U pitanju je hyundai coupe, 97god motor 2.0ccm 16v 100kw, stag 4+ tomaseto isparivac..
Imam problem kada dodajem gas desi se da motor za trenutak stucne (na oko 2000obrt) pa onda nastavlja ubrzavanje normalno, najvise se oseti u prvom stepenu prenosa pogotovo kad je hladan. Pritisak u isparivacu je 1.38, mnozilac pocinje od 1.55, dizne su promera 2.2, brzina ubrizgavanja na leru benz-3.0 plin-6.0, mape se poklapaju skoro idealno. Lepo vuce, skoro da se ne primecuje razlika u odnosu kada motor radi na benzin.
Naime, taj problem sam uspeo da eliminisem tako sto sam smanjio radni pritisak u kompjuteru sa 1.38 na 1.0 (ne na isparivacu), naravno tada brzina ubrizgavanja na leru kada radi na plin spala je sa 6.0 na skoro 5.2. Nema variranja na leru, sve radi super, lepo vuce bez ikakvih problema ali zato plinska mapa bezi ispod plave (siromasna smesa). Sta da radim, neki savet? Zaboravih da slikam, postavicu slike uskoro. Hvala unapred! Pozdrav
Imam problem kada dodajem gas desi se da motor za trenutak stucne (na oko 2000obrt) pa onda nastavlja ubrzavanje normalno, najvise se oseti u prvom stepenu prenosa pogotovo kad je hladan. Pritisak u isparivacu je 1.38, mnozilac pocinje od 1.55, dizne su promera 2.2, brzina ubrizgavanja na leru benz-3.0 plin-6.0, mape se poklapaju skoro idealno. Lepo vuce, skoro da se ne primecuje razlika u odnosu kada motor radi na benzin.
Naime, taj problem sam uspeo da eliminisem tako sto sam smanjio radni pritisak u kompjuteru sa 1.38 na 1.0 (ne na isparivacu), naravno tada brzina ubrizgavanja na leru kada radi na plin spala je sa 6.0 na skoro 5.2. Nema variranja na leru, sve radi super, lepo vuce bez ikakvih problema ali zato plinska mapa bezi ispod plave (siromasna smesa). Sta da radim, neki savet? Zaboravih da slikam, postavicu slike uskoro. Hvala unapred! Pozdrav
Comment