Pomoć majstora za podešavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Slikaj detaljno ugradjenu instalaciju i kaci slike.

    Ako mozes postavi dijagrame MAP, ubrizgavanja i senzora radilice.

    Bez toga tesko da ti neko pomogne.

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      #17
      Ma kakav MAP, kakav senzor radilice? Nema potrebe za tim. Rover 45 sa motorima 1.4 i 1.8 (pa Freelander , pa Lade 110-112, pa AUDI neki modeli i sl) imaju "problem" odnosno strategiju ubrizgavanja benzina sa tzv "pilot" ubrizgavanjem ili kako ga Žabari zovu "extraubrizgavanjem". Čak i kada je korekcija (množilac 1) najveća većina gasnih dizni zbog svojih konstruktivnih karakteristika ne mogu da proprate takvo ubrizgavanje i zbog toga se kod pomenutih motora javljaju baš takvi problemi. Ako je prvi majstor rekao da je jedino rešenje rad na benzin ispod 1500 rpm- onda je to to. Znači, odgovor je u prvom postu ove teme. Ja ne poznajem mogućnosti Stag-a4 baš u detalje i ne bi da dajem savete, pa ako neko od kolega koji poznaju mogućnosti ovog uređaja ima neki predlog neka napiše. Ako nema rešenja-i to treba da se napiše, bar da znaš na čemu si. A mislim da znaš jer ti je to rekao prvi kolega a drugi i treći potvrdili.
      Interfejs sačuvaj, svakako će ti koristiti za dijagnostiku a literaturu možeš da skineš sa AC-ovog sajta.

      Pitanje za "apatin": šta ste po struci odnosno čime se bavite? Pitanje iz razloga da bi kolege znali do kog nivoa mogu da vam daju objašnjenja koja možete da iskoristite. Što reče Dora, da ne pišemo 3 dana a to ne razume onaj kome treba.

      "Nakon ejakulacije normalno je da dođe do piloerekcije" je rečenica za doktore i medicinski obrazovane likove.
      Kako su meni posle objasnili odma sam razumeo, da ne pišem prevod sad...
      Last edited by slavko_bgd; 19.12.2012, 15:18.
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Ima mogućnost korekcije extraubrizgavanaj ali to nisam spominjao zato što posle kad se zagreje radi normalno (on kaže) a kod ovog problema je prisutan uvek bez obzira na temperaturu. Rekao bih da je bobina malo u maleru što je kod tih auta normano, hladan motor povećava taj problem pa obrtaj i variraju.

        Jedna slika u tom (hladnom) režimu bi pomogla jer se vidi kad izgubi signal sa dizni. Ako broj obrtaja predje sad se ne sećam koliko tačno ali recimo 10.000+ pametnajković to ne čita i pomisli ugašen je motor i eto ga u režimu za ponovno paljenje
        Čekamo slike, podešavanja itd...

        Moramo ih malo naučiti reda a ne..
        Draga Saveta, boli me noga kad idem kroz šumu, šta to može biti
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • apatin
          CBC Član
          • 04.03.2012
          • 33
          • Apatin

          #19
          "Pitanje za "apatin": šta ste po struci odnosno čime se bavite? Pitanje iz razloga da bi kolege znali do kog nivoa mogu da vam daju objašnjenja koja možete da iskoristite. Što reče Dora, da ne pišemo 3 dana a to ne razume onaj kome treba."

          Ono cime se bavim nema veze sa tim, radim u administraciji. Jedina sansa da cu moci nesto uraditi je u tome sto volim svasta da cackam i uglavnom sam popravljam auto. Neke OSNOVE znanja imam.

