Landirenzo LSI plus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    Landirenzo LSI plus

    Poštovani forumaši,

    imam par problemčića sa mojom fluensom i Landirenzo LSI plus.

    Naime, indikator nivoa goriva u boci pokazuje jako nerealno. Dešava se da količinu goriva pune boce od 36lit (40lit) pokazuje na sledeći način:

    36-30lit - 4. zelena lampica
    30-27lit - 3. zelena lampica
    27-24lit - 2. zelena lampica
    24-16lit - 1. zelena lampica
    16-0lit - 1. crvena lampica

    Složićete se da to ne valja!
    Ušao sam u program za podešavanje indikatora i od 4-5 ponuđenih izbra izabrao manuelno štelovanje pokazivača nivoa plovka. Ima li neko predlog kako najbolje naštelovati ovo, a da to ne traje danima (tipa vozi auto, pa kako trošiš gorivo tako i šteluj)?


    Sledeće pitanje je, kad se uradi autokalibracija, da li je to dovoljno ili je neophodno dalje štelovati mapu u toku vožnje?
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Prvo moras da vidis sta ti pokazuje plovak na boci, ako on ne pokazuje kako treba onda i lampice nece pokazivati kako treba. Kad to ustanovis najbrze ces da namestis sve kako treba tako sto ces da skines senzor sa MV i da ga rucno namestis na odredjeno mesto pa podesis u softveru. Naravno, sve podrazumeva da je senzor ispravan.

    Uvek se radi kalibracija u voznji jer generic mape ne odgovaraju uvek idealno.
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      #3
      @zeljkoci:

      1. koji je FW u kontroleru?
      2. Imaš CLIP ili neki OBDII aparat?
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • zeljkoci
        CBC Veteran
        • 12.05.2008
        • 143
        • La
        • Fiat Punto. 1.2

        #4
        Hvala ti Plinadžija, veoma si mi pomogao oko senzora nivoa plina na MV.

        Što se tiče kalibrisanja mape.... rekao bih sledeće.
        Npr., kod AC stag-a se izvrši autokalibracija, a zatim fino štelovanje u toku vožnje. Što bi neko ovde rekao, štelujući one tačkice gore dole, levo desno, dok se mape ne preklope, da ne širim dalje priču jer je sama operacija dosta kompleksna.

        Kod kalibrisanja ubrizgavanja na Landirenzo LSI plus, prosto ne znam šta dalje raditi posle izvršene autokalibracije. Ne postoji nikakav dijagram mape ubrizgavanja, koji bi koliko toliko olakšao samu operaciju karibracije. Postoji samo tabela sa vrednostima dobijenih preko vremena ubrizgavanja i obrtaja, a ne znam koje vrednosti treba da jurim i na koji način?!
        Slažem se da bih mozda trebao da odem negde u BG ili neki drugi jači servis da mi to malo pogleda, ali eto voleo bih to i sam srediti. Nisam neko ko ne kapira kako sve ovo funkcioniše. Dok sam vozio na AC stag 4+ sve je funkcionisalo u najboljem redu mojim doteravanjem u red. E sad sam na Land. pa bih naučio nešto novo.
        Molim za pomoć kako se pravilno kalibriše ubrizgavanje plina na mom sistemu.

        U kontroleru imam FW AM202033G24 i imam OBD interfejs od ELM 327, v.1.5a.
        Nemam CLIP.
        Last edited by zeljkoci; 31.07.2013, 14:56.

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Nema na cemu. Sto se tice podesavanja slavko je majka
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • zeljkoci
            CBC Veteran
            • 12.05.2008
            • 143
            • La
            • Fiat Punto. 1.2

            #6
            Plova u rezervoaru pokazuje ispravno. Izabrao sam u softveru ručno podešavanje i kao podkategoriju izabrao procente. Za sada funkcioniše na 4. zelenoj lampici i uspešno sam ga podesio. Ostale tri zelene lampice ću naštelovati kako budem trošio gorivo. A sada mi ne preostaje ništa drugo nego da čekamo izjašnjenje g-dina Slavka!

