Audi TT 1.8t Stag300-isa2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    Audi TT 1.8t Stag300-isa2

    evo da pocnem sa podacima:
    motor je 1.8t 180hp
    Uredjaj je Stag300-isa2 ,tomasseto at 13 isparivac i valtekove 3ohm dizne mislim da su type 30 nisam 100% siguran.
    gas je ugradjen 2012 i nikad nisam imao problema.
    E sad nedavno sam imao problema sa benzinskim diznama pumpom itd da ne pricam dalje ,uglavnom skidao sam kompletnu usisnu i ocistio, pa sam nakon toga primetio trzanje kad prebacuje gas/benzin , i onda sam proverio opet sve selne creva i tako dalje i olucio da opet izmapiram stag.

    Usput sam updatovao stag na novu verziu koju mi je ponudio.
    -Resetovao sve na default ,podesio i uradio autokalibraciju
    -Pre nego sto sam sve resetovao primetio sam da lamba je stajala "not conected", ja sam stavio nakon podesavanja 0v mean lean (narrowband) (ne znam da li sam ovo trebao uraditi
    - uradio sam auto kalibraciju i zatim vozio auto na benzinu pa na gasu da se izmapira u podesavanjima za lamba sonde mixure treshold sam stavio 0.5v ovo takodje nisam siguran posto je pre bilo disablovano.
    pritisak je 1.37 (deluje mi mnogo)??
    evo kako izlgeda mapa nakon autokalibracije i voznje na benzin pa na gas:








    setio sam se da napravim screenshot kad sam vec podesio multiplajer malko sam spustio srednje tackoe sto se vidi po mapi da su po autokalibraciji bile gore.

    Onda sam uradio jos jednu voznju:





    i ponovo doterao multiplajer i na kraju to je izgledalo ovako:










    Po ovome mapa meni kao laiku deluje solidno osim sto na kraju plinska krece ka gore a nisam bio siguran da li smem na tom delu da multiplater spustim malko ispod 1 tu pred kraj i onda bi se mape idealno poklapale.

    inace nema vise trzanja prilikom prebacivanja i auto ide dobro, (u visim obrtajim prebacuje na benzin povremeno da pukupi mape ostaio sam autoadaptaciju ukljucenu posto nisam odradio celu benzinsu mapu na preko 3500 o/min posto sam radio na brzinu da postavim slike pitam da li valja pa onda da doteram.

    moja konkretna pitanja su
    1. da li mapa iole valja?
    2. da li je pritisak od 1.37 preveliki
    3. da li je dobro sto sam ukljucio lambu i da li sam je pravilno podesio?
    4. da li smem da multiplajer spustim malko ispod 1 ovde pred kraj kako bi se mape poklopile?

    hvala unapred nadam se da necu naljutiti plindzije sa postavljenim (mozda a verovatno glupim) pitanjima
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    1. Prbližno je ok.
    2. Jeste malo više al si su ti dizne malo manje pa bi spuštanje pritiska morao da ih razbušiš na veći promer.
    3. Dobro je ali opasno i beskorisno koliko vidim, piše upozorenje da ne izabereš šta ne treba jer ćeš... Koliko bih rekao sa dijagrama lambda nije spojena uopšte...
    Taj auto ima više tipova lambda sondi...
    4. Smeš, ali povećanjem dizni nećeš morati da ideš ispod "crte"
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Stefan90
      CBC Član
      • 13.11.2012
      • 90
      • Beograd
      • Audi TT mk1

      #3
      Hvala na odgovrima.
      I ja sam sumnjao da su lambde uopste povezane, sam stag mi javlja da bi bilo pozeljno konektovati lambde, ima li smisla i efekta da ih izkabliram?
      mene je bunilo to sto software pokazuje lambda 1 i lambda 2 vrednosti , on ih nekako ocigledno izracunava jer sam gledao da ne postoji kabl koji ide ka lambdama ili benzinskkom ecu trerba ljubicasti da bude?
      u manualu sam procitao da ako izaberem uego(wideband) a moja je narrow mogu je spaliti... a za narrow ne pise nista.

