Landi renco omegas.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stepa53
    Banovan
    • 17.05.2011
    • 56
    • kragujevac
    • honda civic coupe

    Landi renco omegas.

    Imam problem sa ovim uredjajem naime evo ocemu se radi-
    Kad auto startujem on se posle izvesnog vremena prebaci na
    plin sasvim normalno medjutim kada se auto zagreje na radnu temperaturu
    ,pogotovo u gradskoj voznji on mi prebaci na benzin.
    Sta bi moglo da je u pitanju?
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Landi Renzo,koji? Omegas,Omegas-Plus,Omegas Plus-Max,Omegas Evo ili Landi LSI,LSI-Plus.LSI Plus-Max,Omegas-One.
    Auto je,Peugeot,Citroen,Renault,Mercedes,..., tip je....?
    Motor je,...???
    Uredjaj je ugradio,...(kubika,oznaka)???
    Auto je presao,.......km od ugradnje plinskog uredjaja.
    Malo opisa,daje bolju sliku,da bi smo ti dali sto precizniji odgovor

    Comment

    • stepa53
      Banovan
      • 17.05.2011
      • 56
      • kragujevac
      • honda civic coupe

      #3
      Auto je Daewoo Kalos 2003g. motor 1,2 8v. tako je kupljen sa ugradjenim plinom.
      Kod predhodnog vlasnika nije radio i on ga je takvog kupio pa sam ja uz malo cackanja oko konekcija
      uspeo da ga stavim u rad ali javlja se ovaj problem.
      Koji je konkretno landi renco omegas ne znam gde pise.
      Evo dacu malo opis pa ako ga prepoznate a ako zatreba stavicu i sliku.
      Dizne su Bosch malo bucnije kad rade,isparivac nema na sebi nikakvu struju,ventil sonda i sl.
      Boca je 2007god. pa je verovatno i tad ugradjen plin.

      Comment

      • stepa53
        Banovan
        • 17.05.2011
        • 56
        • kragujevac
        • honda civic coupe

        #4


        Evo kako izgleda nasao sam na net-u i kod mene je isti!

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #5
          Znaci Omegas.Dizne nisu Bosch,vec MED,ali na kucistu,imaju Bosch senzor pritiska i temperature gasa.Inace je normalno,za te dizne da prave buku.
          Problem moze biti u Bosch senzoru,oksidiranim ili losim el. spojevima,ili u samim plinskim diznama,ako su pune ulja,pa onda dok se u samom startu klipovi u diznama odlepe(od ulja),plinski ECU,prepoznaje veci otpor,to jest vece povlacenje,struje za otvaranje istih,i to smatra kvarom i isti signalizira.Posle nekog vremena,kad temperatura,pod haubom,poraste,autamatsi se i ulje,koje je zalepilo klipove dizni,razredi, i samim tim smanji otpor/lepljenje.
          Probaj isprati plinske dizne,petrolejom

          Comment

          • stepa53
            Banovan
            • 17.05.2011
            • 56
            • kragujevac
            • honda civic coupe

            #6
            Probacu opet da proverim kontakte i da naprskam kontakt sprej.
            Sto se tice dizni vadio sam jednu iz kucista i nisam nasao tragove ulja
            pa zato ostale nisam ni dirao.
            Ne znam da li sam bio jasan meni je problem kad se zagreje auto
            pogotovo u gradskoj voznji onda mi prebaci ponovo na benzin.
            Sto se tice hladnog starta tu je sve ok sto se tice prebacivanja.

            Comment

            • chobo13
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2009
              • 1274
              • pozega,srbija
              • AUDI,VW

              #7
              valjalo bi ga staviti na dijagnozu i propratiti parametre,pritisak i sl.ako je dosta presao,vrlo moguce da je u samom isparivacu problem.ver ces morati kod nekog majstora da proveri o cem se radi...

              Comment

              • stepa53
                Banovan
                • 17.05.2011
                • 56
                • kragujevac
                • honda civic coupe

                #8
                Izgleda da cu morati da odem kod nekog majstora na dijagnostiku da to sve proprati. Uredjaj verovatno da je dosta presao pa je moguce svo od navedenog.U svakom slucaju javicu u cemu je bio problem.

