Landirenzo LSI plus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    #31
    Originally posted by speedplus View Post
    i da dodam opet, odabir veličine u SW,nema nikakvog uticaja na isti.Služi samo kao indikacija,nekome ko prvi put pristupa tom uređaju.Tako da, ne gubite vreme na toj stavci,karakteristika dizne je ista,samo je rupa na izlazu veća,a samiim tim i protok u jedinici vremena,a SW taj podatak(velika,srednja,mala) ne uzima u obzir.
    Molim da mi objasnite kako onda tumacite da, prilikom autokalibracije i prebacivanjem u SW sa large na medium i kontra, dobijam razlicite K tabele? Ukoliko ne menjam izbor Injektora u SW i izvrsim ponovo autokalibraciju, odstupanja u K tabeli su minimalna. Mozda su se samo tako slozile kockice, ali voleo bih objasnjenje.

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #32
      objašnjenje,kod proizvođača opreme on je to tako postavio i mišljenja sam da tako i treba.
      Autokalibracija nije finalna procedura štelovanja,već pomoć u početnoj fazi podešavanja,mada profesionalci ni to ne koriste(u većini sllučajeva).Inače K-tabela,nikad nije ista(skoro pa nikad),posle autokalibracije,ma koliko puta je ponovili.Zato se svaki uređaj dodatno podešava,posle autokalibracije

      Comment

      • zeljkoci
        CBC Veteran
        • 12.05.2008
        • 143
        • La
        • Fiat Punto. 1.2

        #33
        Hvala vam speedplus.
        Eto meni opet problema. Do sada sam bio u 2 razlicita ovlascena servisa za landirenzo i niko od njih nije koristio nikakva dodatna podesavanja uredjaja osim osnovne autokalibracije. Slazem da je u stvari bas to dodatno podesavanje itekako potrebno, jer to su u stvari one finese koji uredjaj i motor cine pravilno uravnotezenim. Cini mi se da dosta servisera ipak ne zna svoj posao do kraja i tako obmanjuju svoju klijentelu. Zato sam i resio da uzmem stvar u svoje ruke, jer placam drugome znanje, za koje ispada da je jednako, ili vrlo malo vece, mom! A ja sam jedan obican vozac auta na TNG, koji mozda ima malo vecu sposobnost kako povezati klikere. Pa sto bih to radio!? Ja cu nekako gledati dalje i proucavati literaturu i iskustva drugih, ne bih li se resio svojih TRIMOVA. Ne mogu vise da placam necije nedovoljno znanje.
        Citajuci postove speedplusa, dore , slavka... vidi se da ljudi znaju znanje i voljni su da pomognu. Nekad i nije lako da se sve objasni recima, kad mora da se prati milion parametara paralelno. Oni to umeju. Zato su oni PROFESORI svog zanata. Svaka cast.
        E muko moja, ajmo dalje u nove radne pobede
        Last edited by zeljkoci; 15.12.2014, 01:07.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Nema se para pa se sve srozalo, i zahtevi mušterija i majstori sa željom da potroše više vremena.
          Rekao sam ti posredno kako da uradiš, upali dijagnostiku preko OBD-a gledaj lambda sondu i trimove. Neko vozi ti štelbaš. Dosadno je ali se da napraviti na kraju.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zeljkoci
            CBC Veteran
            • 12.05.2008
            • 143
            • La
            • Fiat Punto. 1.2

            #35
            Hvala. Znam da je to jedino pravilno i znam kako se radi. Jedan vozi, drugi prati parametre i menja gas, benzin, gas, benzin.... steluje.... zakovan sam za bateriju od 10min, a auto punjac nemam. To je ono sto zeza nase koke, a nije pevac!

            Comment

            • zeljkoci
              CBC Veteran
              • 12.05.2008
              • 143
              • La
              • Fiat Punto. 1.2

              #36
              Evo da se javim šta sam uradio za ovih par dana oko mojih trimova...

              U SW sam selektovao MEDIUM injektore, umesto LARGE. Posle toga sam odradio autokalibraciju. Naravno, kao i uvek, dobio sam nešto manja benzinska ubrizgavanja u radu na TNG, nego kod LARGE injektora. Ova razlika se uvek pojavljuje, bez obzira na to što član „speedplus“ kaže.

              Originally posted by speedplus View Post
              i da dodam opet, odabir veličine u SW,nema nikakvoguticaja na isti.Služi samo kao indikacija,nekome ko prvi put pristupa tomuređaju.Tako da, ne gubite vreme na toj stavci....
              Nemojte da se ljutite, ali na vozilu je uvek primetna razlika u trzanju i izboru između LARGE i MEDIUM injektora u SW. Mozda ja gresim i ne umem da objasnim, ali tako je. Na MEDIUM ne trza.


              Elem, trzanja više nema, ali auto više troši plina, baš kao što sam ranije i rekao (do 9lit otvorene vožnje). U nastavku sam odradio finu kalibraciju i tom prilikom dobio nesto veća benzinska vremena ubrizgavanja i.....OALA! Izgleda da je uspelo!!