      Sto se busenja tice izmericu ih ovih dana kad udem imao pristup alatu, verujem da su izabrane ok velicine ugradjeno je u dobrom servisu, ali ako treba odnecu ih kod strugara, ako sam dobro razumeo prosiruje se nozla koja je u usisnoj i onaj deo na railu na koji se kaci crevo odvrnem ta 2 i ondesem kod strugara?

      meni posle autokalibracije multiplajer pocinje sa oko 1.3 a u uputstvu pise da je od 1.2-1.6 pozeljno, koliko bih smeo da idem sa diznama vecim a da ne narusim ovo ukoliko je manual u pravu

      Izvinite na glupim pitanjima, ja sam amater/entuzijasta koji voli sve sam

      edit: Jos jedna zaniljiva stvar koju sam primetio je da su dizne u sotfware bile izabrane ac giac 01 iako sam 100% siguran da su valtek 3ohm samo ne znam koje tacno ne pise ali trebalo bi type 30. i kad sam izabrao njih auto nije radio kako treba recimo na iddle ove ac giac benzin 2.8-3ms gas 4.2-4.4 ms a kad izaberem valtek 5-6ms pa sam vratio kako je bilo na ac giac 01.
      Last edited by Stefan90; 02.04.2014, 15:22.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Buši se samo ono na railu, ono na grani je već izbušeno na maksimum.
        Izbor dizni je veoma bitan jer ECU ima različite "drajvere" za različite dizne jer inače izbor ne bi ničemu služio i naravno da ak osu izabrane dosta različite dizne kad staviš one koje treba moraš uraditi kalibraciju i podešavanje ispočetka.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Stefan90
          CBC Član
          • 13.11.2012
          • 90
          • Beograd
          • Audi TT mk1

          #5
          Ok, videcu da okrenem rail na drugu stranu mozda od dole stoji nalepnica za tacan model a valtek su , tako da cu da stavim tacne pa opet iz pocetka, benzinsku mapu ne diram ? ona je dobra svakako?
          jos mi je cudno bilo sto su bile ove ac giac a valtek su pozelenele( kako po manualu pise znaci da ih je ecu prepoznao nakacene).
          a sto se lambde tice da je kabliram ili nema nekog efekta?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Ima efekta, spoj lambdu...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Stefan90
              CBC Član
              • 13.11.2012
              • 90
              • Beograd
              • Audi TT mk1

              #7
              Moram da idem na dizalicu od gore ne nmoze da se pridje sondama nikako...
              A prebacio sam u programu dizne na valtek type30 i uradio autokalibraciju samo sto je sad pritisak otisao jos gore na 1.4bar i malo sam odvozio da napravim mapu, ali nisam zavrsio posle prve voznje dobro je do pola onda plin krece na gore pa mora da se spusti multiplajer koji inace ovako krece od 1.2 ne vise od 1.3 kao pre.
              pa mi je onda gas na rezervi pa sam stao jer nisam poneo pare sa sobom da sipam a mrzi me sad opet da silazim dole pa cu sutra sipati i ici do prijatelja na dizalicu da zakacim lambde pa cu onda videti i skinuti creva da premerim dizne.

              Comment

              • Stefan90
                CBC Član
                • 13.11.2012
                • 90
                • Beograd
                • Audi TT mk1

                #8
                Update

                Promenio sam dizne u opcijama na prave:
                ovako izgledaju opcije






                i adaptacija:



                lambdu jos nisam fizicki proverio da li je nakacena , i nisam premerio dizne nemam alat jos uvek pri ruci.
                ali sam doradio mapu samo ne znam da li je dobro:









                Sad samo ako je ovo kako treba onda bih trebao da napravim podesavanja u temperaturnoj korekciji pogotvo sto sam stavio da mi rano prebacuje na gas.
                i ne znam da li treba dirati mapu korekcije pritiska ako je ovo sve ok?

                hvala na savetima, uradicu povecanje dizni cim budem bio u mogucnosti ali nadam se da je ovo korektno za sada da mogu da vozim auto.


                PS. uspeo sam da ispeglam pocetak mape tako da deflesija krece od nekih +3% i ide po liniji na 0 do pola ali mi se onda drugi deo mape mnogo poremeti, pa mislim da je ovo optimalnije na pocetku predpostavjlam da nije bitno? ovo je ispod opsega u kom motor radi na leru?
                Last edited by Stefan90; 05.04.2014, 22:39.

