, to što ti lepo priznaš da si gledao cenu a ne kvalitet ne znači ništa jer su oni uzeli pare a sad nas maltretiraš.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • apatin
          CBC Član
          • 04.03.2012
          • 33
          • Apatin

          #5
          Ok, hvala na trudu za odgovor i otvaranje nove teme. Mislim da mozes zatvoriti temu, posto ja nisam shvatio svrhu foruma? Nisam znao da je maltretiranje ako se nekome obratim za savet. Pozdrav.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Kad spustiš nos iz oblaka pročitaj još jednom šta sam napisao, možda ti se ton ne svidja ali ni meni se nesvidja da ko god dodje na forum prvo pita nešto i to:

            0. Svrha foruma je da se pomogne nekom kome treba pomoć

            1. bezvezno pitanje, da li znate ša mu je
            2. U pogrešnoj, tudjoj temi.
            3. Bez svih potrebnih podataka pa čak i one koje zna, one koje nezna i da razumem nekak ošto nije dao ali se napiše šta znaš
            4. Ton, ko *ebe majstore ja neću da idem tamo i tačka hoću da to sam popravim i vi će da mi pomognete.
            itd...

            Ovde će da ti odgovore ti isti majstori koje ko ih *ebe.... Zato budeš uljudan pa pomogneš ti nama a onda i mi tebi...

            Ako nastaviš kako treba neću se potresti ako se još više naduvaš isto se neću potresti...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • bojanjov
              CBC Veteran
              • 06.04.2009
              • 99
              • https://t.me/pump_upp
              • Fiat EVO 1.4 8V

              #7
              Uzmi korak po korak kad već imaš interfejs idi printskrin svega što imaš tu iz tog programa, početne parametre, u radu na leru benzin/plin parametre, mape, autokalibraciju, greške... sve što majstorima može koristiti da bi ti oni mogli pomoći. Nemoj se duvati bez veze, tako sam i ja, pa sam se pokajao
              Ti si dao podatke gasi se u leru, trt, mrt i da ti neko pomogne, to tako ne ide. Ja nisam majstor, ugradio sam 2 obična i 2 sekventa za svoje potrebe, i to opet uz pomoć ovog foruma
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • apatin
                CBC Član
                • 04.03.2012
                • 33
                • Apatin

                #8
                U proslom postu sam se lepo zahvalio na trudu a sada se i izvinjavam posto mi pitanja nisu po zelji. Nisam siguran sta ocekujes od foruma ako to nisu pitanja? Ako mislis da pitanja treba da postavljaju samo ljudi koji imaju 90% znanja a fali ima samo malo, naglasi to, pa da se ne pojavljujemo mi laici sa pitanjima. Ako dobro procitas moj post, videces da nisam koristio nikakve pogrdne reci za majstore sa kojima nisam zadovoljan, tako da reci koje koristis kao "ko ih *ebe...." govori u svoje ime. Bio sam kod jednog majstora koji je sve uradio kako je mislio i po meni nije bilo ok, posle sam isao kod drugog koji je prepravljao i nesto menjao, pa opet nije ok, ako ne mozes da shvatis da mi se ne ide kod 3,4,5,6,... koji ce nesto da menjaju i prepravljaju po svom, pa da opet mozda ne bude ok, onda mozda ja nisam kao vecina.

                Comment

                • apatin
                  CBC Član
                  • 04.03.2012
                  • 33
                  • Apatin

                  #9
                  "
                  Originally posted by bojanjov View Post
                  Uzmi korak po korak kad već imaš interfejs idi printskrin svega što imaš tu iz tog programa, početne parametre, u radu na leru benzin/plin parametre, mape, autokalibraciju, greške... sve što majstorima može koristiti da bi ti oni mogli pomoći. Nemoj se duvati bez veze, tako sam i ja, pa sam se pokajao
                  Ti si dao podatke gasi se u leru, trt, mrt i da ti neko pomogne, to tako ne ide. Ja nisam majstor, ugradio sam 2 obična i 2 sekventa za svoje potrebe, i to opet uz pomoć ovog foruma
                  "

                  Jbg, malo sam planuo. Cesto kada gledam forum izgleda mi vise kao da vecina jedva ceka da neko napise svoju gresku ili da nesto pogresno napise pa da krenu sa "bas si pametan ili tako to ne ide isl.", nego da kazu kako ide ili koji je sledeci korak. U svakom slucaju hvala na savetu. Nadam se da ces ih jos puno moci ugraditi uz takvu pomoc.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Očekujem upravo to što ti je bojanjov napisao pošto smo svi shvatili da imaš čime da to uslikaš ili pročitaš ili prepišeš ili šta god.
                    Sve ostalo bez toga je presipanje iz šupljeg u prazno u gubitak vremena.

                    Čak i da ti napišem u sitna creva šta se i kako ugradjuje (to bi potrajalo danima) opet nećeš imati odgovor na tvoj problem.
                    Jednostavno to se popravlja, dijagnostikuje ili štagod već, preko komjutera. Šta ja msilim i šta ti misliš nema nikakve veze sem da laprdamo do nesvesti. Daš podatke i neko odgovori.

