Stilo i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stilo
    CBC Član
    • 23.11.2005
    • 25
    • Split, HR

    Stilo i plin

    Pozdrav svima
    Evo već jedno vrijeme pratim vaš forum kao gost i moram Vam reći da je odličan. Podosta sam naučio o auto plinu a kako je sada situacija odlučio sam i ja istog ugraditi u moj Stilo 1.2 16V (80KS), pošto mi je auto relativno novo (3 god. i 30tkm) i ne mislim ga tako brzo prodavati.
    Nakon što sam dosta štiva pročitao ovdje na forumu zaključio sam da jedino što dolazi u obzir su sekvent sitemi i toro boca pošto mi je mali gepek. Nakon obilaska servisa za ugrađivanje plina sveo sam stvari na dvije ponude:
    1.Lovato Fast koji mi je što jeftiniji 90 Eura i daju mi garancije 2 god.
    2. Autronic mi je malo skuplji i za njega dobijam 1 god. garancije.

    E sad čitao sam malo od lovatu ali ništa nisam našao o ovom drugom sistemu (iako ga na nekim člancima spominju kao kvalitetniji sustav)
    Znam da je najbitnije servis di se uređaj ugrađuje ali eto nemam nikakvih informacija ni o jednom ni o drugom.

    Da li neko ima zna više informacija o ovom drugom sistemu i što bi bila vaša preporuka

    Unaprijed hvala
    Stilo 1.2 16V
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Nasa preporuka. Naravno Lovato Fast. Jednostavno lovato imas na sve strane, bilo sta da se desi, bilo koji deo da ti zatreba lakse ces naci a za ovaj drugi iskreno nisam uopste cuo.. Pozdrav
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Stilo
      CBC Član
      • 23.11.2005
      • 25
      • Split, HR

      #3
      Zanima me i da li ima iko iskustva sa sekventom u autu ovako male kubikaže kako se kasnije ponaša u vožnji (da li gubi na okretnom momentu pošto mu je na benzinu cca 114 Nm) odnosno kakve su mu vozne osobine u odnosu na benzin.
      Stilo 1.2 16V

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Ja sam nedavno ugradio LovEco Pro, dakle nije sekvencijalni sistem u pitanju. Vidim da si zabrinut za efekat koji ce to imati na motor, pa cu ti preneti moja lichna iskustva:

        Gubi se jaaako malo na "eksplozivnosti" u odnosu na benzin, shto je uochljivo kod preticanja tj. u medjuubrzanjima. Na autoputu sam vozio bez problema 190 km/h, a na benzin moj auto mozhe da dohvati tek koji km preko 200. Nije da nije mogao vishe, nego nisam hteo da "silujem" i proveravam jer je sve to josh uvek "svezhe" a i ja se tek uhodavam...

        Shto se obrtnog momenta tiche, interesantna je stvar da se tachka rpm na kojoj motor razvija max Nm pri korishcenju plina pomera na nizhe. Ovo je jako praktichno za gradsku vozhnju, mada se ovaj efekat drastichno razlikuje od modela do modela; kod mene je prilichno primetan u eksploataciji. E sad, koliko se (da li?) smanjuje max Nm - ne znam, rekao bih za nekih 5% (vec sam poneuo medjuubrzanja...), ali se kod mene sa cca 170 Nm to malo oseti. Dakle, shto jachi auto - "negativni" efekti po motor su sve zanemarljiviji. I, ponavljam: moje iskustvo je vezano za venturi sistem, a sekvencijalni princip daje josh vecu efikasnost u radu, bolje performanse (chujem da nema razlike u radu za pogonom na benzin...) i bolju ekonomiju.

        Sva ova "mala" cimanja prestaju da imaju smisla kad jednom ugradish sistem i pochnesh da se vozish...upola jeftinije... I: da ne zaboravimo ekologiju... I motorno ulje koje pri radu na gas znatno duzhe zadrzhava svoja svojstva i stoga se period zamene mozhe (ne kazhem da treba) maalko i produzhiti...