                Comment

                • Stefan90
                  CBC Član
                  • 13.11.2012
                  • 90
                  • Beograd
                  • Audi TT mk1

                  #9
                  Malko sam ja jos podesavao posto volim kad nesto radim da uradim kako treba ako je moguce tako da su mape idelano poklopljene vidi se samo zelena linija plave samo tackice okolo
                  defleksija krece od nekih +3+4+5% zavisi menja se i sve do kraja mape se vuce po 0 mozda +/- 1.5% da kazem.

                  Ja sam za sad zadovoljan postingutim postavicu sutra slike mape na drugom laptopu su mi, pa bih voleo da neko iskusan prokomentarise...
                  auto radi super lepo povlaci jos nisam proverio potrosnju treba malo vremena da vozim ovako da bih uzeo neki prosek.

                  Jedina mana za sad je dok se auto ne zagreje tj. Plin ne dostigne recimo 30-35C auto kad pustim gas ono kreni stani trzne mislim kao da ga gusi motor ako ne stisnem kvacilo, posto prebacuje od 15C i recimo do 23-25C se to oseti bas i onda do 30ak je zanemarljivo i posle ga vise nema...
                  sad i da dam sebi pola odgovora
                  verovanto ce svi reci pa pomeri prebacivanje na 30C i resio si problem, nije ni to problem to je i opcija u krajnjem slucaju , vise me zanima kako to funkcionise gas i jel moguce korigovati na nizoj temperaturi da to radi, druga svar je sto vozim dosta kratke relacije po gradu i ako nije leto +25c napolju kod potraje i po recimo 2.5km da prebaci na 40c koliko je bilo namesteno a ja recimo idem do posla 4.5km pa mi je glupo da vozim 50% na benzin gde je tu usteda... ali boze moj ako ne moze ne moze...

                  mada zasto bi bilo dozvoljeno da se spusti na 15c i postojala mapa korekcije temperature u tom slucaju? ovako bas brzo prebaci ,recimo 10ak sekundi i kad je napolju bilo 10ak stepeni kada sam probao... a i cini mi se mozda ima nekog smisla mozda sam ja umislio da se motor skoro duplo brze zagreje na gas?

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #10
                    Funkcioniše tako da gas nema dovoljnu temperaturu kad ti staviš da prebaci na plin kad isparivač dostigne 15c i ubrizgavaš živ plin (pričam za hladnije vreme)... užasno za motor.

                    Kad je baš hladno pusti motor da radi koji minut u leru i jako brže će da prebaci na plin čim kreneš da voziš.
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • Stefan90
                      CBC Član
                      • 13.11.2012
                      • 90
                      • Beograd
                      • Audi TT mk1

                      #11
                      napisao sam ja ovde silne gluposti... pa zato edit

                      evo ovo je posle nekih 300km







                      mislim da tesko za moze bolje. podigao sam prebacivanje na 20C i skoro je nestalo to podrhtavanje kad pustim gas pa naglo dodam tj.
                      tacnije oseti se isto koliko se oseca i kad je auto gas na 50+C tacnije ceo rezim voznje na gas ima problem kad pustim gas pa ga zatim naglo dodam.
                      kad vozim normalno izmedju saltanja toga nema ali kad sam recimo u drugoj dam gas pa pustim da ide motorno kocenje pa dodam naglo cimnen i kad je vruc motor samo sto kad je hladan se oseti i na slabijem pritiskanju gasa a kad je vruc bas kad se doda pola gasa odjednom, toga nema na bezinu ali moguce da je ili do auta problem ili do dizni posto kako sam uspeo da vozim i pratim parametre u jednom trenutnu posle cutoffa ili neposredno pre ili u oba slucaja ne mogu tacno odrediti bio sam sam pa vozim i gledam u laptop. benzinske dizne dobiju komandu 1.6-1.8ms , prosto je nemoguce da to otvaranje isprate dizne valtek 3ohm cak i sa multiplayerom od 2 u tom trenutku?

                      da li bi mi resilo problem da nabavim spule ako uspem da nadjem 1ohm zute? ili se ovo moze korigovati korekcijom pritiska/ busenjem dizni ili tako nesto?

                      mislim da ako benzinski ecu da komandu 1.6-1.8ms. nema tu nikakve druge opcije osim bolje dizne? jednostavno ove nisu dovoljno dobre za taj motor?
                      Last edited by Stefan90; 10.04.2014, 01:54.

                      Comment

                      Working...
                      X