          Comment

          • apatin
            CBC Član
            • 04.03.2012
            • 33
            • Apatin

            #20
            Malo sam zauzet danas, ali planiram da napravim slike podesavanja. Auto kalibraciju sam radio sa pritiskom od 1,1 bar, a sada sam povecao na 1,4. Dali je to opasno i dali da ponovim kalibraciju, pa da slikam ili moze i ovako?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Izračunaš procentualno koliko si dao više gasa. Nije dobro ali je bolje nego da ima malo.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • apatin
                CBC Član
                • 04.03.2012
                • 33
                • Apatin

                #22
                Konacno slike

                Evo slika instalacije, creva su 4*100mm. Ako je bitno jos nesto, slikacu




                Comment

                • apatin
                  CBC Član
                  • 04.03.2012
                  • 33
                  • Apatin

                  #23
                  Evo i podesavanja




























                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Ovo mi lici na nekog amatera...nije ovo bilo kod majstora.Da nije ovo samo tvojih ruku delo?

                    Comment

                    • apatin
                      CBC Član
                      • 04.03.2012
                      • 33
                      • Apatin

                      #25
                      Jedna slika mi je nestala, izgleda da je nisam snimio. Ako je potrebna, javite pa cu je uslikati i postavati. Hteo sam biti detaljan ali nisam uspeo. Evo jos nekih informacija koje su mozda bitne.
                      1. posle poslednjeg stelovanja majstora, auto je radio PERFEKTNO do predjenih oko 25km, posle cega je samo od jednom, bez gasenja ili stajanja "poludio" i vratio se na staro, znaci imao je ponovo knedlu i poceo se gasiti kada mu dam prvi gas. Ispalo je kao "drazi vodu dok majstori odu". Preuzeo sam auto od majstora, vozao sam se po gradu da ga probam, sve je bilo savrseno. Vratio sam se do majstora da mu kazem da je super, nastavio da vozim i pre povratka kuci, na jednoj raskrsnici je samo poceo da se gusi i ugasio se. Posle ponovnog paljenja se vratio na staro i opet imao iste simptome kao pre, sto sam vec opisao.
                      2. Nisam siguran dali je normalno ali mape mi menja u voznji. Snimim obe mape, zaklopim lap-top, vratim se kuci, pogledam ponovo, i pokaze sasvim drugacije od onoga sto sam prvi put video. Prvi put kada sam snimio mapu od gasa, bila je u obliku slova "s", a kada sam se vratio kuci, puno je ravnija i pribliznija ovoj benzinskoj.
                      3. Prekljuce sam uradio auto kalibraciju na 1,1 bar, prosla je bez problema. Nakon toga sam povecao pritisak na 1,4 bara i tako sam vozio do veceras. Lap-top mi se ugasio, pa nisam snimao ni mape. Auto je bio ponovo savrsen (upiskio sam se od srece). bilo je bez ikakvih problema u voznji. Veceras sam uradio auto kalibraciju sa 1,4 bara, i jedva sam uspeo. 2 puta mi je prijavio da su preveliki obrtaji (bili su oko 820), 2 puta mi je prijavio da su pre velike dizne, pa sam cekirao opciju da radi sa svim diznama od jednom, tada je kalibracija uspela ali su se problemi vratili, ponovo mi se gasi kada dam gas i upalila mi se lampica od lambda sonde.
                      4. Trenutno mislim da sam ******, MAGARAC, KONJ I KONJINA, STO SAM UOPSTE ISTA DIRAO. Bojao sam se da ce mi trositi previse gasa ili da ce biti nekakav problem sto sto sam kalibraciju radio sa manjim pritiskom.
                      Peta stavka je pitanje, dali vidite neku grasku u podesavanjima ili da vatim pritisak na onaj koji je bio pre- oko 1,1, da uradim kalibraciju, pa da vratim na 1,4 ili ja trenutno lupam gluposti, dali se mape negde snimaju, pa da ih ne menja u voznji?
                      Ako je neko imao dovoljno zivaca da procita sve ovo i da se udubi u problem, molim za savet ili predlog sta da radim.