        Ako imash kesh - slobodno "pichi" sekvencijalni jer ti je auto relativno nov i nameravash da ga zadrzhish. Toliko od mene.

        Pozz =]
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Stilo
          CBC Član
          • 23.11.2005
          • 25
          • Split, HR

          #5
          @ overspeed
          Koji je motor u tebe?
          Imam nešto keša iako bih volio da mogu ugraditi ovaj jeftiniji sistem ali plastična usisna me hebe a ako pukne (ili kad pukne) nova dođe 600 eura taman koliko dođe razlika između ova dva sistema (iako su mi neki serviseri savjetovali da ugradim i taj pa sam ih skinuo sa liste potencijalnih za ugradnju)- znači nema igranja sa ovim.
          Stilo 1.2 16V

          Comment

          • APOGEE
            CBC Senator
            • 01.06.2005
            • 243
            • Beograd, Vracar

            #6
            Dobrodosao Stlio,

            Malo sam pogledao na netu Autronicov site (probaj:http://www.autronic.it/default.asp?lan=eng) i deluje dosta profesionalno. Medjutim posto je relativno nova firma na ovim prostorima mislim da je Lovato sigurnije resenje zbog podrske i eventualnih rezervnih delova.

            Pozdrav
            Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #7
              Nemoj razmišljati o LovEco Pro jer to nije sistem za tvoj auto.
              Nas narod lepo kaže: ono što ne platiš na mostu platićeš na ćupriji!

              Znači Lovato Fast i budi bez brige.

              Što se toro boce tiče, stavi najveću moguću (pretpostavljam) da je to može biti prečnik 600 znači
              600x230 tj 49l u koju možeš sipati 39.2l ili
              600x250 tj 54l u koju možeš sipati 43.2l

              Comment

              • Stilo
                CBC Član
                • 23.11.2005
                • 25
                • Split, HR

                #8
                Rezervna guma mi je standardnih dimezija 195/65/15 pa sam malo mjerio i uspoređivao sa podatcima o bocama koje su mi dali moći će mi stati toro dimenzija 630/220mm 53 litre (jedino će mi možda5-6mm podizati tapet ali to nebi trebalo biti problem).
                Jedino kod ove opcije sa Autronicom mi nude spoj za punjenje kod čepa rezervoara (postavi se nekakav nastavak) pa je zgodnije za punjenje od onoga na braniku koje mi nude sa fastom.
                Stilo 1.2 16V

                Comment

                • fantastik
                  CBC Senator XXL
                  • 28.07.2005
                  • 417
                  • Novi Sad

                  #9
                  Originally posted by Stilo
                  Rezervna guma mi je standardnih dimezija 195/65/15 pa sam malo mjerio i uspoređivao sa podatcima o bocama koje su mi dali moći će mi stati toro dimenzija 630/220mm 53 litre (jedino će mi možda5-6mm podizati tapet ali to nebi trebalo biti problem).
                  Jedino kod ove opcije sa Autronicom mi nude spoj za punjenje kod čepa rezervoara (postavi se nekakav nastavak) pa je zgodnije za punjenje od onoga na braniku koje mi nude sa fastom.
                  stavi iste dimenzije za bocu nema potrebe te velicine i da dizes patos, imas pumpu na svakom koraku, koliko si puta napunio rezervar goriva pun do vrha

                  Comment

                  • Stilo
                    CBC Član
                    • 23.11.2005
                    • 25
                    • Split, HR

                    #10
                    Tu i je problemčić što su sve pumpe postavili u okolici splitu dok u užem centru nema ni jedna - jedino je jedna najavljena u mom pravcu kuća poaso ali gazda je napravio sve osim potrebnih papira pa nikako da otvori.
                    Stilo 1.2 16V

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Originally posted by Stilo
                      Zanima me i da li ima iko iskustva sa sekventom u autu ovako male kubikaže kako se kasnije ponaša u vožnji (da li gubi na okretnom momentu pošto mu je na benzinu cca 114 Nm) odnosno kakve su mu vozne osobine u odnosu na benzin.
                      Sa sekvencijalnim ubrizgavanjem nemam iskustva, ali su moja iskustva sa klasicnom kombinacijom Karburator-Venturi pozitivna... 95% vremena ne primjetim razliku u snazi i momentu... Razliku u novcaniku primjetim...