            Comment

            • slavko_bgd
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2009
              • 771
              • Batajnica
              • Stilo 1.6 16V MW

              #7
              Za promenu K-tabele potreban Vam je eksterni MAP senzor, specijalni alat koji imaju pojedini servisi za Landirenzo, koji se prikači na uređaj samo za autokalibraciju. Nakon pokretanja procedure, vozilo se kratko provoza na benzin, zaustavi, prebaci na plin, sačeka par sekundi da se stabiliše prazan hod i na isti način kako je voženo na benzin vozilo se ponovo provoza na plin. Svce vreme interfejs na displeju daje komande i uputstva koja se obavezno moraju slediti i naravno sve vreme se vidi trenutni status autokalibracije i parametri od značaja. Kada se završi automatska kalibracija, zaustaviti motor, odspojiti eksterni MAP i gotovo. Nakon toga može se uraditi provera parametara ELM-om, mada na osnovu naših iskustava u poslednjih 6 godina za tim po pravilu nema potrebe jer dve mašine (ECU benzina i plina) vrlo fino "izbalansiraju" mape.

              Ako je instalater nezadovoljan rezultatom (zavisno od načina vožnje tokom autokalibracije),opcije su sledeće:
              -resetovati podešavanja i izvršiti ih ponovo;
              -pojedine zone mape ubrizgavanja mogu se korigovati upotrebom "idle", "cruise" i "open-loop" korektora
              -ako se želi još finije podešavanje, nakon toga moguće je podešavanje svakog polja K-tabele ponaosob.

              I to je otprilike to...
              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

              Comment

              • zeljkoci
                CBC Veteran
                • 12.05.2008
                • 143
                • La
                • Fiat Punto. 1.2

                #8
                Hvala, veoma poučno!

                Comment

                • zeljkoci
                  CBC Veteran
                  • 12.05.2008
                  • 143
                  • La
                  • Fiat Punto. 1.2

                  #9
                  Pošto sam gore negde naveo da sam jednom pokušavao sam izvršiti autokalibraciju, bez eksternog MAP senzora (kako je Slavko savetovao), odlučio sam da ne čačkam mnogo mečku i da svako čačkanje prepustim servisu na redovnim posetama. Menjam filtere u servisu na svakih 10.000km (2-3 puta godišnje) i tom prilikom serviser izvrši autokalibraciju uređaja u mestu na leru. To radi tako što pokrene autokalibraciju i drži obrtaje na oko 3500, a za to vreme se smenjuje rad motora sa benzina na plin i obrnuto. Kad se taj proces završi (par minuta), majstor kaže da je posao gotov i nema potrebe dalje išta štelovati u vožnji.

                  Moje pitanje je: DA LI JE TO BAŠ TAKO??? Da li zaista nije neophodno štelovanje u vožnji?

                  P.S. Primetio sam da vrednosti u K-tabeli nisu nikad iste, kod svakog sledećeg štelovanja, pa čak ni približne. Npr., vrednosti u gornjem delu tabele se nekad kreću oko 120, sledeći servis oko 130, da bi sledeći servis bilo čak oko 110?!

                  Da li je to normalno?

                  Auto pokazuje raznoliku potrošnju na otvorenom. Nekad je to ispod 6.7, nekad 8, a nekad 8.7lit. Uslovi vožnje su isti i na istim relacijama. Malo je nemoguće da potrošnja toliko varira. Da li je to do mape ili ipak kvalitet goriva ( u šta manje sumnjam )?

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #10
                    Autokalibracija je,samo jedna,od niza operacija koja se koristi, ali kao pomoć u radu ,da bi vozilo bilo do kraja spremno za rad na gas(TNG ili CNG),što znači,da nikako ne može biti primenjena kao finalna procedura.Da je autokalibracija finalni procedura,onda majstori ne bi postojali,to jest,svi bi bili majstori.E sad,zajednička imenica "Majstor" u Srbiji još nije definisana do kraja,to jest,ne zna se gde počinje a gde završava
                    Last edited by speedplus; 19.06.2014, 10:34.

