Zdravo svima.Pre par meseci sam kupio audi a4 1.8 92kw 2000g koji ima ugradjen sekvent plin (zavoli) i imam sledeci problem.Auto trza pri manjim obrtajima oko 1800-2000 obrtaja.Prvo sam otisao kod mehanicara koji me je prebacio kod majstora za plin,ja odem kod Gorana u Zicu posto sam iz Ts covek pogleda presteluje kaze da je sto se tice plina sve ok (i ja mu verujem),sumnja na bobinu.Danas sam bio do jednog otpada u kv probali 3 bobine i potpuno isto jos i proba covek senzor radilice i opet isto.Inace auto je presao 15000km od ugradnje plina i tada su stavljene nove svecice i kablovi.Sta tu moze da me zeza ja sumjam na svecice i ako su kao nove
Audi A4 Muka sa plinom
Collapse
X
-
Originally posted by crimi33 View Post...Auto trza pri manjim obrtajima oko 1800-2000 obrtaja...
I na benzinu i LPG?
U svim brzinama?
Menjač manualni ili automatski?
Kako ti je preštelovao plin i da li ste proverili u vožnji?
Ako samo na tim obrtajima trza, a inače ide dobro, što se tiče ubrzanja i postizanja visoke turaže i brzine, isključio bih bobinu i svečice, kao mogući uzrok.
Potrebna je kompletna dijagnostika.
Comment
-
-
Samo na Lpg,najcesce 3,4,5 brzina.znaci ako je oko 2000 obrtaja dam gas auto trza dok uhvati posle ok.probao sam ga 2 ili 3 brzinom gas patos ide bez ikakvih trzanja dokle god moze(samo seca kad ga da kazem umrljavim).stelovao je plin bez vonznje auta znaci dok je na leru.Inace manuelni je menjac
Comment
-
-
Verovatno ima neodgovarajuću smešu na tom opterećenju. Suprotno do Franjnog mišljenja ja ne bih isključio bobine i struju uopšte jer je upravo ta situacija kad se davi motor najbolji pokazatelj slabosti električnog sitema.
Comment
-
-
Možda da ga pre toga neko ipak naštelba u vožnji mada nove svećice nisu nikad višak...
Comment
-
-
nista gore nego kad krenes da se setas od majstora do majstora,svako prica svoju pricu a niko da resi problem.Sto se plina tice od ovog lika kod koga sam bio nema bolji bar u mojoj okolini,e zaboravio sam da kazem da sam pre njega iso kod jednog u vrnjacku banju na stelovanje plina i on je dodavao plin u tim nizim obrtajima (bar tako kaze) i sve je isto bilo.Vec 2 meseca se setam ko mlad majmun po majstorima
Comment
-
-
Prvo proveri,koje svećice imaš na autu,a onda pogledaj,dali te iste svećice odgovaraju tvom motoru,po katalogu.Drugo,ako nosiš Bosch-ove svećice,moj ti je savet,menjaj odmah,to jest juče.Tek posle,ako ne rešiš problem,ideš dalje.SVe u svemu od svećica,ako menjaš,preporuka je : NGK,Denso,Brisk,Beru ako uzimaš NGK,gledaj da su made in Japan a nikako France,jer je bilo problema
Comment
-
-
Originalna fabrička oprema: NGK BKUR6ET-10
Ostale: veoma kvalitetne BERU 14FGH-7DTURX
Champion RC8VTYC4
Bosch F7LTCR
Primetit ćeš, da u svim oznakama ima slovo "R" (resistor-otpornik), jer to zahteva tip bobine!
Specijalne za LPG su na primer: BRISK DR15YS-9 SILVER i još neke iz tabele:
I NGK i BERU imaju posebne svećice za LPG, što se može naći po katalogu, kod većine prodavaca. Uglavnom, radi se iridijum i platinskim elektrodama, ali obavezno gledati, da su sa otpornikom.
Comment
-
Comment