                      Tvoj motor svakako nema neki okretni moment za divljenje ni kada je na benzinu, pa nece biti ni nekih velikih promjena na plinu... Fiat ih je svakako pravio da se rado vrte, pa izvoli... Salim se, po gradu i oko grada ti svakako nece trebati neko veliko ubrzanje, a saltanje izmedju 3.000-4.000 o/min. mu nece nista lose uciniti...

                      Sto se rezervoara tice, ja imam malu toroidnu bocu, 35 litara zapremine, i po gradu realno moram sipati 2x cesce plin nego prije benzin, ali to znaci da odem na pumpu, 3 ili 4 puta mjesecno, a to nije previse... Cak i kada ti nije usput, imaces osmijeh na licu svaki put kad naspes, a u dzepu ti ostane 150-200 kn vise nego da si sipao benzin...

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        @ Stilo:

                        Kod mene je u pitanju BMW-Steyr M43 motor, metalna (alu) usisna grana. Zato sam i radio venturi, mada bih radije sekvencijalni ali... finansije...

                        I ovako sam prezadovoljan, najpametnije potroshen novac kad je auto u pitanju...

                        Kod tebe nema dvoumljenja: samo sekvencijalni sistem, dakle Lovatov Fast (ako je samo Lovato u opciji...), samo ako si u situaciji... Ta ce se investicija na kraju svakako isplatiti pri eventualnoj prodaji auta jer vishe ni zeldi nije tako ekonomichan kao shto je nekad bio... Ustvari, ni cena diesela nije vishe tako niska, tako da ljudi sve vishe pochinju da veruju TNG opciji.

                        Neshta rachunam malo pre: trenutno me vozhnja na 100 km koshta isto koliko i nekog zeldija koji troshi 5,7 l na 100 km. I tu govorimo o malim gradskim auticima (uz par izuzetaka) koji su daleko od sedan/limuzina klase i josh tezhe mogu iole preko 160-170 km/h.

                        Ponavljam: najpametnije ulozhen novac kad je auto u pitanju.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Stilo
                          CBC Član
                          • 23.11.2005
                          • 25
                          • Split, HR

                          #13
                          Motor je male kubikaže za ovo auto ali kad sam kupovao nije bilo 1.4 motora nego ili ovaj ili 1.6 a taj stvarno dosta troši, a ja vozim relativno dosta kraće relacije (kuća - posao 24 km) i potrošnja mu varira od 6,5 pa do nekih max 8 litara.
                          Međutim stvarno se rado vrti i ide dosta dobrokad ga zavrtiš + 6 brzina koje ima (auto pu celer pokazivao 175).
                          U kojim okvirima bi mu mogla biti potošnja na plin sa ovim sekvent sistemima??
                          Stilo 1.2 16V

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Lovato je marka koja je u Hrvatskoj po broju ovlascenih servisa ubedljivo najzastupljenija. U Puli (Fazana) je i generalno zastupnistvo za teritiriju jugoistocne Evropoe.
                            Tu je firma BIL, koja ujedno ima i servis za ugradnju. www.bil.hr


                            Pula ti nije daleko, pa ti je moja preporuka da ugradis Lovato FAST sistem u svoje vozilo.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Potrosnja sa sequent sistemom bi ti bila isti ili zanemarivo veca, ne veca od 5%, moze da bude samo manja... Pozdrav!
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X