problem pri dodavanju gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    problem pri dodavanju gasa

    U pitanju je hyundai coupe, 97god motor 2.0ccm 16v 100kw, stag 4+ tomaseto isparivac..

    Imam problem kada dodajem gas desi se da motor za trenutak stucne (na oko 2000obrt) pa onda nastavlja ubrzavanje normalno, najvise se oseti u prvom stepenu prenosa pogotovo kad je hladan. Pritisak u isparivacu je 1.38, mnozilac pocinje od 1.55, dizne su promera 2.2, brzina ubrizgavanja na leru benz-3.0 plin-6.0, mape se poklapaju skoro idealno. Lepo vuce, skoro da se ne primecuje razlika u odnosu kada motor radi na benzin.

    Naime, taj problem sam uspeo da eliminisem tako sto sam smanjio radni pritisak u kompjuteru sa 1.38 na 1.0 (ne na isparivacu), naravno tada brzina ubrizgavanja na leru kada radi na plin spala je sa 6.0 na skoro 5.2. Nema variranja na leru, sve radi super, lepo vuce bez ikakvih problema ali zato plinska mapa bezi ispod plave (siromasna smesa). Sta da radim, neki savet? Zaboravih da slikam, postavicu slike uskoro. Hvala unapred! Pozdrav
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    realni diferencijalni pritisak je 1.38, a ti si dao informaciju da je 1,00.I to je,naravno,greška. Kad se nešto želi unaprediti,to jest poboljšati,ja obično krećem sređivati stvari,a nikako praviti rusvaj i budžiti

    Comment

    • araps81
      CBC Veteran
      • 09.02.2012
      • 144
      • Beograd
      • BMW E36 320

      #3
      Naravno to sam samo probao, a znam da nije i ispravno.. neki savet, sta prvo da pogledam? Prosirivanjem dizni bi dobio nizi mnozilac nakon autokalibracije, a isto tako i smanjenjem pritiska na isparivacu dobijem visi mnozilac i obrnuto ali ne i resen problem.
      Last edited by araps81; 12.08.2013, 23:30.

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        6ms,ubrizgavanje gasa na leru je na gornjoj crvenoj liniji.Proširi uloške za 0,2mm, pa vidi na koliko će spasti.(kad prešteluješ)To jest gledaj da ti ubrizgavanje na leru,za početak dođe na 4,5ms(+-),a da pritom ,kad pređeš sa benzina na plin,vreme ubrizgavanja benzina ostane nepromenjeno.I spusti pritisak na reduktoru na 1 ili 1,05bar i to postavi i u softveru

        Comment

        • araps81
          CBC Veteran
          • 09.02.2012
          • 144
          • Beograd
          • BMW E36 320

          #5
          OK, hvala na savetu.. javljam sta biva, pozz

          Comment

          • araps81
            CBC Veteran
            • 09.02.2012
            • 144
            • Beograd
            • BMW E36 320

            #6
            Sobzirom da sam danas isao na kraci put, poneo sam laptop da ga pametno iskoristim, evo ovako..

            Ovo je izgled mape sa prvobitnim pritiskom reduktora od 1.4 i promerom dizni od 2.2 gde sam imao navedeni problem


            Comment

            • araps81
              CBC Veteran
              • 09.02.2012
              • 144
              • Beograd
              • BMW E36 320

              #7
              Smanjio sam pritisak reduktora na oko 1.1 i prosirio dizne na 2.5, nakon autokalibracije dizni i predjenih 20km na plinu, mapa izgleda ovako


              Comment

              • araps81
                CBC Veteran
                • 09.02.2012
                • 144
                • Beograd
                • BMW E36 320

                #8
                Malo sam korigovao mnozilac i posle predjenih 50tak kilometara i malo przenja po autoputu, mapa izgleda ovako

                Comment

                • araps81
                  CBC Veteran
                  • 09.02.2012
                  • 144
                  • Beograd
                  • BMW E36 320

                  #9
                  Treba li jos sta dirat ili da ostavim ovako..? Navedeni problem vise nemam, videcu sutra sta biva kad je auto hladan.

                  Znam ranije se taj problem osetio i kad je motor vruc ali znatno manje nego kad je hladan. Ako bi neko sedeo na suvozacevo mesto i nije vezao pojas, kad secne moze ladno da poljubi soferku.