                    Comment

                    • zeljkoci
                      CBC Veteran
                      • 12.05.2008
                      • 143
                      • La
                      • Fiat Punto. 1.2

                      #11
                      Trza kad su plinski injektori na minimumu (landirenzo)!

                      Odem kod majstora i požalim mu se da mi auto trza samo onda kad su plinski injektori otvoreni na minimumu. I to od kad sam ga kupio (samo što onda to nisam toliko primećivao). I to odem kod istog ovlašćenog majstora koji mi je odradio autokalibraciju pred more i, kao, uštelovao ga. (ovo je drugi majstor po redu, prvi u BG, drugi u VA)



                      Auto trza kad su plinski injektori otvoreni od otprilike 2-5ms bez obzira na broj obrtaja motora. Nije bitno da li auto ide po ravnom ili nizbrdo. Servis je ovlašćeni landirenzo, ali takvo minimalno zalaganje majstora oko rešavanja problema mi se nije dopalo još od samog početka. Kad je došao trenutak da uzme pare, uradio je to brzinom munje, a pri tom je greška i dalje ostala. Ništa on meni nije odradio više, nego prvi put. Samo je odradio autokal. bez eksternog MAP senzora, proverio ostale parametre i uzeo 3.500 za 15min!?? Krenuvši kući primetio sam da ponovo trza, ali necu više da se vraćam tamo. Rešio sam da uzmem stvar u svoje ruke.

                      Prvo što sam primetio, je da nisu lepo izabrani iniektori u softveru. Izabrane su "large", umesto "medium" ( injektori su crne boje, 81kw). Ja sam promenio u softveru na „medium“, odradio autokalibraciju bez MAP-a i auto se preporodio! Trzanja više nema!!! Što se tiče vremena ubrizgavanja plinskih injektora, sad su nešto manja nego što su bila na "large".Vremena ubrizgavanja benz. Injektora(u radu na plinu) sad su neznatno veća (možda 5-10%). Čak i na BC pokazuje veću potrošnju za 5-10%.

                      Međutim, sad dolazi ono što devojci sreću kvari. Sa ovakvim odabirom injektora, auto više troši plina za litar, pa i više. Vraćanjem na large injektore, vraća se i potrošnja. U zadnjih mesec dana pokušavam razne varijante, ali ništa novo. Sledi slikovito poređenje potrošnje na otvorenom sa različitim odabirom injektora pod istim vremenskim uslovima, opterećenjem auta, uslovima puta i km, sensata senzor, ista gasna pumpa, prazan rezervoar i uvek tačno 20 lit natočeno, vozim dok ne nestane plina....

                      1. LARGE .............. 7 - 7,5 lit/100km
                      2. MEDIUM ........... 8,5 - 9 lit/100km


                      Pitanje glasi:

                      • Da li sam nešto pogrešno odradio?
                      • Da li ipak treba vratiti na large injektore i šta u tom slučaju promeniti da ne trza?


                      Ljudi, nisu problem pare, ali ne mogu više da gledam kako plaćam, a problem je i dalje prisutan. Problem je i vremenske prirode, radim do kasno.
                      Molim za pomoć onih koji se razumeju.
                      Last edited by zeljkoci; 13.12.2014, 15:13.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Kolika ti je potrosnja kad sipas 20L benzina i vozis samo na benzin?

                        Comment

                        • zeljkoci
                          CBC Veteran
                          • 12.05.2008
                          • 143
                          • La
                          • Fiat Punto. 1.2

                          #13
                          Ne znam, ali recimo da mesecno trosim oko 1.000din benzina

                          Comment

                          • hare011
                            CBC Član
                            • 22.03.2009
                            • 84
                            • Beograd
                            • Hyundai Accent

                            #14
                            Hoce da trese na leru kada crkne jedna dizna.Meni je crkla na 50000 km .Koliko si presao?

                            Comment

                            • zeljkoci
                              CBC Veteran
                              • 12.05.2008
                              • 143
                              • La
                              • Fiat Punto. 1.2

                              #15
                              Na leru ne trese. Nije crkla ni jedna dizna. Lepo vuce. Skorije bio ba servisu, a problem je odavno

                              Comment

                              Working...
                              X