AC STAG 4+, štuca kad je napolju hladno (do +10C)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    AC STAG 4+, štuca kad je napolju hladno (do +10C)

    Molio bih nekoga da mi pomogne, pre svega Doru, Ivana... ili nekoga ko se razume. Naime, auto na benzin radi lepo i u hladnom režimu, i u toplom režimu. Međutim, na plinu se javlja 3-4 štucanja u nekoj početnoj vožnji, dok je motor hladan. Sve to samo pri spoljašnjim temperaturama do +10C. Auto normalno upalim na benzin, sačekam 2 minuta u mestu, prebaci na plin (naštelovan na 30 stepeni) i kad krenem štucne par puta u vožnji, dok još malo ne poveća temperaturu vode. Posle sve bude ok. Evo stavljam i par slikica. Šta li može biti razlog tome? I da li je ovako izlomljen množilac ok, ili sam ja nesto utripovao?
    Last edited by zeljkoci; 15.04.2013, 23:08.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Povećaj temperaturu na 40 ili 35 stepeni, mapa jeste iseckana i nikako ne kapiram kako vam to uspe da uradite na Puntu a da crte ostanu poklopljene. Nema drugog način sem da namerno vozite tako da se to napravi a to naravno nije dobro.
    I treće, ni sa 5 redovnih tačaka ne izlazite na kraj, ne shvatam što turate još i dodatne.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zeljkoci
      CBC Veteran
      • 12.05.2008
      • 143
      • La
      • Fiat Punto. 1.2

      #3
      Hvala na odgovoru, Dora. Morao bih da prokomentarišem da linije jesu poklopljene, ali ne zato što sam hteo tako da vozim da bi ih namikerio jednu preko druge, nego su se same poklopile tako što sam vršio 3 štelovanja mape na po 100km razlike. I tako posle 300 km voženje dobio sam ovakvu mapu. Znam da to verovatno nije kraj, mozda treba dozvoliti još nekoliko šarenih vožnji u svim režimima, pa opet prekontrolisati. Što se tiče broja tačaka na množiocu, ni jednu tačku nisam dodao vanredno. Ovoliki broj tačaka se pojavio odmah posle autokalibracije, a koje sam dalje pomerao gore-dole i vrlo malo levo-desno (skroz minimalno). Primetio sam da mi mapa najmanje varira pri ovakvo postavljenoj korekciji temperature. Mapa je živa i pri svakoj promeni temperature gasa, menja se i položaj (izgled) mape. Naravno, na to utiče i niz drugih faktora. Dora, ispravi me ako nije tako, ali analizom i praćenjem ponašanje mape, u skladu sa sviim parametrima, došao sam do zaključka da je to tako. Dali nešto smeta ako je množilac ovako izlomljen? I da li je izgled ovakve mape ok? Ne očekujem zmaja od auta, nego neki što je moguće optimalniji rad motora, kao i neku optimalnu potrošnju. Hvala unapred svima na savetima. Dodajem da nisam neki profesionalac i ekspert, i ne znam da li je ovo podešavanje zadovoljavajuće

      Comment

      • zeljkoci
        CBC Veteran
        • 12.05.2008
        • 143
        • La
        • Fiat Punto. 1.2

        #4
        moze li neko da odgovori da li je ovakav izgled mape ok?

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          tesko,dok se ne proba u praksi

          Comment

          Working...
          X