Pomoć majstora za podešavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Promašio si, permutirao podešavanje. Tamo gde piše 600 treba 1600 a tamo gde piše 1600 treba 0, ne treba al izbog ekspeimenta.
    map s menja u toku vožnje to ej normalno ali sve ostal ošto radiš niej normalno.

    Da ne bi išli dalej prvo moraš da slikaš ekrane u većoj rezoluciji, slabo se vidi, drugo što svi uključite sve kućice pa i na komjuteru se teško onda razana šta koaj crta radi a ne ovako preko slike.

    Autokalibracija se ne dira, zato se zove AUTOKALIBRACIJA samo (ili auto) se kalibriše, ne pališ dizne, negasiš dizne ne radiš ništa, stisneš dugme i gledaš.
    Svaka promena pritiska zahteva ponovnu kalibraciju.

    Dalej će nastavi Zverko koemje žao što se spradamo ili pročitaš to uputstvo pa šta ti nije jasno pitaš ili lepo polako objasniš sve od početka smisleno šta radiš, kak oprobaš itd..

    Za kraj probaj da ugasiš bilo koju gasnu diznu dok radi na gasu. Ne sme da ima promene.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • apatin
      CBC Član
      • 04.03.2012
      • 33
      • Apatin

      #32
      Promašio si, permutirao podešavanje. Tamo gde piše 600 treba 1600 a tamo gde piše 1600 treba 0, ne treba al izbog ekspeimenta.
      map s menja u toku vožnje to ej normalno ali sve ostal ošto radiš niej normalno."
      Ili ja ne razumem ili nisi pogledao slike, na poslednjoj slici sam to uradio, barem se meni cini tako.

      Autokalibraciju ne diram kada krene. Kada govorim o paljenju i gasenju dizni, mislim na opciju pre pocetka autokalibracije gde moze da se cekira "svi injektori zajedno". Kada to ne cekiram, pravi mi problem.

      Pokusao sam gasiti jednu po jednu diznu dok radi na gas, nema nikakvih promena.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Da, nisam stigao do poslednje slike, to jest nisam to gledao. Tako je dobro kao na poslednjoj slici.

        sad ovako namestiš pritisak dok radi ns plinu na 1.2 ili malo manje. Pustiš kalibraciju da radi ali da je jedna po jedna dizna i opišeš, slikaš ili tačno navedeš šta je problem pošto ja jesam Zoran ali nisam vidovita Zorka, mada kako vreme ide...

        Korak po korak, bez sto slika, jedna ali ta koja treba... Upaljen (čekiran) pritisak, lambda sonda i eventualno prva dizna.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • apatin
          CBC Član
          • 04.03.2012
          • 33
          • Apatin

          #34
          Pokusao sam, nisam slikao, posto je slika identicna petoj po redu od proslih slika, samo sto je pritisak gasa malo ispod 1,2. U pocetku kalibracije radi lepo, dok ne prebaci na gas, tada se zatrese, padnu obrtaji i tada verovatno step motor digne obrtaje da se ne ugasi i izbaci mi da su obrtaji previse veliki. Pokusam ponovo, cekiram "all injectors together" i tada uspe a da se ni nezatrese.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Proveri redosled emulatora, injektora benzinskih i gasnih, neko je tu nešto pobrkao... piše broj na svakom kablu.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • apatin
              CBC Član
              • 04.03.2012
              • 33
              • Apatin

              #36
              "
              Originally posted by Dora View Post
              Proveri redosled emulatora, injektora benzinskih i gasnih, neko je tu nešto pobrkao... piše broj na svakom kablu.
              "
              Svaka cast, bili su pomesani. Redosled je bio 4231 umesto 1234. Sada je kalibracija prosla bez problema.
              Stavio sam ono extra ubrizgavanje na 1,4 i deluje mi odlicno. Mislim da bolje ne moze. Evo jos koja slicica da vidis dali ima jos neka greska, mada sam trenutno pre zadovoljan kako radi.


              evo i mape i ono nesto sto mi ne izgleda bas naj bolje






              Hvala puno na savetima i pomoci. Verovatno bih se namucio i navozao kod majstora dok nebi dosao do nekog ko se starno razume.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Nevalja mapa i to jako, dizne će ti biti ok koliko vidim a mapu moraš popraviti. Dižeš polako žutu crtu dok ne izjednačiš zelenu i plavu liniju. To moraš raditi u vožnji i to NEMOJ RADITI SAM jer ćeš slupati auto ili nešto gore ne daj bože... Možeš i sam ali moraš biti disciplinovan. voziš na nekom putu stalno istim načinom pa staneš, pogledaš , koriguješ pa opet i tako dok ne napraviš kako treba. Isto je samo traje duže i više kilometara.

