Nedavno sam se odlučio da zamjenim dizne na peugeotu jer su stare počele klepetati i bile su dosta prljave unutra. Naručio sam HANA 2000 tip C crne dizne i namontirao ih na dosta kraća crijeva skroz do u****. Nakon nekoliko pokušaja autokalibraže i gašenja TAP01 procesora prođe kalibraža ali javlja da su dizne prevelike. Sputio sam pritisak na Zavoli Zeta N isparivaču do 1.02 ali dalje neće. Trenutno mi je množilac oko 0.8 do 1 zavisi gdje. Iznenađenje je bilo nakon skupljanja benzinske mape prebacivanje na plin. Auto ide kao raketa i ne guši se više na višim obrtajima. Mape su mi se nakon nekoliko skoro poklopile. Ima li iko iskustava sa ovim diznama. Auto je Peugeot 206 1.4i 2002 godina 75KS. Stag 300 ISA2 Zavoli Zeta N isparivač.
Nove HANA dizne na Peugeot-u
Collapse
X
-
Nove HANA dizne na Peugeot-u
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip CTags: None
-
-
Problem mi je što su trimovi podivljali. Na leru imam +-3% čim dodam gas ode na +15% a onda kad ga malo oduzmem ode -25.
Benzinski sistem mi pravi +5% okvirno nakon reseta autoadaptacije i kraćeg vozanja na benzin. Riješio sam gubitak vakuma na servu kočnice ali imam osjećaj da još negdje pušta. Srećom imam novu usisnu granu pa ću je ovih dana postaviti da vidim da nije do stare usisne. Već je pucala na jednom konektoru vakuma.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Rješio sam. Kad sam radio mapu benzina bilo premalo goriva i odavno stoji pa je mapu od ISA2 adaptacije složio po tim parametrima. Neki dan ga natankao resetirao autadaptaciju benzinskog ecu-a i izbrisao mapu od adaptacije ISA2 te je ponovo pokupio. Sad sve radi kao što treba i ne duši se u leru ako pustim kvačilo. Trimovi su u granicama normale. STFT ide -3.2 do +3.2. Kad naglo složim gas ode na -10 pa se vrati +10. Auto savršeno ubrzava i nema više knedli. Jedino što ne vjerujem puno ovom Android Torque sa kojim pratim trimove mislim da malo kasni.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Čudo je taj ISA2 kad ga shebe bajat benzin, dal' je moguće da je baš toliko precizan? Čuo sam da je vrh vrhova, ali dal' je moguće da je baš toliko precizan? Ako jeste, ja sam fasciniran,nemam reči... Ovo je neprocenjivo iskustvo. Koliko treba da se sipa benzina za dobru kalibraciju?
Bitno je da Pežo sad radi super. Samo redovno dosipaj benzin da se opet nešto ne uzhebe...
Android Torque je ekstra,ne kasni on nego se motor mnogo brzo vrtiBolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Radi korekciju u realnom vremenu a radi je opet na osnovu mape koja je napravljena vožnjom na benzin. Ako je benzinski deo trubalesku ne treba da ti objašnjavam šta će biti sa gasnom mapom.
Rekorder lošeg benzina je bio jedan koji je ćuvao 14 meseci benzin iz grčke koji je tamo natankovao do čepa a kad je ušao u dvorište ja sam ga posla ko mehaničara da radi generalnu. Te dimčine plave i smrada po dvorištu nisu pravili auti koji imaju kompresiju 6.5 a on kaže "ali na gasu radi dobro" za razliku od obrnutog da na benznu radi dobroJa skeptično kažem pa prebaci na gas a ono stvarno prestade dim, svi cilindri rade normalno. ler stabilan... drugi auto... Tako utvrdimo da ćudno pišu reč voda za taj benzin...
Comment
-
-
Što se tiče ISA adaptacije ja sam svjedok. Bitno je sa dobrim benzinom pokupiti mapu pri tom malo pripaziti na trimove ali ne biti stipsa već ga davalja navozati i prije brisanja i kupljenja mape auto treba biti na dobroj radnoj temperaturi. Ja sam nakon 10 km skupio cjelu mapu što ISA kaže da je uredu ali treba skupiti i one neobične djelove što su me zezali i prebacivali na benzin kad got bih parkirao. Znači 4 ili 5-ta brzina i skoro na leru pritiskati gas da ISA kupi velika opterećenja. Kad ih iskupi pun gas drugom maximalni obrtaji da pokupi i dio mape koju ona zanemaruje prilikom kupljenja tj dadne zeleno da je mapa iskupljena. Tu dobro dođe kakva uzbrdica da obrtaju ostanu konstantni a vrijeme ubrizgavanja hoda od minimuma do maximuma. I to je to 15 km kasnije puna mapa.
