BMW 750 i salu na stranu, tema ozbiljna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • omBRE
    CBC Član
    • 11.09.2005
    • 90
    • Zemun/Chicago

    #16
    saban's car

    U tih 80 ojra sa pijace mislim ne ide merac i MV, a postoji i opcija extra kvalitetnog Voltran mini kita za 60 ojra.
    Za M-a: jel moze jos koja slika tog Sabanovog motora, da ucim zanat, posto za mesec-dva palim za USA, a njima je cika Bush preporucio da stege gorivo
    a vi kako te?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Pa moze, ali uglavnom nema sta vise da se vidi od ovoga, jer smo zaboravili totalno da slikamo u toku rada, pa imaju slike ovako samo na gotovo. . Ali mozes doci u servis da ga vidis uzivo, jer auto je uglavnom stalno tu.
      Ne, nije zbog toga sto mu stalno nesto fali, nego je Shaban prijatelj kuce .

      PS: A mogu i kad je tu slikati sta te jos konkretno zanima, ako te mrzi da dolazis
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • omBRE
        CBC Član
        • 11.09.2005
        • 90
        • Zemun/Chicago

        #18
        plin

        I koliko je to zadovoljstvo kostalo Shabana posto je prijatelj kuce?
        Koliko mu trosi plina?
        Svratio bih vrlo rado, da vidim to cudo, posto meni stvarno nije bilo jasno gde moze da se smesti isparivac, kad tamo nema mesta ni za iglu...
        Gde se nalazi servis?
        a vi kako te?

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Pa, kazem ti. Oko 900-950EU ne secam se vise. Ugradnja je trajala 4 dana. 2 dana sama ugradnja, 1 dan zamena svecica i cetvrti dan stelovanje. A da od troskova treba jos puna boca plina jer je jedna takva potrosena 4-ti dan samo na stelovanje i testiranja.
          Cena bi bila sada isto tu negde, jer bi se sad radilo vec po postojecem sablonu i islo bi se duplo brze. Prvi je vec dobro istestiran pa se na miru mnogo brze i opustenije moze uraditi kad vec znas gde je sta i kako ce to da radi.
          Za potrosnju sam isto rekao 25-30L
          Servis je u Zemunu, ulica Dragana Rakica 10b, naselje Save Kovacevic.
          Kad budes bio zainteresovan javi na pp da bi te pozvao kad je auto tu.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by M-power
            Jaoooo sto vas volim majstorcinee..
            Matori, opet sumnjas, jednom si se vec opekao. Znas da slovo "M" nikad ne laze. . Da sa bugarskim materijalom koji neki koriste mozda i moze
            Pa nisam ni rekao da lažeš, smo pitam di je bre 600+ ajvara bre....

            Malo da se neki jede
            Što se slika tiče... Ako opališ po Search videćeš da sam davnih dana opluckao baš takvu montažu koju je BRC ponosno vodao po sajmovima, samo je u medjuvremenu neko ispravio onu jadnu S krivinu izmedju elektroventila i prvog isparivača koji je služio samo kad sa opali po kikdavnetu, tako je bar probao da me ubedi oficijelni obaveštavač na sajmu koji je zastupao BRC.. Ne kažem da je to taj isti auto al je montaža ko pljunuta
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Verujem da je taj. Bio je radjen bas za sajam i zavrsen na dan njega i dat BRC-u da se hvalisa. Otuda tada to sto ti se nije svidjalo. Ko ti je sta pricao tamo ne znam. Verovatno si im izgledao kao musterija

              Inace to za cev 8 u spirali pred reduktor i vezu sa kikdavnetom mislio sam da poznajes. Ocigledno malo iskustva sa velikim potrosacima i visokim zahtevima.

              A to da ce majstor da pljuje majstora to je vec poznato, kako bi to ovaj drugi bolje uradio
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Uh.. koja leshina .. teshko ko olovo a troshi ko tenk, da bar ide ..

                Ovde su kod mene srecom izumrli da se nevuku po putevima i nesmetaju
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Zato ja i kazem, pre petica nego sedmica. Sto je mnogo mnogo je. Samo za odredjenu namenu. A da se vuku da vuku se ali samo zbog potrosnje
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    IMA namenu??

