naravno da je isplativo....shto je auto veci potroshac ,pre se vrati investicija...
potrazi malo postove sa SPAKI-jem...pa da vidis koliko trosi na 100milja ,pardon 100km ili ipak bese milja ?!?
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Imam varijantu dobru da dam passata 01 god i doplatim 1500-2000e za grand cherokee limitied 4.7 00 god full. Auto je u besprekornom stanju, vozio sam ga, ali i sam vlasnik kaze da mnogo trosi prosek 16-18, u gradu preko 22 a otvoren put 12-14, i razmisljam o kompenzaciji i eventualnoj ugradnji plina u njemu, ne znam koliko bi me iznelo i da li bi bilo OK zbog V8 motora i ogromnog usisnika koji je potreban. I kolika je ona dodatna taksa zadzipove za taj auto?
Recimo 10 posto veca nego benzina.
Ne znam sa kojim motivom zelis da kupis takav auto ali ga ja ne bi kupio nikada iz mnogih razloga. Stavi malo eventualne troskove na papir radije nego sto pitas za eventualnu potrosnju gasa. Ako nesto krene po zlu cena goriva bez obzira sto mnogo trosi ce biti sitnica u odnosu na popravke i rezervne delove. Ako si spreman, napred. Znam, lepo je i primamljivo vozilo ali budi svestan toga sta radis kao i sta ocekujes od eventualne kasnije prodaje.
I kolika je ona dodatna taksa zadzipove za taj auto
nema nikakve dodatne takse, isto kao i za svaki automobili redovni troskovi.
kao sto je vec receno da dopunim, radi se o Mercedesu (Jeep ne postoji kao firma danas) - citati servisnoj i poslovnoj (cena) politici tog brenda.
jednostavnije, ako je Pasat i Autokomerc moglo izgledati skupo, ovde se mnozi x3, a moras da se samo njima obratis za delove/servis posto je to veoma kompleksan auto tehnicki i zahteva specijalne alate i znanja.
takodje je i stopa amortizacije Jeep-a vrlo visoka, sto nije bitno ako ga zelis trajno posedovati bez kasnije zelje za prodajom.
Yeste, znam da si u pravu, ali kazes ako krene nesto po zlu??? Ne razumem sta bi na autu 2000-2002 god mogo d se desi (uvek ima nesto), ali su sanse male... A kad kazes sto bi takav auto, pa ako si se vozio u njemu onda znas osecaj jeep-ova, a i pogledaj malo kakvi su putevi od novembra do marta, a njima ne pada cena toliko koliko vw... Sigurnost u autu sa 4x4 pogonom i visinskoj razlici je zaista osecaj, a npr po ceni koju bih dao za novog kangoo-a ili partneraa sto cale moj hoce da kupi preko firme.
U principu ne volim vozila koja ne spadaju ni u jednu grupu.
Taj auto nije ni luksuzan, ni pravi terenac, ni kamion, ni kombi. Ako vozis svaki dan izaci ce ti iz volje veoma brzo jer je ogroman a Balkan jos nije postao Amerika ni u jednom smislu. Niti ima vukojebine (nesto posebno) i bespuca niti siroke puteve niti prostora uopste. Mogao bi da razumem izbor da je za profesionalnu upotrebu pa bi onda rekao da kupis Nivu. Ovako ne znam sta da kazem. To nije auto za zezanje niti za zavrsavanje nekog posla u gradu niti za prevoz nekog tereta niti za vucu vece prikolice. Nisi nam rekao za sta bi ti sluzio taj auto. Bojim se da ces se razocarati njegovim voznim osobinama po snegu ako si mislio da se juris po Rtnju ili Beljanici.
Nemoj mnogo da se zanosish, ja imam GMC Rally Van 5.7 Fuell injectio samo je taxa 50 hiljada izadje registracija skoro soma eura ... + te odrape na konjazi za puteve itd itd
verj mi taj dzip je sad josh uvek malo interesantan ali za dve godine passat ce drzati duplo vecu cenu od njega.... pre dve tri pijace je lik prodavao 5.7 Grand-a 97 za 7soma a dao bi ga i za manje full limited edition ....
Ja isto neznam shta cu sa mojim kombijem da radim sad kad mi je istekla registracija neshto imam pametnije da radim sa soma jura nego da registrujem kola... koja skoro da ne koristim
elem potroshnja je 22 u gradu na 120-140 mi roshi 14 na otvorenom ... to ti je pretpostavljam najbitnija informacija...
E sad i ja da pitam koliko koshta ugradnja plina za ovaj V8 monopoint ako se nevaram poshto je iz '91, i da li neko kod nas moze da stavi dve boce neke tanje da nezauzimaju toliko mesta mozda chak i ispod auta i koliko bi to koshtalo...
a njima ne pada cena toliko koliko vw... Sigurnost u autu sa 4x4 pogonom i visinskoj razlici je zaista osecaj,
sudeci po oglasima i ponudjenim cenama cena Jeepova pada brze nego za bilo koje slicno vozilo, i daleko brze i vise se gubi nego na VWu.
osecaj moze jeste ali je sigurnost u Jeepu ( i svim slicnim polukamionima) na nezavidnom nivou, i ne bih se slozio da u tome ima neke prednosti...
naprotiv, Jeepovi i ostali takve koncepcije vesanja i visokog tezista su se pokazali kao pretezno vozila losijih voznih osobina, povisenih rizika/ losije bezbednosti dinamike voznje i pogotovu zimi kao veoma opasna.
pre svega zbog kocnica koje su daleko ispod prosecnog putnickog auta sto se zaustavnog puta tice (citati prevelika masa uz visoko teziste i grubo vesanje) a nije retko ni prevrtanje- narocito je cesto u SAD gde i ima najvise vozila tog tipa pa je statistika upecatljiva jerje veliki uzorak.
sto se sigrunosti tice ja Jeep ne bi uzimao za ozbiljno, pre jedan AUdi kvatro Reno Scenic ili slicno sto je na bazi putnickog vozila i ima samonosecu karoseriju modernog vesanja ( a ne kamionsku osnovicu) ako treba za nase puteve gde se vozi daleko brze nego u SAD pa su i zahtevi za podvozjem daleko veci i ozbiljniji.
to generalno vazi za sve americke konstrukcije vozila, imaju problematicno vesanje za iole vece brzine kakve se praktikuju u Evropi...
ali Jeep ima dobar pogon 4x4 i ima solidne moci spore voznje van puteva i za to je odlicna opcija uz puno luskuza koji olakasava zivot.
ja ne vidim ekonomicnost Jeepa ako ce se koristiti prevashodno na javnim putevima imajuci u vidu da se kod relativno blage zime sa malo snega, da se putevi odlicno ciste tokom zime i da su uvek prohodni i sa najobicnijim pogonon na 2 tocka.
Comment