AC Stag-4 - Broj obrtaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milnen
    CBC Član
    • 23.12.2011
    • 18
    • Niš
    • Astra Classic II - 1.4

    AC Stag-4 - Broj obrtaja

    Imam problem sa brojem obrataja, odnosno sa očitavanjem broja obrataja, na leru kada je motor hladan. Automobil je Astra Classic II 1.4, a sekvent je iz naslova teme. Od kad sam ugradio pogon na gas, pre nešto više od godinu dana, primetio sam da, kada je motor hladan, prebacuje na gas i ako radi u leru, u trenutku kada se postigne temperatura. Pre neki dan sam otišao do majstora koji je ugradio gas. Kada smo spojili na kompjuter, videlo se u čemu je problem. Očitavanje broja obrtaja ide otprilike ovako: 840, 850, 840, 850, 3400, 840, 850, 840, 850, 3400 i tako dalje. Dakle, s vremena na vreme se javljaju neki pikovi na oko 3400 obrtaja. To se ne vidi na kazaljci koja meri broj obrtaja, a ne može da se primeti ni po zvuku motora. Vrlo je moguće da se broj obrtaja ne menja, nego su pogrešna očitavanja. Mislim da se to ne javlja kad je motor zagrejan, jer tada prebacuje na gas isključivo kad broj obtaja na kazaljci stvarno poraste.
    Da li mislite da je nešto loše povezano kod uređaja za gas ili je problem u ostatku automobila. Majstor za gas misli da je ovo drugo i poslao me u regularni servis. Ako mislite da je ono prvo, molio bih za preporuku za dobrog majstora u Nišu i okolini. Okolina može da bude i malo šira, ako majstor poseduje mnogo veće znanje od onih bliže
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Jaje se nalazi kad razbijes jaje pa levo od zumanceta... Ne razumem kakav ti problem imas? Auto predje na gas kad postigne temperaturu???? Da li se gasi? Varira broj obrtaja? Gusi se u voznji?

    Opisi svoj problem, to sto si ti napisao nije problem.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • milnen
      CBC Član
      • 23.12.2011
      • 18
      • Niš
      • Astra Classic II - 1.4

      #3
      Problem je u tome što prebaci sa benzina na gas, na ler gasu, dok čekam na semaforu (ako se tada postigne temperatura) . Ponekad se dešava da se ugasi. Naravno, kada je veći broj obrtaja, ne gasi se nikada prilikom prebacivanja.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Imaš u opcijama osetljivost signala za obrtaje kao i filter za istu namenu pa se malo poigrajte sa tim.
        Na kojoj temperaturi se prebacuje na plin?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • milnen
          CBC Član
          • 23.12.2011
          • 18
          • Niš
          • Astra Classic II - 1.4

          #5
          Proučiću malo softver, u vezi sa tim filtriranjem, pa ću da odem do majstora da uradimo nešto. Verujem da tim filtriranjem mogu da se ispeglaju pomenuti skokovi.
          Što se temperature tiče, nisam siguran, ali mislim da je 25. Koja je temperatura preporučljiva?
          Sad se setih još nešto. Kada je uređaj posle godinu dana spojen na računar, u softveru, u jednom polju je bio spisak od desetak istih grešaka, kojih ne mogu da se setim tačno, ali su govorile o nekom problemu sa naponom. Ne znam da li je to značajno, jer je majstor rekao da je obrisao greške i da ne treba da brinem o tome.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            koji je majstor u pitanju???

            Comment

            • milnen
              CBC Član
              • 23.12.2011
              • 18
              • Niš
              • Astra Classic II - 1.4

              #7
              Servis je Piranja u Nišu, a ime majstora ne znam. Znam samo da nije vlasnik.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Ima tu jedna zackoljica,kod tog motora,ali ... sumnjam da ce te je resiti "jacinom signala".Poslacu ti na pp,gde mislim, da to mozes resiti

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Ta greska sa naponom (supply voltage too low) se desava cesto na vozilima, mislim da je povezana sa padom napona pri verglanju. Ne utice na rad motora ili gasnog uredjaja.
                  Temperatura od 25c je svakako preniska za prvi prelazak, ja bih je podigao za najmanje 10c.
                  U svakom slucaju mnogo automobila koji imaju AC ili neki slican uredjaj radi tako, a mislim da ne bi smeo da se gasi niti da ti uopste predstavi problem prelaz na gas. Taj motor jeste malo tricky za podesavanje ali ne i neresiv. Pomerite temperaturu i poigrajte se kao sto Dora rece i bice to u redu.
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • milnen
                    CBC Član
                    • 23.12.2011
                    • 18
                    • Niš
                    • Astra Classic II - 1.4

                    #10
                    Hvala svima. Javiću šta sam napravio...

                    Comment

                    Working...
                    X