Bmw 525i e39 plin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Gasi se kad kočim motorom i onda stisnem kvačilo, a sad mi je počeo i da trokira kod 4000 obrata, ne može se odlučiti dali če da potegne ili ne ne znam više, zar je moguče, da trokira zbog dužine cijevi od isparivača do dizni, i od dizni do usisne grane!?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Ne trokira zato. To je sofisticiran sistem i zahteva pedantnost postavke svakog dela. Za takav sistem strasno je tesko savetovati te na pamet jer postoji mnogo uzroka. Ako imas pristup pregledaj vizuelno ta mala crevca da se neko nije svuklo i vuce malo fals kao i da nije ustinuto
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment


      • #33
        Sretna nova svima!
        Zar je moguče, da imam probleme zbog višekrakih svečica, koje su original za BMW, gore u postu Dore piše, da moraju biti jednokrake!?
        Inače mi avto jednom radi dobro a jednom ne mogu da vozim na plin, trokira, ne vuče, gašava... Na benzin radi ok.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Za Fast nije bitno kakve s usvećice, mislim na broj krakova.
          Nešto drugo tu nije uredu.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #35
            Sta bi sa bmw, jesi li resio problem?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #36
              Mpower i ostali bmw-ovci: kolika je potrosnja 520i e39 u gradu, koliko prosecna a koliko na otvorenom putu? A koliko je to sve za isto e39 ali 525i? E sad kada se ugradi sekvencionalno ubrizgavanje gasa kolika je onda potrosnja i za jedan i drugi motor? Koliko su dugovecni ti motori? Sta je bolje uzeti e39 520i+lovato fast ili 525tds, po pitanju potrosnje, odrzavanja, kvaliteta, izdrzljivosti??? Sta biste vi uzeli? Uopste koliko je skupo odrzavanje za jedan takav model? Moze li jedna lista sa cenama potrosnog materijala i ostalog koji se menja pa da uporedim sa drugim cenama? Kako se taj model uopste pokazao u exploataciji na nasim putevima? Ima li i on alu ogibljenje i kako izdrzava nase puteve? Sta sve tu moze da ode i koliko to kosta???
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                520i
                grad 10-12L
                magistrale 7-9L
                plina ne znam iz prakse, samo teoretski do 20% vise
                525i
                grad 11,5-14L
                magistrale 8-10L
                plina dobro znam za taxi voznju. Kaze 15-17, jedan cika sto non-stop meri
                Ja sam u svakom slucaju pre za benzinca 520 od 525TDS i u svakom slucaju mislim da je benzinca bolje uzeti i zbog daljnjeg odrzavanja i svega.
                Filter ulja ulozak 500din.
                goriva nesto malo vise.
                Vazduha od 500 do 1500din zavisno od proizvodjaca.
                Ulje znas i sam. Znaci cena za redovno odrzavanje nista posebno.
                Svecice nosi obicne.
                Ima alu ogibljenje ali bez mana kao kod wv grupe, ocu reci prelazi kao i svako drugo ogibljenje od boljih automobila.
                Znam dosta o tom modelu i imao sam dosta iskustva sa njima i ne znam na sta bi ti udario akcenat da pripazis. Znaci nema neki problematican deo ili stalnija boljka. Delovi odlaze redovno po predjenoj kilometrazi.
                Ako ti znaci moje misljenje to je prava mera i bas model E39, zlatna sredina izmedju 3-jke i 7-ice.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #38
                  Znaci jedna e39 520i bi mogla da se preporuci kao dobar i kvalitetan auto za nase puteve??? A konkretno me interesovalo jer kod nas svuda vlada pravilo da su automobili skupi za odrzavanje i skupi delovi jedino ukoliko to nije golf ili zastava..
                  A posebno me interesovalo cene nekih delova pa ako znas ti me uputi , cisto da uporedim sa cenama za druge proizvodjace.
                  Koliko mogu da predju ti motori, interesuje me i za benzince i dizele i trose li ulje? Koliko ulja staje u 520i? Koliko kosta komplet kvacila,
                  disk plocice, diskovi, ima li zupcasti ili je lanac u pitanju? Ako je zupcasti na koliko se menja i mora li da se menja u kompletu sa spanerom ili moze samo kais, koliko to kosta?
                  Menjac, ima li kakvih problema sa njim?
                  A od ogibljenja sam mislio, ako je aluminijum, da li su onda skuplji deovi nego da je celik, tipa, viljuska, spone, kugle, ramena, menja li se to sta i na kojoj kilometrazi? Npr. lezaj tocka, menja li se i koliko on kosta?
                  A sto bi trosi 20% vise gasa ako se ugradi sekvencionalni sistem? Za nebi trebalo da se zadrzi ispod 10% pa i ispod 5%?
                  Ima li nekih tipicnih problema, sto se svima desava ili ne?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Da 520i fina mera.
                    Cene delova ti ne mogu reci jer su promenjive (sa godistem u stalnom padu). Nekada je BMW vazio za extra skup u odrzavanju ali danas stvari nisu takve. Mislim jesu samo kod ovlascenog servisera.
                    Znaci za cene delova moras sam zvati radnje.
                    Litara ulja staje, ne znam 5-6 ne pamtim takve podatke.
                    Ima lanac,
                    BMW je poznat po izdrzljivim i pouzdanim menjacima.
                    Za tipicne boljke sam ti rekao da ih nema, barem ja ne znam za njih. Znaci sve ide svojim tokom.
                    Jedini problem je u cilindarskim kosuljicama od Nikasila za odredjena godista i modele. Ima dosta toga napisanog na forumu pa potrazi.
                    Sad njihova kilometraza je veoma relativna zavisno od koriscenog goriva ali za raspone koje ja znam su od 150k-500k (izvini za preciznost ali tako je kako je).
                    Ostali 300k+ pa do primeraka meni poznatih 700k.
                    Za dizele ne znam nista jer to za mene nije BMW ili barem ono zbog cega ga ih ja volim.
                    Trapovi su skuplji alu.
                    Pr. za remontovanje 10EU dok za Alu 30EU. Cene ne znam za cela bilo je 90 pa 65 poslednji put (davnije) za nesto konkretnije moras zvati.
                    Isto trap nije problematican i ide 150K.
                    Ali pazi dosta stvari koje sam naveo su relativne. Jer znam neke koje su menjali rame na 100k a znam i one sto su prvi put na 300k pa i za one koji ih jos nisu menjali.
                    Isto i spone 60k pa do 200k.
                    Lezajevi ne odlaze na std. tockovima..
                    Ne znam koliko sam ti pomogao al eto
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment


