Pozdrav svima ,ja sam nov na forumu i obraćam se za pomoć ,imam problem sa plinom na autu ,bmw 320 motor m54 2,2 , posjeduje instalaciju ,stag 300 isa 2,isparivač zavoli ,injektori valtek 3 ohm, dizne razbusene na 1,8 bile 2,2 mm , spojenei obije lamda sonde ,motor radi na benzinu perfektno bez problema ,a radi i na plinu na svim obrtajima osim na leru gdje se skoro stalno ugasi kad se u voznji pusti gas ili kad stoji u mjestu prilikom pritiskanja gasa motor se ugusi i ugasi ,napominjem da se to jedino desava kada je na leru,ako ima neko slične probleme ili prepoznaje ovaj problem molio bih za pomoć ...
BMW auto gas
Collapse
X
-
Taj Stag ima mogućnost (trebalo bi) da se vrši korekcija na 3D mapi za baš ler pa to možda treba izvršiti...
Comment
-
-
Posle promjene dizni na 1,8 je ponovo radjena kalibracija i sve je skoro isto a taj promjer sam vidio na nekoliko sličnih motora koji rade bez problema ,dok je sa starim 2,2 diznama množilac bio 1,3 sa ovim manjim se promjenio na čak 2,0 napominjem da je sadašnje stanje ubrizgavanja benzinski dizni 2,3 m/s a plinski 6,2 na leru što mi ni približno nije dobro prateći druga auta
Comment
-
-
svaki motor je posebna prica za sebe, cak i dva ista motora nisu ista i ne rade po istim parametrima na plinu. Nisi trebao nista da diras ako je sve radilo kako treba, jer suzavanjem dizni sigurno nece manje trositi plina. Normalno je da je sa tim diznama otisao mnozilac cak na 2,0. Povecanjem pritiska mnozilac ce ici nize nakon autokalibracije dizni. Stavi pritisak isparivaca na 1bar i vidi koliki ce mnozilac biti nakon autokalibracije, u uputstvu pise cao postupak. Ne obracaj paznju puno na mapu, gledaj da ti vreme ubrizgavanja benz.dizni ostane nepromenjeno kad prebacis na plin kao sto kaze speedplus
Comment
-
-
Nije valvetronik. U e46 ga imaju samo motori sa 4 cilindra.
Ps. Komercijalni potpisi i avatari nisu dozvoljeni osim ako drugacije nije dogovoreno sa nadzornikom.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
ok,znači,vreme ubrizgavanja gasa od 6,2ms na leru,sa diferencijalnim pritiskom gasa od 1 bar,je previsoko.Prvo proširiti otvor na nozlama/ulošcima,usput očistiti klapnu gasa uraditi ponovno štelovanje i obavezno isključiti ISA2 adaptaciju
Comment
-
-
Prošli četvrtak sam riješio svog 320i M54 2.2.
Stag 300 ISA2, dizne HANA crne i Zavoli Zeta S.
TO je preporuka AC foruma. https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php...bmw+m54#p29291
Još bi bolje bilo da je premium ali ovaj sam imao pa sam ga i stavio. Auto ide identično na benzin i na plin.BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Comment
-
-
sve sam probao od 1,8 do 2,5 dizne čak i druge injektore brže ,mape budu skoro idealne sa 2,5 diznama množilac 1 ,pritsak gasa 1,1 plinske dizne oko 4 ms , grafički sve se poklopilo super ali i dalje na leru se gasi i prilikom davanja gasa na leru ima rupu odnosno kasni gas ili se uguši
Comment
-
Comment