                    Pre bi reko, IMALO
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Cuti bre.. kod nas ti je to jos statusni simbol
                      Nemamo bolje
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Originally posted by M-power
                        Verujem da je taj. Bio je radjen bas za sajam i zavrsen na dan njega i dat BRC-u da se hvalisa. Otuda tada to sto ti se nije svidjalo. Ko ti je sta pricao tamo ne znam. Verovatno si im izgledao kao musterija

                        Inace to za cev 8 u spirali pred reduktor i vezu sa kikdavnetom mislio sam da poznajes. Ocigledno malo iskustva sa velikim potrosacima i visokim zahtevima.

                        A to da ce majstor da pljuje majstora to je vec poznato, kako bi to ovaj drugi bolje uradio
                        Ajde MPower ne jezi se, samo se šalim sa nama svima. Ali kad me već vučeš za jezik..
                        Rečeno mi je da je drugi isparivač spregnut sa kikdaunom pa se aktivira kad se patosira pedala. Da li i ti želiš da mi to kažeš???

                        Inače se moja primedba odnosila na jednu malu cevčicu izmedju elektroventila i isprivača. Ako pažljivo pogledaš sliku koju si poslao, ta cevčica je zamenjena malo većom cevčicom koja nije u S nego u malom krugu.
                        A primedba je bila u sledećem. Koji će moj cev od 8 mm do ventila kad od ventila do reduktrora ide 6 mm cev i to polomljena na dva mesta u dugačka celih 5 cm. Sad nije polomljena i to je ok.
                        Što se tiče velikih kubikaža, u svakom priručniku piše da treba napraviti najmanje 50 cm dugačak vod od elektroventila do isparivača kao "rezervoar" i to cevkom od 8mm ... Sad ti meni objasni kako se to odnosi na ovo što si napisao i sa stanjem na terenu prema slici koju si poslao :

                        "Inace to za cev 8 u spirali pred reduktor i vezu sa kikdavnetom mislio sam da poznajes. Ocigledno malo iskustva sa velikim potrosacima i visokim zahtevima."

                        Nemoj učiti tatu kako se deca prave.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by Dora


                          Rečeno mi je da je drugi isparivač spregnut sa kikdaunom pa se aktivira kad se patosira pedala. Da li i ti želiš da mi to kažeš???
                          Ne nikako. Pa kazem ti da se ogradjujem od onoga sto si tamo cuo. Mogu jos i da pretpostavim od koga. Sajam je to breee


                          Originally posted by Dora
                          Što se tiče velikih kubikaža, u svakom priručniku piše da treba napraviti najmanje 50 cm dugačak vod od elektroventila do isparivača kao "rezervoar" i to cevkom od 8mm ... Sad ti meni objasni kako se to odnosi na ovo što si napisao i sa stanjem na terenu prema slici koju si poslao :
                          Pa stanje na terenu redovno, pod kontrolom, posto cev od 8 mm i dalje stoji u duzini od preko 50cm prema oba ispariva od gasne racve.

                          Ne jezim se, temperatura je porasla, sad samo vetar puse. Iscepa mi zavesu
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #28
                            Pazi da se i tebi ne zamota shal u paoke tocka

                            Comment

                            • omBRE
                              CBC Član
                              • 11.09.2005
                              • 90
                              • Zemun/Chicago

                              #29
                              leshina?

                              @BOOST:
                              Kazes leshina? Ne verujem onda da si stisnuo gas do kraja u ovim kolima. Pa to lepi nenormalno. Izuva. Ako ne verujes, slobodno svrati do Zemuna, daj neku kintu za corbu pa cemo da se provozamo
                              Vozio sam 535 pre ovoga, jeste nesto laksi, ali nije mu ni prici...
                              @Dora & M:
                              Dobro ne morate da se svadjate ko je veci majstor, nego svratite jedan vikend, pa mi zajedno ugradite plin, i razmenite iskustva. Taman je V motor, pa jedan sa jedne strane, a drugi sa druge, pa da vidimo koja strana bolje vuce
                              Kupicu vam dve one Voltran mini kite sa Bubnja, pa se igrajte
                              a vi kako te?

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Re: leshina?

                                Originally posted by omBRE
                                @Dora & M:
                                Dobro ne morate da se svadjate ko je veci majstor, nego svratite jedan vikend, pa mi zajedno ugradite plin, i razmenite iskustva. Taman je V motor, pa jedan sa jedne strane, a drugi sa druge, pa da vidimo koja strana bolje vuce
                                A nemož tako, može da se pocepa ako jedna strana više vuče. Na mladjima svet ostaje pa to zadovoljstvo u celosti prepuštam kolegi
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X