Pozdrav,
Nakon 4 godine i predjenih 50.000km uz povecu buku medovih zelenih dizni imam sledeci problem na mom Hyundai accentu 1.4, 72kW.
Pali se check engine lampica P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean kada vozim na gas.Kada vozim na benzin lampica se gasi na 50km, a pali se ponovo voznjom na gas nakon 200km.Interesantno je da sam vozio autoputem 2000km uz 6 stajanja i lampica se nije upalila.Inzenjerska radoznalost me natera da kupim autodijagnostiku (LM 327) i pogledam trimove posto ih nikada niko nije gledao.Plinska mapa dobro podesena,LTFT je 4.7% a STFT od 0-7%.Na benzinu STFT je oko 1%.
Odem do ovlascenog servisera gde mi je autokalibrisana mapa i nadjena neka greska vezana za injektor na prvom cilindru.Dogovoreno da vozim i ako se upali lampica da zamenimo injektor (75Eura + ruke).Sada je LTFT -10%, STFT ide od -15% do -5% i auto je zivlji nego ikada, a potrosnja ista oko 10L/100km gradske voznje.Lampica se ponovo upalila i je se pitam sta mi je ciniti.
Hocu da napravim interfejs za software omegas ali neznam dali trebam i hardkey za cackanje po mapama ili je dovoljan crack?
Dali menjati diznu ili sve cetiri dizne ili staviti sve cetiri zamenske dizne i koje ili menjati i dizne i ECU ?
Prateci ovaj forum shvatam da sam pretplatio ovaj nametnut od strane Hyundai-ja brendiran sistem i da nista dobro ne mogu ocekivati u narednom periodu.
Unapred zahvalan!
Hare
Nakon 4 godine i predjenih 50.000km uz povecu buku medovih zelenih dizni imam sledeci problem na mom Hyundai accentu 1.4, 72kW.
Pali se check engine lampica P2096 Post Catalytic Fuel Trim Bank 1 System Too Lean kada vozim na gas.Kada vozim na benzin lampica se gasi na 50km, a pali se ponovo voznjom na gas nakon 200km.Interesantno je da sam vozio autoputem 2000km uz 6 stajanja i lampica se nije upalila.Inzenjerska radoznalost me natera da kupim autodijagnostiku (LM 327) i pogledam trimove posto ih nikada niko nije gledao.Plinska mapa dobro podesena,LTFT je 4.7% a STFT od 0-7%.Na benzinu STFT je oko 1%.
Odem do ovlascenog servisera gde mi je autokalibrisana mapa i nadjena neka greska vezana za injektor na prvom cilindru.Dogovoreno da vozim i ako se upali lampica da zamenimo injektor (75Eura + ruke).Sada je LTFT -10%, STFT ide od -15% do -5% i auto je zivlji nego ikada, a potrosnja ista oko 10L/100km gradske voznje.Lampica se ponovo upalila i je se pitam sta mi je ciniti.
Hocu da napravim interfejs za software omegas ali neznam dali trebam i hardkey za cackanje po mapama ili je dovoljan crack?
Dali menjati diznu ili sve cetiri dizne ili staviti sve cetiri zamenske dizne i koje ili menjati i dizne i ECU ?
Prateci ovaj forum shvatam da sam pretplatio ovaj nametnut od strane Hyundai-ja brendiran sistem i da nista dobro ne mogu ocekivati u narednom periodu.
Unapred zahvalan!
Hare
Comment