Pozdrav, narode.
Treba mi vasa pomoc i savet. Ukratko: imam Fiat Punto Classic 1.2 8V, star 3 godine, presao 30k kilometara, redovno odrzavan. Pre dve nedelje ugradjen sekvent plin u AC Rasic. Ugradjen je Stag 200 Tomasetti. Meni to ne znaci puno, birao sam majstora a ne uredjaj. Majstor vazi za jedne od najboljih, ako ne i najbolji u gradu.
Problem koji imam nakon ugradnje plina je sledeci: dok je hladan (a nekad i kad je potpuno zagrejan) krenu da mu padaju obrtaji u leru, toliko da se par puta i ugasio. Ovo se ne desava uvek. Prodje dan-dva bez incidenata a onda mi se recimo ugasi tri puta za redom. Gas prima normalno, ubrzava prakticno kao na benzinu ali ler gas je problematican. Ja sam se, odmah naravno, zaputio nazad u servis i nakon opisa problema majstor koji steluje uredjaj mi je rekao odprilike sledece:
"plinski uredjaj ne kontrolise ler gas. Njega kontrolise "benzinski" deo. On na benzinu dok je u leru radi malo nemirno, primetim ja. Plinski uredjaj je nastelovan pod konac. Plin je osetljiviji kao gorivo od benzina i zato se gasi na plinskom leru a na benzinskom leru samo radi malo nemirno a ne gasi se."
Ja sam mu na to odgovrio da mi nema nikakvog smisla da ja odem u Fiatov servis i kazem "znate, gasi mi se na plinu, znam da nemate veze s tim uredjajem al...eto..."
Pri tom nije znao tacno da mi kaze sta to s benzinskim delom nije u redu, bili to kablovi, bobina, dizne...Ti "kikovi" na benzinskom leru su toliko neprimetni da me malo i sramota da odem u servis. Na plinskom leru (kad radi kako treba) radi zaista mirno.
Ono sto su na kraju uradili je, citiram, adaptacija klapne. Ne znam sta to tacno podrazumeva. I to, kao, nije nas posao al ajde...
Ostalo je na tome da ga provozam sad par dana pa da vidim kako je.
Zaista ne znam sta cu ako se opet ugasi. Da li zaista treba da odem u Fiatov servis i trazim da srede benzinski ler, koji po mom nekom subjektivnom osecaju radi normalno ili da odem u plinski servis i kazem alo, gasi se na plinu - sredi ne zanima me.
Otovren sam za sve tipove saveta.
Pozdrav.
Treba mi vasa pomoc i savet. Ukratko: imam Fiat Punto Classic 1.2 8V, star 3 godine, presao 30k kilometara, redovno odrzavan. Pre dve nedelje ugradjen sekvent plin u AC Rasic. Ugradjen je Stag 200 Tomasetti. Meni to ne znaci puno, birao sam majstora a ne uredjaj. Majstor vazi za jedne od najboljih, ako ne i najbolji u gradu.
Problem koji imam nakon ugradnje plina je sledeci: dok je hladan (a nekad i kad je potpuno zagrejan) krenu da mu padaju obrtaji u leru, toliko da se par puta i ugasio. Ovo se ne desava uvek. Prodje dan-dva bez incidenata a onda mi se recimo ugasi tri puta za redom. Gas prima normalno, ubrzava prakticno kao na benzinu ali ler gas je problematican. Ja sam se, odmah naravno, zaputio nazad u servis i nakon opisa problema majstor koji steluje uredjaj mi je rekao odprilike sledece:
"plinski uredjaj ne kontrolise ler gas. Njega kontrolise "benzinski" deo. On na benzinu dok je u leru radi malo nemirno, primetim ja. Plinski uredjaj je nastelovan pod konac. Plin je osetljiviji kao gorivo od benzina i zato se gasi na plinskom leru a na benzinskom leru samo radi malo nemirno a ne gasi se."
Ja sam mu na to odgovrio da mi nema nikakvog smisla da ja odem u Fiatov servis i kazem "znate, gasi mi se na plinu, znam da nemate veze s tim uredjajem al...eto..."
Pri tom nije znao tacno da mi kaze sta to s benzinskim delom nije u redu, bili to kablovi, bobina, dizne...Ti "kikovi" na benzinskom leru su toliko neprimetni da me malo i sramota da odem u servis. Na plinskom leru (kad radi kako treba) radi zaista mirno.
Ono sto su na kraju uradili je, citiram, adaptacija klapne. Ne znam sta to tacno podrazumeva. I to, kao, nije nas posao al ajde...
Ostalo je na tome da ga provozam sad par dana pa da vidim kako je.
Zaista ne znam sta cu ako se opet ugasi. Da li zaista treba da odem u Fiatov servis i trazim da srede benzinski ler, koji po mom nekom subjektivnom osecaju radi normalno ili da odem u plinski servis i kazem alo, gasi se na plinu - sredi ne zanima me.
Otovren sam za sve tipove saveta.
Pozdrav.
Comment