Gass u jeep-u

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jakovljevic
    CBC Senator
    • 11.10.2004
    • 205
    • Paracin

    Gass u jeep-u

    Da li preporucljivo ugraditi gass u grand cheeroke 4.7 v8??
    I kolika bi otprilike bila potrosnja gasa i da li je isplativo???
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    naravno da je isplativo....shto je auto veci potroshac ,pre se vrati investicija...
    potrazi malo postove sa SPAKI-jem...pa da vidis koliko trosi na 100milja ,pardon 100km ili ipak bese milja ?!?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Bila je konkretna tema o tom modelu ali je obrisana.
      Ima ovde nesto diskusije o tim dzipovima i spaletovom Grandu
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Jakovljevic
        CBC Senator
        • 11.10.2004
        • 205
        • Paracin

        #4
        Imam varijantu dobru da dam passata 01 god i doplatim 1500-2000e za grand cherokee limitied 4.7 00 god full. Auto je u besprekornom stanju, vozio sam ga, ali i sam vlasnik kaze da mnogo trosi prosek 16-18, u gradu preko 22 a otvoren put 12-14, i razmisljam o kompenzaciji i eventualnoj ugradnji plina u njemu, ne znam koliko bi me iznelo i da li bi bilo OK zbog V8 motora i ogromnog usisnika koji je potreban. I kolika je ona dodatna taksa zadzipove za taj auto?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Za plin nema da brines, ide bolje nego na benzin
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Jakovljevic
            CBC Senator
            • 11.10.2004
            • 205
            • Paracin

            #6
            a KOLIKA JE POTROSNJA PLINA U JEEPU???

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Recimo 10 posto veca nego benzina.
              Ne znam sa kojim motivom zelis da kupis takav auto ali ga ja ne bi kupio nikada iz mnogih razloga. Stavi malo eventualne troskove na papir radije nego sto pitas za eventualnu potrosnju gasa. Ako nesto krene po zlu cena goriva bez obzira sto mnogo trosi ce biti sitnica u odnosu na popravke i rezervne delove. Ako si spreman, napred. Znam, lepo je i primamljivo vozilo ali budi svestan toga sta radis kao i sta ocekujes od eventualne kasnije prodaje.

              Comment

              • fantastik
                CBC Senator XXL
                • 28.07.2005
                • 417
                • Novi Sad

                #8
                pa samo je registracija preko 50000 din za taj auto

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  I kolika je ona dodatna taksa zadzipove za taj auto

                  nema nikakve dodatne takse, isto kao i za svaki automobili redovni troskovi.

                  kao sto je vec receno da dopunim, radi se o Mercedesu (Jeep ne postoji kao firma danas) - citati servisnoj i poslovnoj (cena) politici tog brenda.

                  jednostavnije, ako je Pasat i Autokomerc moglo izgledati skupo, ovde se mnozi x3, a moras da se samo njima obratis za delove/servis posto je to veoma kompleksan auto tehnicki i zahteva specijalne alate i znanja.

                  takodje je i stopa amortizacije Jeep-a vrlo visoka, sto nije bitno ako ga zelis trajno posedovati bez kasnije zelje za prodajom.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Jakovljevic
                    CBC Senator
                    • 11.10.2004
                    • 205
                    • Paracin

                    #10
                    Yeste, znam da si u pravu, ali kazes ako krene nesto po zlu??? Ne razumem sta bi na autu 2000-2002 god mogo d se desi (uvek ima nesto), ali su sanse male... A kad kazes sto bi takav auto, pa ako si se vozio u njemu onda znas osecaj jeep-ova, a i pogledaj malo kakvi su putevi od novembra do marta, a njima ne pada cena toliko koliko vw... Sigurnost u autu sa 4x4 pogonom i visinskoj razlici je zaista osecaj, a npr po ceni koju bih dao za novog kangoo-a ili partneraa sto cale moj hoce da kupi preko firme.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      U principu ne volim vozila koja ne spadaju ni u jednu grupu.
                      Taj auto nije ni luksuzan, ni pravi terenac, ni kamion, ni kombi. Ako vozis svaki dan izaci ce ti iz volje veoma brzo jer je ogroman a Balkan jos nije postao Amerika ni u jednom smislu. Niti ima vukojebine (nesto posebno) i bespuca niti siroke puteve niti prostora uopste. Mogao bi da razumem izbor da je za profesionalnu upotrebu pa bi onda rekao da kupis Nivu. Ovako ne znam sta da kazem. To nije auto za zezanje niti za zavrsavanje nekog posla u gradu niti za prevoz nekog tereta niti za vucu vece prikolice. Nisi nam rekao za sta bi ti sluzio taj auto. Bojim se da ces se razocarati njegovim voznim osobinama po snegu ako si mislio da se juris po Rtnju ili Beljanici.

