Ok je ovo sto ste rekli i u pravu ste, za toliku cenu i toliku registraciju, nije taj auto za svakodnevne potrebe i voznju do 30000 km godisnj.A gledam nesto po netu za audi a6 allroad, kako se on pokazao???? Cuo sam se sa covekom u Nemackoj, kaze da je tamo (export price) 12000-14000e
Gass u jeep-u
Collapse
X
-
Radi se i to bez problema. Postoje "T" nastavci za oba promera bakarnih cevi. Ja sam do sada licno ugradio dva takva sistema (VW Santana, Jeep Grand Cheeroke Cilindricni+toro boca). Na obicnom Cheeroke-ju sam video dve boce napolju... Samo ne mogu tacno da ti kazem da li takvi sistemi prolaze na atestu...Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
Može ispod poda ako nadležni pregledni organ ne odluči drugačije. Ako i dozvoli to je opet skopčano sa raznim kerefekama tipa skroz oklopiti bocu, pomalo oklopiti bocu ne oklopiti uopšte, itd... Zavisi od trenutnog preglednog organa i njegovog trenutnog raspoloženja.
Isto važi za dve boce u jednom vozilu. Dozvoljeno ej samo na teretnom i to tako d ase stavlja sve duplo, multiventili u punjenja za svaku bocu posebno.
I ovo važi ako trenutni nadležno pregledni organ ne odredi drugačije.
Comment
-
-
Bas kerefeke pogotovu sa ovim treba oklopiti bocu, gluposti a sve ja to povezujem sa neznanjem ljudi koje vrse atest... Kada bi bas postovali slovo zakona i nas pravilnik (iz ja mislim `84)skoro nijedan auto ne bi prolazio atest, e sad sve sto se pominje za pregradjivanje boce odnosi se na stavljanje lima (celicni ja mislim debljine 3mm) izmadju same boce i putnickog prostora. U prilog tome da je nas pravilnik zastareo ide i ta cinjenica da se u njemu ne spominju toro boce sto znaci da auti sa toro bocama ne bi trebalo da prolaze ateste na ugradnju sto je smesnoJedini problem koji bi mogao da se javi (osim pricvrscivanja same boce) prilikom postavljanja boca napolju jeste ugao postavljanja multi ventila.
Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
Kada je boca postavljena napolju kod nas da bi auto prosao atest samo traze da bude pogodjen ugao multi ventila kako treba, da pokazivanje nivo LPG-a bude u kabini, i da boca bude ucvrscena sa tri metalna stezaca sirine 32mm i debljine 1,5 mm nikakav oklop oko boce ne pominjuSa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
Rezervoar ugradjen spolja, mora da ima zastitu od sitnih mehanickih ostecenja. Tako je i svuda u svetu, pa na srecu i kod nas.
Dimenzije rezervoara , po ko zna koji put:
Kod svih proizvodjaca, uglavnom iste dimenzije.
Comment
-
-
e sad josh informacija kako boca sme da stoji da li sme pod nekim uglom itd poshto mi nije jasan princip kako neke boce nemogu da se pune do vrha tj 20% mora da ostane prazno... i taj ugao multiventila gde se on nalazi i kakav mora da bude...
i pitanje za Majstore koliko bi izashla ugradnja u V8 motor ali monopoint tj poshto je V motor dve dizne ili chega vec treba i dve boce od 60 litara .... i sve to u kombiju .... i postavljeno ispod ... konkretno cenaPrevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Informacija od juče iz 3 servisa za vozilo Grand Cherokee 5.2 V8 ; 1997.
Klasičan sistem, boca 100 l, lamda kontola, unutrašnji pokazivač nivoa goriva ... :
Rašić: 725 eura
Jugogas: 675 eura
Servis iza Rašića 500 m (neki papani): 850 evra
Sekvenicajlini sistem sa bocom od 100 l :
Rašić: 1700 evra
YugoGas 1600 evra
"papani": 2000-2500 evra (rekao bih da nikad nisu ni videli a kamoli ugradjivali) zaobilaziti u širokom luku.
Najpozitivniji utisak sam stekao kod Rašića i ako sam u Jugogasu ugradjivao plin u već dva auta. Neka ne zamere moderatori na opsaci
Comment
-
-
poshto sam lajik kompletni za plin... shta znachi klasichan plin taj od 700eura . Grand Cherokee je full fuel injection ili ti ima 8 dizni zar ne... a meni za kombi treba monopint jel razlika u ceni velika ili ne ... mada je i ovo 700 prilichno povoljno ....Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
Comment