                      Comment

                      • apatin
                        CBC Član
                        • 04.03.2012
                        • 33
                        • Apatin

                        #26
                        "
                        Originally posted by TECA View Post
                        Ovo mi lici na nekog amatera...nije ovo bilo kod majstora.Da nije ovo samo tvojih ruku delo?
                        "
                        Nista od ovoga sto se vidi nije delo nekog majstora. Sve od majstora sam izbrisao i krenuo iz pocetka. Znaci sve je delo jednog amatera-mene.
                        Bilo je kod majstora ali nisam siguran dali je nesto od majstorskih podesavanja ostalo ,posto sam svasta cackao.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Originally posted by Dora View Post
                          Ima mogućnost korekcije extraubrizgavanaj ali to nisam spominjao zato što posle kad se zagreje radi normalno (on kaže) a kod ovog problema je prisutan uvek bez obzira na temperaturu. Rekao bih da je bobina malo u maleru što je kod tih auta normano, hladan motor povećava taj problem pa obrtaj i variraju.

                          Jedna slika u tom (hladnom) režimu bi pomogla jer se vidi kad izgubi signal sa dizni. Ako broj obrtaja predje sad se ne sećam koliko tačno ali recimo 10.000+ pametnajković to ne čita i pomisli ugašen je motor i eto ga u režimu za ponovno paljenje
                          Čekamo slike, podešavanja itd...

                          Moramo ih malo naučiti reda a ne..
                          Draga Saveta, boli me noga kad idem kroz šumu, šta to može biti
                          Ovde sam malo prolupao, pomešao sam sa temom Zrenjaninac, on ima problem sa obrtajima

                          Ako si kalibraciju radio na manjem pritisku onda su ti dizne male, nisi napisao koliko su razubšene ili ja sad ne vidim a pregledao sam ponovo. Po upamćenom pritisku rekao bih da si sa ovim pritiskom radio kalibraciju ako opet neko nije menjao cifre...

                          Ono što enma na slikama je vreme ubrizgavanja kad ti se to dešav, gasi se. Po ovom što se vidi na slikama, imaš manjak goriva ali ne toliko da bi ti pravio baš tako velik problem.

                          Stavi obrtaje prebacivanja na 1600, minimum obrtaja 0, maksimum na 6000 i temperaturu prebacivanja na 35.

                          Upališ auto sa laptopom dok je hladan, uključiš snimanje pa probaš da napraviš da se auto ugasi. Posle pregledaj šta je snimio. Nemoj sam gledati u komp do k voziš, to treba dvoje da rade. Ako imaš problem sa extra ubrizgavanjem onda se to vidi po gubtku podataka sa benzinskih dizni, padnu na 0 na vrlo kratko.

                          Mislim da ti je problem tih 500 obrtaja na minimum. Motor je hladan ti ga udaviš kad kreneš on padne na 500 obrtaja pokuša da prebaci na benzin a pošto baš niej najbolejp odešen, ugasi se jer ne stigne da proradi benzin.

                          Uglavnom po ovim slikama to može lepo da radi ako su dizne dobre ispravne.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • apatin
                            CBC Član
                            • 04.03.2012
                            • 33
                            • Apatin

                            #28
                            "
                            Originally posted by Dora View Post
                            Ovde sam malo prolupao, pomešao sam sa temom Zrenjaninac, on ima problem sa obrtajima

                            Ako si kalibraciju radio na manjem pritisku onda su ti dizne male, nisi napisao koliko su razubšene ili ja sad ne vidim a pregledao sam ponovo. Po upamćenom pritisku rekao bih da si sa ovim pritiskom radio kalibraciju ako opet neko nije menjao cifre...

                            Ono što enma na slikama je vreme ubrizgavanja kad ti se to dešav, gasi se. Po ovom što se vidi na slikama, imaš manjak goriva ali ne toliko da bi ti pravio baš tako velik problem.

                            Stavi obrtaje prebacivanja na 1600, minimum obrtaja 0, maksimum na 6000 i temperaturu prebacivanja na 35.

                            Upališ auto sa laptopom dok je hladan, uključiš snimanje pa probaš da napraviš da se auto ugasi. Posle pregledaj šta je snimio. Nemoj sam gledati u komp do k voziš, to treba dvoje da rade. Ako imaš problem sa extra ubrizgavanjem onda se to vidi po gubtku podataka sa benzinskih dizni, padnu na 0 na vrlo kratko.