                    • #40
                      Nije mi ispjelo još rješiti, ali kako vidim ima više vozila kojima su u slo ugradili fast ovaj problem. Meni je rekao, da je moguce da zbog svecica trokira i gašava. Prekjuce sam uradio servis, i eto danas mi opet crko!?
                      Uopšte ne znam...

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        To sa Nikasilom koliko sam ovde na forumu citao ima veze sa sumporom u nasem gorivu, pa moze doci do zajebancije sa motorom. nego mene interesuje u koje motore su ubacivali taj Nicasil? Konkretno da li su ubacivali u 520i?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          sumpor je sastavni deo svakog benzina, ima ga svuda u svetu.
                          a konkretno problemi sa nikasilom su se odnosili na americke modele i americki benzin (slican nasem po tipu mesavine).

                          sam materijal nije otporan za uslove rada koji postoje u motoru, izbacen iz dalje upotrebe kao nedovoljno adekvatan nameni.

                          danas se koriste druge legure, otpornije.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Daleko od toga da je izbacen a pogotovu da nije adekvatan nameni. Materijal i dalje vazi za jedan od najotpornijih na termicka i mehanicka dejstva. I dalje ga koriste Maserati,Ferrari mislim i Honda pa jedan novi Porsche TechArt-Porsche GT street 850Nm i mnogi drugi sportski automobili. Na zalost problem i dalje ostaje...ne prija mu losie gorivo... nas nemaju u vidu kada ga prave.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              pogotovu da nije adekvatan nameni
                              Na zalost problem i dalje ostaje...ne prija mu losie gorivo...

                              sam si rekao, zasto ne odgovara nameni.

                              tacnije primeni u svakodnevnim realnim uslovima.

                              svaki benzin poseduje sumpor kao sastavni deo.
                              svaki dizel poseduje sumpor takodje.

                              ne uzeti to u obzir pri izboru materijala bez obzira na (teoretsku) tvrdocu, dovodi do rezultata koji stvaraju problem vlasniku.

                              da li mora, ne mora

                              pokazalo se da ima resenja odnosno materijala koji su kompatibilni sa upotrebom benzina.

                              bilo kog, kako naseg, americkog, ruskog, kuvajtskog, nemackog.... i u svakome od njih ima sumpora u manjoj ili vecoj kolicini.

                              za benzin bez sumpora jos cemo se nacekati da se proizvede, jednoga dana...

                              ja nisam za eksperimente tog tipa nesto raspolozen, ko voli neka slobodno izvoli.

                              ne rece koliko je prosecni radni vek motora tih pobrojanih sportskih automobila, ako se zna.
                              recimo u SAD gde ih verovatno najvise i ima, slobodna pretpostavka.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Majstori, zaboravili ste da skrenete kod albukerkija levo. Ovo je tema o autogasu.
                                Prebacite se u motore ili opšte diskusije gdegod.
                                Brick opet razvodnjavaš bezveze diskusiju. nevezano za nikasil i cekapejot, sumpor u gorivu je vrlo velik problem za neke savremene motore pa zato mnogi nisu imali garanciju kod nas. Da li se tebi eksperimentiše ili ne, nema veze.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X