Plinsku nisam brisao nego odmah prebacio i ide auto ko ludo. Stanem i onako na leru pustim poprilično brzo kvačilo i auto krene a da se ne ugasi ili pređe na benzina. I onda još 5 km probe u raznim režimima auto radi savršeno.
A što se tiče benzina on je zadnji put točen za katolički uskrs do pola tanka. Nebi mi ni palo na pamet da je do toga da mi auto nije htjelo upaliti ujutro pa sam morao natočiti benzina. Nisam stipsa ali je peugeot ima poznati problem sa kazaljkom benzina pa nikad ne znaš koliko ima u njemu.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
Nisam napisao da dosipaš benzin zato što si stipsa, taman posla, nego zato što znam da P206 ima taj problem sa obaranjem kazaljke nivoa benzina pa se ljudi jednostavno zaborave i crkne pumpa. Mislim da si baš ti negde o tome i pisao.
Što se tiče podešavanja, tačno je da motor mora da radi ispravno na benzin i to je referenca (polazna osnova) za podešavanje rada na gas. Većina uređaja koja se podešava u vožnji metodom mapa benzin-mapa gas, manje-više ima isti obračunski algoritam i koristi 3 bazna parametra: MAP, Tinj_benz i RPM. Ta tri parametra određuju opterećenje motora, a veština majstora je u tome da zna kako i u kojim režimima treba voziti da bi mapa ubrizgavanja bila što tačnija. S obzirom da se nakon ugradnje gasa probne vožnje po pravilu odvijaju u saobraćaju, nakon formiranja bazne mape ubrizgavanja gasa treba ponovo prekontrolisati trimove u karakterističnim režimima. Ako ima velikih odstupanja "ručno" doraditi mapu i to je to.
Kada si napisao da pri ubrzavanju trimovi idu u plus a pri usporavanju u minus, moglo se uraditi podešavanje u ta 2 režima bez obzira na benzinsku mapu nastalu sa "bajatim" benzinom. Ono što je mene zbunilo je podatak da su trimovi i sa bajatim benzinom nakon autoadaptacije bili oko 5% a da je gasna mapa "šamarala" trimove i u plus i u minus.
Sreća u celoj priči je u tome da si, koliko mogu da zaključim, dovoljno edukovan i opremljen da to možeš da uradiš samostalno i pritom je auto u tvom posedu-znači možeš da ga "pratiš". Što se tiče 206-ice i pokazivanja nivoa benzina pri vožnji na gas problem rešava italijanski emulator AEB392 odnosno neki drugi namenjen za to vozilo (poljski, turski, nebitno - svi su manje-više isti).
Sve u svemu, što bi rekli Italijani: "Good job!"Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Najveći problem kod mene ja predpostavljam i kod većine je isparivač. Vidi se kako skače pritisak prilikom pritiskanja gasa i tad trimovi odoše u - a kanije se vrate u +. Naletio sam jednom na post gdje je Dora komentirao da nema savršenog isparivača po pitanju stabilnosti pritiska. Predpostavljam da su zato i stavili opciju korigiranja mape ubrizgavanja na osnovu pritiska plina.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
I moj isparivač isto diže pritisak (do 1,89 bar) kad pritiskam pedalu gasa, kad usporavam padne na 1,22 bar. Al' meni su trimovi +8% do -11% u CL-u šta god da mu radim. U OL-u lambda mi je max 0,87V pri "prženju" i blizu nule pri kočenju motorom. Nešto drugo kod tebe ne valja osim isparivača...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
I nije valjalo. Zaboravih napisati slavko. Promjenuo paket bobina (izletio mi polovnjak povoljno) auto kao da je turbinu dobilo ali mi je još ponekad sjeckao. Promjenuo sam mu i svjeće danas umjesto Bosch 4-verokrakih stavio šampinke i eno ga radi ko sat. Vidjet ćemo dokle će. Nerviralo me iako sam bobine promenuo odkad je malo zahladilo prvih nekoliko sekundi kao da mu ne radi jedan klip. Definitivno ove svjeće nisu vidjele boscha ni na polici u skladištu. Ovo je treći set u 2 godine.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
Comment