                            Mislim da ti je problem tih 500 obrtaja na minimum. Motor je hladan ti ga udaviš kad kreneš on padne na 500 obrtaja pokuša da prebaci na benzin a pošto baš niej najbolejp odešen, ugasi se jer ne stigne da proradi benzin.

                            Uglavnom po ovim slikama to može lepo da radi ako su dizne dobre ispravne.
                            "

                            Za dizne nisam 100% siguran kolike su ali mi je prvi majstor rekao da ih je probusio na 1,8. Drugi ih nije dirao tako da bi trebalo da su tolike (ako je verovati prvom majstoru a ja sam izgubio poverenje, posto su creva BILA dugacka izmedju 16 i 20 cm. i sve je bilo otpusteno, curio je gas na spojevima,...)
                            Ostalo cu probati promeniti po tvojoj preporuci, pa cu videti. Mislim da ipak to nije problem, posto ga ne davim kada krecem, da padne ispod 500 obrtaja.
                            izvini, znam da je nezahvalno dijagnosticirati problem a da ne sednes u auto, verovatno ja nisam objasnio kako treba ali kod mene je jedini problem prvo davanja gasa. Znaci, krenem autom na posao, stanem ispred pekare da kupim dorucak, auto radi 2-3 minuta na leru (savrseno), sednem da krenem, ne ubacim u brzinu, dam gas, a on se ugasi. Isto tako mi se desava na semaforu. Cekam minut-dva da se otvoriu zeleno, kada se otvori, dam gas da krenem, on se ugasi. Znaci nema nikakvog opterecenja, ne krecem, nego samo dam gas, a on se ugasi, jbm mu mater.
                            Sto se tice tog extra ubrizgavanja, nisam siguran sta je to ali znam da na benzinzinskim diznama, kada na kratko dam gas, dobijem podatak od nekih 0,2-0,4, dok na plinskim to ne mogu da dobijem. Samo da jos napomenem da na autu obrtaje ne moram da rusim gusenjem da bi se ugasio, znaci kada je izbacen iz brzine, dam mu gas a on se ugasi.
                            Last edited by apatin; 21.12.2012, 01:08.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              onda stavi to extra ubrizgavanje na 1 ili možeš i više ako treba pa probaj. Princip je opet isti, nesme da se ugasi, mora da predje na benzin i tu se priča završava.

                              Kad se mora, rade auti i na 40 cm dužine cevi, nije ti to problem... Nije ti to problem.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • apatin
                                CBC Član
                                • 04.03.2012
                                • 33
                                • Apatin

                                #30
                                Jutros sam podesavao po preporukama, pa samo da proverim dali sam uradio kako treba

                                Ovo sam uslikao kada sam ga uplaio, tada je jos bio podesen na 1,4 bara, a ovde je dosta manje, kada se ugrejao bilo je 1,4 i da proverim, dali je ova druga stavka "double coil" ok



                                Ovo je bilo malo kasnije, pritisak je otisao dosta gore.

                                Ovu sam uslikao kada se ugasio pri dodavanju gasa


                                Ova je falila u proslim


                                Ovo mi uglavnom pokaze ako ne ukljucim da radi sa svim diznama od jednom. Znam da su preveliki ali to radi sam.


                                Ovo sam slikao da pitam dali se ovde ukljucuje snimanje, posto nisam nasao kako da ga ukljucim, uvek mi ovo pise i blinka


                                Ovo je konacno, jos nisam probao na putu ali mi deluje ok, smanjio sam i pritisak na 1,2, posto mi je pokazivao da su dizne pre velike, sada je uspelo


                                Jos jednom da pitam, dali je normalno da plinsku mapu menja prilikom svake voznje. Dali ima negde opcija da se snimi kada ispadne ok ili je to normalno.

                                Comment

                                Working...
                                X