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #9
                  Bas u Kragujevcu,je i uvoznik za Landi Renzo

                  Comment

                  • ralesyu
                    CBC Član
                    • 01.01.2011
                    • 27
                    • Zr

                    #10
                    Ista muka

                    Imam potpuno isti uredjaj i potpuno isti problem koji me muci vec par meseci, kako su krenule ove vrucine postaje jos gore.Auto je Skoda fabia 1,2 htp.Prvi sam vlasnik i od prvog kilometra vozim na plin.Da li si resio tvoju muku?Ja sam inace pre nekih 50000km radio servis isparivaca jer mi je hladan tesko palio a pre nekih 35-40000 km zamenio map senzor jer mi je uporno vracao na benzin u voznji ( ali tada nije bilo bitno da li je motor vruc , u gradu ili na otvorenom).Sada mi se desava potpuno isto kao i stepi53. Samo u gradskoj voznji na dobro zagrejanom motoru vraca na benzin. Ponekad ne vrati odmah na beznin ali se muci, gusi i gubi snagu na plinu...Cak i ako je auto bio parkiran duze na suncu pravi problem kada ga upalim kod prebacivanja na plin dok ne izadjem na otvoren put i ustalim brzinu.Ima li neko ideju sta je problem?Hvala unapred!

                    Comment

                    • stepa53
                      Banovan
                      • 17.05.2011
                      • 56
                      • kragujevac
                      • honda civic coupe

                      #11
                      Ja sam problem resio tako sto sam povecao pritisak na isparivacu i to bez idenja u servis,i sada mi sve radi ok.
                      Imas na sredini isparivaca jedan zavrtanj za ravan srafciger zavi ga za pola kruga i probaj sta se desava, odnosno vozi tako pa vidi mozda se desi da ce biti dobro onda malo smanji pa mu nadji optimalnu tacku gde ce raditi dobro,da ne vraca na benzin.

                      Comment

                      • ralesyu
                        CBC Član
                        • 01.01.2011
                        • 27
                        • Zr

                        #12
                        Hvala

                        Hvala na savetu.Pokusacu to danas da uradim.Znam da se to na dijagnostici lako steluje ali na zalost iako sam skinuo sa neta-a landirenzo softver nemam kabl (i nikako nemogu da nadjem takav kabl ) da bih to pokusao sam da odradim po propisu.Videcu ovako na pipanje , javljam efekat.Hvala jos jednom

                        Comment

                        • Keketarac
                          CBC Senator XXL
                          • 01.09.2007
                          • 588
                          • Novi Sad
                          • Seat Ibiza 1.2 TSI

                          #13
                          Ako je sekvent, a jeste, ne dirati pritisak isparivaca bez mogucnosti softverskog podesavanja.

                          Comment

                          • ralesyu
                            CBC Član
                            • 01.01.2011
                            • 27
                            • Zr

                            #14
                            Originally posted by Keketarac View Post
                            Ako je sekvent, a jeste, ne dirati pritisak isparivaca bez mogucnosti softverskog podesavanja.
                            Uff, druze, potvrdio si moj strah od tog cackanja...nije mi bas zgodno da idem za Bg na dijagnostiku pogotovu sto imam iskustvo da na dijagnostici sve bude OK a sistem ne radi kako treba.Kako sam vec pomenuo, prethodne 2 muke su mi resili upravo saveti sa foruma koji su mi dali resenje na kojem sam insistirao kod servisera i oba puta je to bio pun pogodak.isto se nadam da ce biti i sada...mozda da ipak sacekam sa tim cackanjem isparivaca...

                            Comment

                            • stepa53
                              Banovan
                              • 17.05.2011
                              • 56
                              • kragujevac
                              • honda civic coupe

                              #15
                              Covek me pitao sta sam radio ja sam rekao i to sam polako podizao pritisak na tom zavrtnju za stelovanje dok nisam dobio rad kako treba,no naravno nikoga ne nagovaram na njemu je da odluci sta ce.
                              Ja sam razmisljao da idem u servis sto je naravno i najbolje-u Kg je zastupnik za landirenzo al ja ga ubodo ovako i to mi super radi i sa potrosnjom sam zadovoljan tako da to necu nista dirati dok ovako radi.

                              Comment

                              Working...
                              X