Pomoc oko Isparivaca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • plinskaastra
    CBC Član
    • 23.11.2012
    • 10
    • Nis
    • Astra g z16xe

    Pomoc oko Isparivaca

    Pozdrav!
    Imam par pitanja u vezi isparivaca za sekvencijalne TNG sisteme. Naime primetio sam da su isparivaci uglavnom vakumski tj. povezani su sa usisnom komorom odmah ispod leptira pa bi valjda taj vakum trebao da pomera membranu u isparivacu i vrsi korekciju pitiska zavisno od opterecenja motora.
    Interesuje me da li postoji varijanta isparivaca sa konstantnim pritiskom bez ikakvog povezivanja vakum creva vec da je pritisak uvek konstantan kao na primer benzin pri svim rezimima a da se kolicina plina u komori dobija samo na osnovu otvaranja dizni? koje u prednosti i mane? i koji bi ste mi isparivac preporucili ukoliko takav postoji. Hvala!
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    ne povezuješ vakumsko crevo i pritisak je konstantan u onoj meri u kojoj to meže biti.Kad kažem "u kojoj to može biti" obrati pažnju na to,da nemaš pumpu za TNG u rezervoaru.
    Postoje i sistemi sa pumpom,koji ne koriste reduktor,već ide napajanje direktno iz TNG rezervoara u TNG brizgaljku,u tečnoj fazi

    Comment

    • plinskaastra
      CBC Član
      • 23.11.2012
      • 10
      • Nis
      • Astra g z16xe

      #3
      Hvala na brzom odgovoru. Samo da mi pojasnis jos nesto. Ja imam klasicni sekvent bez pumpe u rezervoaru,pritisak se regulise isparivacem. Ukoliko ne povezem vakuum crevo na iparivac izlazni pritisak ce biti oko 1bar. Hoce li moci to tako da funkcionise a da se ubrizgavanja plina koriguju samo preko plinske mape? Kad otkacim crevo sa ispatrivaca da ga zapusim da mi ne ulazi fals vazduh u motor. Ili mora to crevo da ostane povezano sa isparivacem?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Koji je problem-ideja da se isključi jedan dobar mehanizam za kontrolu rada isparivača?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • plinskaastra
          CBC Član
          • 23.11.2012
          • 10
          • Nis
          • Astra g z16xe

          #5
          Problem je sto kod rada na plinu sa svakim dodavanjem gasa pogotovo se oseca u provoj brzini auto poskoci dosta naglo prima gas dok je to kod benzina mirnije i ravnmernije. Inace u leru radi dobro. Takodje se oseca prilikom krstarenja kad se malo dodaje i oduzima gas auto kao da secka dok kod benzina toga nema. Nekako je u radu pri malim brzinama i cestom dodavanju i oduzimanju gasa (najcesce u gradskim guzvama) auto "nemiran" dok je na benzinu ok. Pomislio sam da ako podjemo od toga da su sva podesavanja ok mozda problem sa vakumom i variranjem pritiska prilikom dodavanja i otpustanja gasa. Moze li teorijski dok to ne isprobam da to dobro radi samo na jednom konstantnom pritisku iz isparivaca pri svim rezimima, a da se koriguje samo mapom? Predpostavljam da je tako i sa benzinom sa mozda vrlo malom korekcijom? Napominjem da je lovato smart bez map sensora. Hoce li to da utice na pravilan rad ukoliko iskljucim vakuum crevo?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Tvoja disertacija problema je otprilike kao kad bi na televizoru nestala jedna boja a ja onda tražim kanticu gde se doliva vazduh pod pritiskom da popravim stvar...

            Minimax je imao takve viceve...

            Idi kod majstora da ti to napravi kao svet, stvar je do podešavanja plina ukoliko nemaš neki kvar na motoru.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • plinskaastra
              CBC Član
              • 23.11.2012
              • 10
              • Nis
              • Astra g z16xe

              #7
              Ok. slazem se sa tobom. Da bi sve funkcionisalo kako treba potrebno je da sve sve ispita do detalja. Ali ako nije problem molim odgovor na ovo pitanje tj. pitanja: Da li je izvodljivo da tng sistem radi sa skinutim vakuum crevom,ako je izlaz na isparivacu stabilnih 1.bar i da se smesa koriguje samo pomocu plinske mape i korekcije temperature?

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Moguće je,delimično,to jest treba videti,šta će se dešavati u određenim režimima,sve u svemu,nećeš postići ništa bolje.
                A sad ako može jedno pitanje, dali misliš,da je neko iz dosade,postavio da reduktor radi sa varijabilnim pritiskom???


                Originally posted by plinskaastra View Post
                Ukoliko ne povezem vakuum crevo na iparivac izlazni pritisak ce biti oko 1bar.
                Ako je sve kako treba,apsolutni pritisak će ti biti,preko 2bar-a
                Sve u svemu,problem nećeš rešiti,ako budeš išao pravcem kojim sada ideš,čakštoviše,imaš velike šanse da dodatno zakomplikuješ stvar.Dora ti je objasnio šta da radiš,a ti kako hoćeš
                Last edited by speedplus; 09.05.2014, 19:41.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ne znam konkretno da li Lovato to može, neki uredjaji se mogu tako podesiti a neki ne.
                  Oni koji mogu, prave muku majstorima a ti ćeš napraviti ičvajz....

                  Da bi to radilo kako treba dizne moraju biti tačno dimenzionisane za ler kad treba malo gasa i za punu snagu kad treba puno gasa.
                  Temperaturna mapa ti neće puno pomoći, treba ti mapa po obrtajima ali koja zna šta je opterećenje da bi mogao korigovati ler i opterećenje.

                  Nema šta da se ispita do detalja, ne valja ti podešavanje ukoliko je sve ostalo ispravno a to što radi
                  dok je na benzinu ok
                  je tvoje subjektivno mišljenje i može znatno da utiče an preciznost odgovora.

                  Time sam ja dao ovde moja dva centa i odjavljujem se
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #10
                    Lovato moze da se podesi da radi tako ali bi to bila totalno nebulozna vrsta karabudzevine koja ne moze da popravi konkretan auto.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • plinskaastra
                      CBC Član
                      • 23.11.2012
                      • 10
                      • Nis
                      • Astra g z16xe

                      #11
                      ok. Hvala na odgovorima. To mi je delovalo u pocetku kao dobra ideja ali ocigledno nije bila. Hvala jos jednom!

                      Comment

                      • ndjukic
                        CBC Član
                        • 22.04.2014
                        • 15
                        • Kragujevac
                        • Ford Focus

                        #12
                        ukoliko nije do podesavanja same smeše gasa,može biti da je problem u struji što se tog seckanja tiče,proveriti da nije oslabio napon na nekoj svećici (može biti da je problem do kablova,do bobine ili do same svećice). električari obično,ako ništa nije konkretno stradalo,vrate takvu mušteriju kod nas plinadžija sa objašenjenjem da se to ne događa na benzinu,kao da zaboravljaju da tng nije drugi motor već drugo gorivo.

                        u tvom slučaju ja ne vidim neki problem sa reduktorom ili samim pritsikom,i mislim da se udaljuješ od problema sa samouverenim pristupom da je na benzinu sve u redu ( ne mora da znači ni da sam ja u pravu,naravno,ali nećeš mnogo ni vremena ni novca da izgubiš ako isproveravaš te neke osnovne stvari na motoru,makar da bi mogao da ih eliminišeš kao potencijalne probleme )

                        Comment

                        Working...
                        X