                  Posle ove egzibicije vidim da je pocetni mnozilac visi, pocinje od 1.64, pretpostavljam da je to na granici prihvatljivosti? Plinske dizne na leru idu i preko 6ms, u trenutku prebacivanja sa benzina na plin vreme ubrizgavanja benziskih dizni je nepromenjeno. Ako bi povecao pritisak na reduktoru smanjio bi mnozilac, ako ostavim pritisak na 1.1bar a prosirim dizne na recimo 2.7 isto bi smanjio mnozilac nakon autokalibracije. Dal jos da cackam ili da ostavim ovako?
                  Last edited by araps81; 13.08.2013, 23:19.

                  Comment

                  • bmiillan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.04.2005
                    • 393
                    • beograd
                    • clk 200k

                    #10
                    ono što najviše treba da gledaš je da vreme ubrizgavanja BENZINSKIH dizni bude isto, kada auto radi
                    na benzin i kada radi na plin, kako na leru tako i na višim obrtajima. najbolje je da neko drugi vozi a da ti
                    prebacuješ bezin - plin sa računara i da gledaš šta se dešava.

                    P-S. pogledaj filter vazduha, klapnu gasa i svećice.
                    Last edited by bmiillan; 14.08.2013, 13:18.
                    nemoj na silu uzmi veci cekic

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      Originally posted by araps81 View Post
                      Malo sam korigovao mnozilac i posle predjenih 50tak kilometara i malo przenja po autoputu, mapa izgleda ovako
                      Proširi uloške dizni,da ti vreme ubrizgavanja gasa,na leru bude oko4,2-4,5.Vidiš da u visokom opterećenju,imaš plinske dizne,koje su non-stop otvorene.Praktično uopšte ne zatvaraju,a to nije dobro,jer plinski ECU praktično,nemože da učini ništa,jer je došao na gornju crvenu liniju otvaranja dizni.A sa povećanjem pritiska na reduktoru,nećeš dobiti ništa drugo,osim problema.Jer kad si u opterećenju,pritisak ti skače na 2bar-a apsolutnog,ali ti u programu vidiš 1.10bar,jer je to diferencijalni.Znači računa se Diferencijalni + MAP=Apsolutni pritisak u rail-u dizni.Što u tvom slučaju izgleda ovako: 1,10+0,98=2,08 kad si u ubrzanju,to jest u maximalnom opterećenju prilikom ubrzanja.Tako da,ne preteruj sa pritiscima,nema nikakve potrebe za tim
                      Last edited by speedplus; 15.08.2013, 11:30.

                      Comment

                      • araps81
                        CBC Veteran
                        • 09.02.2012
                        • 144
                        • Beograd
                        • BMW E36 320

                        #12
                        Prosirio uloske na 3.0, ista prica samo mnozilac pocinje malo nize a mape identicne kao prosli put.. vreme ubrizgavanja plinskih dizni spalo na 6ms u leru i to je to, ne moze vise. Pritisak reduktora nisam dirao (i dalje je 1.1)

                        Posle sam proverio i hod dizni, sve su bile na 0.3. Povecao sam hod dizni na 0.45 (komparaterom) i sad mnozilac pocinje mnogo nize, vreme ubrizgavanja plinskih dizni je sada 4.5ms u leru i to je to, mislio sam da je sve OK. Ali se problem vratio i sada je mnogo mnogo izrazeniji, kad je hladan i kad stucne imam osecaj kao da ce da pokida sve drzace motora u trenutku, strasno! Zamenio sam kablove i svecice radi preventive i opet ista prica, taj problem je samo na plinu.

                        Primetio sam kada se to desi u trenutku kompjuter prebaci na benzin i posle par sekundi vrati opet na plin (pad pritiska u reduktoru) ali ne prikazuje nikakvu gresku niti daje bilo kakav zvucni signal. Ostaje mi samo da proverim tj da promenim filtere pa da vidim sta onda kaze
                        Last edited by araps81; 23.08.2013, 13:41.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          gde je prikačen vakum,za redukrtor,na usisnoj grani??? ako može slika

                          Comment

                          • araps81
                            CBC Veteran
                            • 09.02.2012
                            • 144
                            • Beograd
                            • BMW E36 320

                            #14
                            Evo slike

                            Comment

                            • araps81
                              CBC Veteran
                              • 09.02.2012
                              • 144
                              • Beograd
                              • BMW E36 320

                              #15
                              Zamenio oba filtera, evo kako izgleda filter tecne faze posle vise od 20.000km

                              Comment

                              Working...
                              X