Kao što sam napisao u naslovu teme riječ je o Volvo V40 2.0 4T sa 147 kW Stag 4 plus kontroler Tomaseto isparivač Valtek dizne probušene na 2.9. Auto je od kolege i ima knedle pri ubrzavanju. Ja sam se skopčao sa laptopom i nakon kraće vožnje shvatim da je množilac 1.8 u nekim djelovima 2.0 Reknem momku da su mu dizne male te ako hoće da ispoštuje garanciju nek se obrati ugrađivaču u protivnom ću mu ja razbušiti dizne na odgovarajuću mjeru.
E sad oni su ga tamo napali drvljem i kamenjem kao ko ti je to rekao dizne su razbušene na 2.9 više nema smisla bušiti itd.
Pitanje za ljude koji su viđali ili ugrađivali u slična auta sa po 50 KS po cilindu dali ej dovoljno da ih razbušim na 3.2 po Stag-ovom uputstvu. Ubrizgavanje mu je veoma kratko 15 ili 17 ms maksimalno ako me sjećanje ne vara. Pritisak je naštelovan na na 1.34
Ako ima neko sa sličnim autom neka javi svoja iskustva.
Predlagao sam mu da batali dizne i stavi HANA ali nije baš oduševljen idejom.
E sad oni su ga tamo napali drvljem i kamenjem kao ko ti je to rekao dizne su razbušene na 2.9 više nema smisla bušiti itd.
Pitanje za ljude koji su viđali ili ugrađivali u slična auta sa po 50 KS po cilindu dali ej dovoljno da ih razbušim na 3.2 po Stag-ovom uputstvu. Ubrizgavanje mu je veoma kratko 15 ili 17 ms maksimalno ako me sjećanje ne vara. Pritisak je naštelovan na na 1.34
Ako ima neko sa sličnim autom neka javi svoja iskustva.
Predlagao sam mu da batali dizne i stavi HANA ali nije baš oduševljen idejom.
Comment