                Ovo je zaeban deo, nije ništa strašno ali moraš imati iskustva i vrlo je teško objasniti postupak za brzo podešavanje.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • apatin
                  CBC Član
                  • 04.03.2012
                  • 33
                  • Apatin

                  #38
                  Sada sam krenuo dalje i video da pise da lambda sonda nije spojena. Znam da si mi spominjao da je spojim ali sam to prevideo. Kako da budem siguran koju opciju da odaberem? Ima 4, dali je potrebno da ih navodim ili je to neki standard. Na dve mi izbacuje neko upozorenje, a dve prihvata ali ne osetim razliku na leru.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Lambda sonda je spojena fizički i to pokazuje na indikatoru sa desne strane, nije spojena ako kažeš softveru da je spojii. Amaterski pristup ume da košta, da si imao UEGO sondu sad je više ne bi imao

                    Ne znam koju sondu imaš ali pretpostavljam da je od 0 do 1 a one dve gde piše UEGO ne diraj.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • apatin
                      CBC Član
                      • 04.03.2012
                      • 33
                      • Apatin

                      #40
                      Hvala i za ovo. Pocela je uvek da svetli, pokusao sam i da duze vozim na benzin ali ne pomaze. Nadam se da ce prestati kada je ukljucim.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Nećeš se ti smiriti dok ne spizdiš taj motor. Svetli ček enžin lampica, upozorava na siromašnu ili bogatu smešu ili signalizira neki kvar. U tvom slučaju siromašna smeša.
                        Lepo sam ti napisao da moraš korigovati mapu, jako je loša.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • apatin
                          CBC Član
                          • 04.03.2012
                          • 33
                          • Apatin

                          #42
                          Danas sam se bas navozao. Na pola podesavanja mi je izbacio gresku. To mi se desilo kada sam isao u crveno, probao sam samo jednom, da vidim dali se oseti razlika kada vrati na benzin posle 6000 rpm. Tada se jos osetila i to dosta, puno lepse je isao kada je prebacio na benzin. Sada vise necu pokusavati osim ako mi ne preporucite radi provere dali ce izbaciti ponovo gresku. Evo slika greske


                          I ove dve su sa tom greskom. Snimio sam podesavanja od poslednjeg majstora, pa sam i ja tu lambda sondu stavio. Sliku mape sam greskom izbrisao, nadam se da nije presudna






                          Ovako je sada, znam da nije savrseno ali cu pokusavati jos po malo narednih dana. Evo vidi se slucajno malo lampica sto svetli, nece nikako da se ugasi. Moracu na dijagnostiku ako uskoro ne odustane.






                          Volio bih da cujem komentar da znam dali idem u pravom smeru.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Dobro, sluh smo dobili sad idemo na miris

                            To nije greška nego upozorenje (greška je crvene boje i ne gasi se) i piše da su dizne skroz otvorene i da proveriš preko lambda sonde da li je dovoljno goriva. Iz ovih slike ne vidim da li lambda sonda radi ali sumnjam da je prikopčana jer papak koji pomeša cilindre se sigurno ne petlja sa "visokom tehnologijom" ...
                            Ako me nisi razumeo da pojasnim "prikopčana" znači zalemljena žica od Stag ECU-a na žicu od lambda sonde koja daje signal.

                            Mapa je znatno bolja nego ona prethodna ali nije dobra jer si navlačio množilac da se crte poklope. Za normalnu vožnju bez neke štete može poslužiti ali nije dobra. Auto ne sme da ide primetno bolje kad predje na benzin.

                            Ako kogod pita, neću objašnajvati šta znači navlačiti množilac jer će tek to da zbuni narod.
                            Operaciaj štelbanaj u vožnji uspeva samo ako operter koji drma komjuterom sedi pored, gleda u kompjuter i naravno zna šta gleda i podešava u realnim uslovima i vremenu..
                            Raskrsnica kod rafinerije pa do subotičke petlje i nazad, to je oko 5-6 km.. Za normalna kola 1 krug, malo problematična dva kruga a ako nas baš neide tri kruga... Ako želimo savršenstvo bez Mame onda 4 kruga a ako želimo 6 cilindara V6 turbo na 7000 obrtaja sa glupavim ubrizgavanjem onda je to deset krugova
                            Ako želimo 4 cilindra na 8000 obrtaja onda ide 100 km... minimum
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • apatin
                              CBC Član
                              • 04.03.2012
                              • 33
                              • Apatin

                              #44
                              Hvala na pomoci i savetima. Ako postoji mogucnost da ovo bude ok, ja ga dalje necu cackati. Jos jednom, hvala na pomoci.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Vozi normalno i nediraj ništa, za par dana proveri opet pa ćeš videti i sam šta treba da radiš ako treba.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X