              Trzanja nema, a što se tiče potrošnje na otvorenom....pa, procenite sami. Fotografije su uprilogu. Ista ruta, isto opterećenje... sve je isto kao i ranije. Samo km nije nešto velika, ali javiću se kad budem napravio nešto veću od par 100km. Možda je ovo samo prividno rešenje, ali vreme će pokazati



              Last edited by zeljkoci; 19.12.2014, 21:46.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #37
                ajd opet da objasnim,autokalibracija je početna faza,a rekosmo ne završna.Koliko god puta ti odradio autokalibraciju,moraš se opet vraiti na ručno/manuelno podešavanje i tu ti odabir veličine dozni ne igra nikakvu ulogu.Možeš koliko hoćeš menjati veličinu u SW.E sad ako ti imaš vremena da se igraš sa autokalibracijom,to je već druga stvar,sve u svemu šanse su ti 1000:1 da autokalibracijom ubodeš u centar.
                Na stotine tih Landija sam ugradio,možda sam par puta iz dosade odabrao veličinu brizgaljki i isto toliko puta uradio autokalibraciju,posle koje sam opet morao doterivati K-mapu.Autokalibracija je uspešna samo kod uređaja sa tečnim ubrizgavanjem gasa, pa i tamo ponekad omane
                Last edited by speedplus; 20.12.2014, 11:11.

                Comment

                • zeljkoci
                  CBC Veteran
                  • 12.05.2008
                  • 143
                  • La
                  • Fiat Punto. 1.2

                  #38
                  Postovani speedplus,
                  da ne bude zabune, ja sam i rekao da sam odradio finu kalibraciju, posle autokalibracije.
                  Originally posted by zeljkoci View Post
                  ...U nastavku sam odradio finu kalibraciju i tom prilikom dobio nesto veća benzinska vremena ubrizgavanja i.....OALA! Izgleda da je uspelo!!
                  Navescu samo jedan detalj u mom slucaju. Ukoliko je vreme benzinskog ubrizgavanja pri voznji na plin npr. 8ms, tada je isto to vreme u voznji na benzin i pri istim optrrecenjima motora oko 9ms. Ta razlika je otprilike u celom opsegu obrtaja . Mozda nije bas najbolje ispalo, verujem da moze jos bolje kod pravog majstora, ali ja sam izuzetno zadovoljan, s obzirom na moje znanje o celoj ovoj prici.
                  U svakom slucaju trimova vise nema, snage imam u izobilju (uvek sam je i imao), a i potrosnja je za sada oko 7,25lit na otvorenom i 4 putnika (vidljivo kroz gore postavljene fotografije i na deonici puta Arandjelovac-Kragujevac).
                  Hvala speedplusu, kao i dori jer sam naucio i nesto novo
                  Last edited by zeljkoci; 20.12.2014, 11:37.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Št ose kaže, najvažnije je da je mušterija zadovoljna.. Tebi je osnovni parametar potrošnja a to nije dobar parametar.
                    Ukoliko ti odogovara teraj tako i ne brigaj..
                    Razlika od 12 posto nije mala i zanemarljuva.
                    Sped ti je više puta objasnio zašto to nije bitno (izbor dizni) a i ja sam ti posredno rekao (mogu da budu MED, ZED, MALE, CVENE, ROZLE, i KOCKASTE naravno) da je jedino bitno merilo i to JEDINO vreem ubrizgavanja benzinskih dizni . Treba da i+je isti kad radi na benzinu i kad radi na plinu.

                    Nije problem da ti uradiš kako misliš da treba ali da ostane zapisano za nekog ubuduće koji će prihvatiti pravilan postupak i neće pitati a zašto dobijem drugačiji rezultat ako izaberem SRCOLIKE dizne.

                    Da ti srpski objasnim, najveća mana kompjutera je što on uvek uradi to što mu kažeš a ne ono što ti želiš da uradi.
                    U prevodu glup je kao točak ali nije okrugao, ako staviš bilo koje dizne (predvidjene) on će računati drugačije jer ti veruje da znaš šta radiš i to si mu rekao. Te SRCOLIKE imaju karakteristiku koju on uzima u obzir. Da li je to dobro ili ne pokazaće vožnja ali sa MERNIM instrumentom (laptop, diag) a ne račun sa pumpe.

                    Da je izbor dizni sveto pismo, bile bi samo jedne i ne bi imao softver za podešavanje jer ne bi bio potreban..
                    Ne postoje dva ista motora koja su sa trake sišla u jednom danu a kamoli kad se tu ubaci i polovan motor u jednačinu.

                    da ne bude zabune, ja sam i rekao da sam odradio finu kalibraciju, posle autokalibracije.
                    Pisao sam zbog ovoga... Fina i jedina kalibracija se uradi u vožnji, majstori nemaju vremena a ni volje sem pojedinaca koji rizikuju 30 godina robije, 120 tačkica i milionske kazne jer da bi to naštelovali kako treba čine trista prekršaja.

                    Ujedno i Franji, traži remap, pa traži ga kjurac kad nema valjke... I nemoj da odogovriš a ni da obrišeš poruku jer je vidim (Franja)..

                    Od sad pa na dalje a i ubuduće, gasiću svaku temu gde se ne poštuju majstori i njihovo vreme odvojeno za pomoć onom ko želi pomoć, ako ima dve poruke na dan biće tako...

                    Ova ide pod ključ jer je problem "rešen"
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    Working...
                    X