Zimi isključuje plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ninoid
    CBC Član
    • 05.02.2013
    • 40
    • zadar
    • Peugeot 806 2.0 TI

    Zimi isključuje plin

    Imam sekvent Tomasseto na Peugeot 806 2.0 T. Prvih godinu i pol radilo bez problema, a onda je jedne zime na -10 stupnjeva isključilo plin. Od onda problemi kada krene zima. Što je vani hladnije to prije isključi plin i više ga nikako ne mogu aktivirati dok se motor potpuno ne ohladi, čak i ako zatopli u međuvremenu. Serviser ga je tri puta ispitivao i sva tri puta utvrdio da je sve ispravno. Mijenjao termostat sustava hlađenja, čisto da nije možda u pitanju da ne dobiva dovoljno topline pa smrzava isparivač. Ništa. Dok je vani iznad 10 stupnjeva, sve radi. Čim počne padati, počinju problemi. Nekako mi je MAP najsumnjiviji, posebno jer mnogi tvrde da je to slaba točka Tomasseta, ali serviser tvrdi da je ispravan i da je nepotreno bacati novac na novog. Na raznim autoplinskim forumima sam već nekoliko godina i što je najgore, nikoga nisam našao da ima takve probleme. Najviše me zanima zašto se plin ne da ručno aktivirati dok se motor potpuno ne ohladi? Nakon toga prihavti, radi nekih sat vremena na plin i opet izbaci. Čini mi se da duže drži na plinu na autocesti kada nema promjena gasa niti brzine.
    Ima li Dora kakvu ideju?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Tomasetto sekvent ne postoji, budi odredjen koji je uredjaja ugradjen (ECU) ...

    Od kvara... Prikopčavanjem na kompjuter lako bi se utvrdilo šta fali u tom trenutku i zašto ne prebacuje.
    Od nagadjanja, verovatno je senzot temperature tečnosti ili gasa neispravan ili isparivač nema dovoljan protok tečnosti...

    Za bolje ili više treba koji je uredjaj i snimak parametara kad dodje do "kvara"
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ninoid
      CBC Član
      • 05.02.2013
      • 40
      • zadar
      • Peugeot 806 2.0 TI

      #3
      Problem je u tome što sam daleko od servisa kada dođe do krava, a dok dođem do servisa i dok serviser nađe vremena da se priključi, motor se ohladi i sve opet proradi ispravno. Dolazim na ideju da nabavim adapter i program i ponesem laptop i priključim ga u trenutku kada se problem desi.
      Inače, nisam od servisera uspio saznati ništa drugo nego da je kod mene ugrađen Tomasseto. Jedino da odem kod nekog drugog servisera.

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        #4
        slikaj plinski racunar pod haubom,pa cemo znati koji je i sta daljeda cinis...

        Comment

        • ninoid
          CBC Član
          • 05.02.2013
          • 40
          • zadar
          • Peugeot 806 2.0 TI

          #5
          OK. Slikati ću ovih dana. Da još naglasim da u gradskoj vožnji nema problema. Problem je samo kod duže vožnje većih brzina.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            99% da se isparivač ohladi toliko da vrati na benzin jer "nije postigao temperaturu" .. Može biti više razloga a neki su:
            2. Loša vodena pumpa
            2. termostat ne zatvara
            3. Isparivač nema dovoljan protok
            4. Uzeta tečnost za hladjenje sa pogrešnog mesta

            itd...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ninoid
              CBC Član
              • 05.02.2013
              • 40
              • zadar
              • Peugeot 806 2.0 TI

              #7
              - Vodena pumpa i termostat promijenjeni baš zato što sam sumnjao da bi to moglo biti razlog.
              E sada, da li je uzeto sa krivog mjesta ne znam, ali vjerujem da bi tada bilo problema od prvog dana, a ne nakon godinu i pol dana.
              Kako bi mogao poboljšati protočnost tekučine za zagrijavanje kroz isparivač? Koji je antifriz najbolji?
              Last edited by ninoid; 04.12.2013, 23:15.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Problem mogu biti membrane koje su kretenski napravljene pa posle nekog vremena može da se desi da toliko nabubre da smanje protok tečnosti. Na novijim isparivačima je to ispravljeno a na starijima se skinu poklopci i iseče se višak.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • ninoid
                  CBC Član
                  • 05.02.2013
                  • 40
                  • zadar
                  • Peugeot 806 2.0 TI

                  #9
                  E vidiš što je majstor! To mi još nitko nije rekao.
                  Mogu li ja to bez problema sam izvesti ili da pitam servisera da pregleda tu membranu i isječe višak ili je zamijeni kompletno?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ako imaš osnovnog znanja sa rasklapanjem i sklapanjem možeš sam uraditi, Kad rastaviš "poklopce" videćeš i sam šta je problem, uzmeš skalpel i isečeš sve što je nabubrilo.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • ninoid
                      CBC Član
                      • 05.02.2013
                      • 40
                      • zadar
                      • Peugeot 806 2.0 TI

                      #11
                      Evo sam uslikao autoplin:





                      Comment

                      • ninoid
                        CBC Član
                        • 05.02.2013
                        • 40
                        • zadar
                        • Peugeot 806 2.0 TI

                        #12
                        Imam tehničkog znanja i iskustva, ali sa plinom baš i ne volim igrati. Jednom sam mijenjao filter tekuće faze pa je plin lagano curio i dobrano sam se napatio dok nisam gumicu umotao u skotch traku nije prestalo. Vidjeti ću prvo šta će serviser reći. U svakom slučaju, hvala.

                        Comment

                        Working...
                        X