                    Što pre to shvatiš pre ćeš dobiti neki smislen odgovor.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Voleo bih da kazes kako taj auto radi na benzin,u stvari me vise zanima kako hladan pali....hocu reci da bi mozda tu trebala prvo benzinska dijagnostika.Imao sam slican slucaj(trebao je nabaviti jedan deo),ali neznam sta je bilo na kraju jer se musterija nije vise pojavljivala,verovatno je sam promenio taj pokvareni deo i sada je mozda u redu.......isti auto je u pitanju

                      Comment

                      • apatin
                        CBC Član
                        • 04.03.2012
                        • 33
                        • Apatin

                        #12
                        "
                        Originally posted by Dora View Post
                        Očekujem upravo to što ti je bojanjov napisao pošto smo svi shvatili da imaš čime da to uslikaš ili pročitaš ili prepišeš ili šta god.
                        Sve ostalo bez toga je presipanje iz šupljeg u prazno u gubitak vremena.

                        Čak i da ti napišem u sitna creva šta se i kako ugradjuje (to bi potrajalo danima) opet nećeš imati odgovor na tvoj problem.
                        Jednostavno to se popravlja, dijagnostikuje ili štagod već, preko komjutera. Šta ja msilim i šta ti misliš nema nikakve veze sem da laprdamo do nesvesti. Daš podatke i neko odgovori.

                        Što pre to shvatiš pre ćeš dobiti neki smislen odgovor.
                        "

                        Ok, uslikacu pa cu postaviti. Ovo je vec nesto konktretno oko resavanja problema, sada znam sta mi je prvi korak.

                        Comment

                        • apatin
                          CBC Član
                          • 04.03.2012
                          • 33
                          • Apatin

                          #13
                          "
                          Originally posted by TECA View Post
                          Voleo bih da kazes kako taj auto radi na benzin,u stvari me vise zanima kako hladan pali....hocu reci da bi mozda tu trebala prvo benzinska dijagnostika.Imao sam slican slucaj(trebao je nabaviti jedan deo),ali neznam sta je bilo na kraju jer se musterija nije vise pojavljivala,verovatno je sam promenio taj pokvareni deo i sada je mozda u redu.......isti auto je u pitanju
                          "

                          Sa radom na benzin nemam nikakvih problema. Pali lepo i lepo prima gas. Mislim da bolje ne moze. Nemam nikakvih problema prilikom paljenja. Jedino treba par puta treba da zavergla kada se ugusi na plin (samo kada se ugusi kad mu dodam gas, pa ga ponovo moram paliti). Kod mene je jedini problem to sto se ugasi kada posle kratkotrajnog rada ne leru hocu da krenem i dam mu gas, tada se pojavi neka knedla koja ga ugusi. Kada uspem da krenem, nemam nikakvih problema do prvog stajanja. Kada ga ostavim da radi na leru, mislim da bi radio danima a da se ne ugasi, odlicno je sve do davanja gasa. Danas sam nesto malo cackao i povecao sam pritisak na 1,4. Cini mi se da je nesto bolje ali i dalje ima knedlu od lera do nekih 1800 ili 2000 obrtaja. Pozdrav
                          Last edited by apatin; 18.12.2012, 20:21.

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            S obzirom da si vec bio kod nekoliko majstora za plin i nisu uspeli resiti sumnjam da ce to tebi poci za rukom.
                            A evo i zasto:
                            Auto u mom slucaju je imao neispravan senzor bregaste,samim tim motorni ne zna koji je cilindar na paljenju i kada kojem treba poslati gorivo.Prelazi u mod nasumicnog ubrizgavanja.da li je to grupno ubrizgavanje polugrupno,ne znam ni ja.Sto mislim da plinski racunar ne moze sagledati,pa stroga i ti problemi.Senzor je potpuno otkazao poslusnost i tesko je palio hladan i imao je problema da sastavi lepo rad.U tvom slucaju,moze da se desi da senzor na hladnom radi a da kasnije,kada se zagreje otkaze.Imao je iste simptome na plin i u tim trenutcima gusenja ,gledajuci u plinski racunar. imao je cudno kretanje kursora vremena ubrizgavanja.
                            Ako bi radio na benzin,nije bilo simptoma gusenja,mada primetan pad performansi,ipak je to ako se nevaram motor sa 100ks.

                            Otisao je sa pricom da ce na nekom odpadu kupiti senzor...sta je dalje bilo ne znam,nije se vise pojavljivao.

                            Moj ti je savet da ipak odes na blic dijagnostiku motornog racunara,a ako sve bude u redu da ipak potrazis nekov vrsnog strucnjaka za plin.

                            Comment

                            • apatin
                              CBC Član
                              • 04.03.2012
                              • 33
                              • Apatin

                              #15
                              Prvi majstor mi je rekao nesto slicno, pa sam otisao na dijagnostiku posle ugradnje gasa i sve je bilo u redu. On mi je rekao da je verovatno MAP, ali dijagnostika je pokazala da je sve ok. Prvi majstor je brzo odustao, drugi mi je rekao da benzinski racunar dodaje neko medju ubrizgavanje pri pocetnom dodavanju gasa a da to plinski racunar ne moze da isprati i da ce morati u krajnjem slucaju da namesti da auto uvek ispod 1500 obrtaja radi na benzin. Znaci svaki put kada se auto vrati na ler, da se prebaci na benzin. To ce biti sledeci korak ako mu javim da opet nije ok. Meni se to ne svidja, pa sam se iz tog razloga obratio na forumu, mozda je neko imao slicno iskustvo pa da mi pomogne. Postavicu slike od mape i podesavanja, pa mozda neko vidi gresku. Drugaru iz okoline sa istim autom je treci majstor ugradjivao gas i cini mi se da je kod njega jos gora situacija, on nikada ne zna kada ce se ugasiti, ja barem znam kada se gasi. Kod njega je neki italijanski gas. Pozdrav i hvala na objasnjenjima.
                              Last edited by apatin; 18.12.2012, 22:46.

                              Comment

                              Working...
                              X