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #12
                        Nemoj mnogo da se zanosish, ja imam GMC Rally Van 5.7 Fuell injectio samo je taxa 50 hiljada izadje registracija skoro soma eura ... + te odrape na konjazi za puteve itd itd

                        verj mi taj dzip je sad josh uvek malo interesantan ali za dve godine passat ce drzati duplo vecu cenu od njega.... pre dve tri pijace je lik prodavao 5.7 Grand-a 97 za 7soma a dao bi ga i za manje full limited edition ....

                        Ja isto neznam shta cu sa mojim kombijem da radim sad kad mi je istekla registracija neshto imam pametnije da radim sa soma jura nego da registrujem kola... koja skoro da ne koristim

                        elem potroshnja je 22 u gradu na 120-140 mi roshi 14 na otvorenom ... to ti je pretpostavljam najbitnija informacija...

                        E sad i ja da pitam koliko koshta ugradnja plina za ovaj V8 monopoint ako se nevaram poshto je iz '91, i da li neko kod nas moze da stavi dve boce neke tanje da nezauzimaju toliko mesta mozda chak i ispod auta i koliko bi to koshtalo...
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          a njima ne pada cena toliko koliko vw... Sigurnost u autu sa 4x4 pogonom i visinskoj razlici je zaista osecaj,
                          sudeci po oglasima i ponudjenim cenama cena Jeepova pada brze nego za bilo koje slicno vozilo, i daleko brze i vise se gubi nego na VWu.

                          osecaj moze jeste ali je sigurnost u Jeepu ( i svim slicnim polukamionima) na nezavidnom nivou, i ne bih se slozio da u tome ima neke prednosti...
                          naprotiv, Jeepovi i ostali takve koncepcije vesanja i visokog tezista su se pokazali kao pretezno vozila losijih voznih osobina, povisenih rizika/ losije bezbednosti dinamike voznje i pogotovu zimi kao veoma opasna.

                          pre svega zbog kocnica koje su daleko ispod prosecnog putnickog auta sto se zaustavnog puta tice (citati prevelika masa uz visoko teziste i grubo vesanje) a nije retko ni prevrtanje- narocito je cesto u SAD gde i ima najvise vozila tog tipa pa je statistika upecatljiva jerje veliki uzorak.


                          sto se sigrunosti tice ja Jeep ne bi uzimao za ozbiljno, pre jedan AUdi kvatro Reno Scenic ili slicno sto je na bazi putnickog vozila i ima samonosecu karoseriju modernog vesanja ( a ne kamionsku osnovicu) ako treba za nase puteve gde se vozi daleko brze nego u SAD pa su i zahtevi za podvozjem daleko veci i ozbiljniji.

                          to generalno vazi za sve americke konstrukcije vozila, imaju problematicno vesanje za iole vece brzine kakve se praktikuju u Evropi...

                          ali Jeep ima dobar pogon 4x4 i ima solidne moci spore voznje van puteva i za to je odlicna opcija uz puno luskuza koji olakasava zivot.

                          ja ne vidim ekonomicnost Jeepa ako ce se koristiti prevashodno na javnim putevima imajuci u vidu da se kod relativno blage zime sa malo snega, da se putevi odlicno ciste tokom zime i da su uvek prohodni i sa najobicnijim pogonon na 2 tocka.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Pokusajmo da se vratimo na temu gasa u Jeep-u, a ne prednosti i mane posedovanja vozila tog tipa.

                            Hvala
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              Pa vec je bila tema kad je Spale ugradjivao isti kod Ranka BRC znaci moze i dobro radi

                              Comment

                              Working...
                              X