U pitanju je Lecho plinski kompjuter, Tomaseto isparivač. Kada pritisnem taster za prebacivanje na plin, dok je još uvek na benzinu (nije zagrejan da bi prebacio na plin), obrtaji značajno opadnu. Čak se dešava da se auto ugasi, ako ne pritisnem papučicu gasa. Čini se kao da plinski komp "odvlači struju". Ne znam da li sam baš najbolje opisao šta se dešava, ali ako može pomoć. Auto je Ford Escort 1796ccm 85KW.
Obrtaji se spuštaju prilikom pritiska na taster plina
Collapse
X
-
Nisam siguran, ispraviće me ako grešim kolege koji bolje poznaju "Lecho", ali mislim da taj kontroler ima strategiju da na poziciji "stand-by" pre prelaska na gas (pre aktiviranja gasnih i deaktiviranja benzinskih injektora) aktivira gasne ventile radi poprune instalacije gasom pre prelaska na gas. Moguće je, zavisno od električnog povezivanja uređaja ili starenja komponenti, da dolazi do nekog prevelikog električnog opterećenja koje se manifestuje padom broje obrtaja motora ili lošijim radom motora. Takođe, moguće je i da postoji curenje gasa na regulatoru pritiska ili injektorima usled dotrajavanja komponenti. U svakom slučaju, moj savet je da pronađete majstora koji ima softver, interfejs i kakvo-takvo iskustvo sa tim uređajem da bi pronašao i otklonio tu anomaliju.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
-
-
Imam i interfejs i softver za Lecho, ali nisam primetio nikakav problem. Ranije se pad obrtaja motora nije dešavao, ali sada kao da se pojavljuje pad napona, prilikom pritiska na taster plina. Doduše, plin je ugrađen 2007-e i prešao 50k+ km.
Comment
-
-
@Plinadzija Postavio sam pitanje, misleći da se neko već možda sretao sa sličnim problemom, kako bih možda uz asistenciju mogao da otklonim problem. Znam da nisam MAJSTOR, ali ako ima dobre volje, možda možemo da rešimo problem i ovako.
Comment
-
-
Da neko hoce kod majstora da ide ne bi postavljao pitanje ovde, a mozda i hoce da ide kod majstora jel ne zna sam da popravi ali hoce prvo da se informise da ne bude posle klepanje po usima ovo pa ono a ustvari dajem primer crko prekidac od 100din. To je sustina foruma po meni i ko ima konstruktivan odgovor nek napise ko nema nek samo cita. Izvinjavam se zbog izlazenja iz okvira teme.
Comment
-
-
Originally posted by atiladj View PostImam i interfejs i softver za Lecho, ali nisam primetio nikakav problem. Ranije se pad obrtaja motora nije dešavao, ali sada kao da se pojavljuje pad napona, prilikom pritiska na taster plina. Doduše, plin je ugrađen 2007-e i prešao 50k+ km.
Rekao bih, da je u pitanju nešto, što je naveo Slavko, a svodi se na "zamor materijala", ako ti je do sada radio kako treba:
Moguće je, zavisno od električnog povezivanja uređaja ili starenja komponenti, da dolazi do nekog prevelikog električnog opterećenja koje se manifestuje padom broja obrtaja motora ili lošijim radom motora. Takođe, moguće je i da postoji curenje gasa na regulatoru pritiska ili injektorima usled dotrajavanja komponenti.
LECHO ELEKTRONIKA AUTOGAZ
Comment
-
-
Lecho softver sam skinuo sa njihovog sajta poslednju verziju, a interfejs (KL) napravio po šemi. Do sada sam koristio dijagnostiku najčešće za autokalibraciju i osnovna podešavanja. Uređaj je sekvencijalni, a taster bio u kompletu Lecho.
Obrtaji na leru su oko 850, ali pri uključivanju tastera plina, padnu na skoro 500-600, pa se vrate, ali tu krenu da luduju obrtaji gore-dole.
E sad, kako utvrditi "starenje i dotrajalost komponenti"?Last edited by atiladj; 04.01.2014, 23:03.
Comment
-
-
ti decace ocigledno znas bolje pa nas propitujes. evo ja sa svojim skromnim znanjem ima vec 5 godina kako sam ugradio stag 200 u tastov auto i od tada jos nisam podesavao nista jer sve radi kako treba. verovatno si preucio pa si nesto potikao.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
Originally posted by atiladj View PostLecho softver sam skinuo sa njihovog sajta poslednju verziju, a interfejs (KL) napravio po šemi. Do sada sam koristio dijagnostiku najčešće za autokalibraciju i osnovna podešavanja. Uređaj je sekvencijalni, a taster bio u kompletu Lecho.
Obrtaji na leru su oko 850, ali pri uključivanju tastera plina, padnu na skoro 500-600, pa se vrate, ali tu krenu da luduju obrtaji gore-dole.
E sad, kako utvrditi "starenje i dotrajalost komponenti"?
2. Za proveru gasnih injektora treba komparater, manometar, kompresor, dodatni regulator pritiska vazduha (kao sto koriste farbari, npr) odgovarajuci adapteri i creva. Komparaterom se proverava hod klipova, kompresorom i adapterima se proverava curenje odnosno propustanje na injektorima tako sto se manometrom prati da li postoji pad pritiska ili ne;
3. za proveru isparivaca/regulatora treba ga demontirati sa vozila, naduvati ga vazduhom i kontrolisati izlazni pritisak i eventualno curenje na membrani. Za to je potreban kompresor, odgovarajuci adapteri i manometar.
LECHO uredjaj, koliko sam uspeo da primetim, ima vrlo skromnu dijagnostiku tako da interfejs, SW i laptop nisu od pomoci kada se pojave ovakvi "gremlini". Za ovakve slucajeve potreban je majstor sa opremom, iskustvom i interesom za upustanje u resavanje ovakvih problema, sto je nekad tesko ili nemoguce pronaci...Last edited by slavko_bgd; 05.01.2014, 02:15.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment