Pozdrav!
Imam par pitanja u vezi isparivaca za sekvencijalne TNG sisteme. Naime primetio sam da su isparivaci uglavnom vakumski tj. povezani su sa usisnom komorom odmah ispod leptira pa bi valjda taj vakum trebao da pomera membranu u isparivacu i vrsi korekciju pitiska zavisno od opterecenja motora.
Interesuje me da li postoji varijanta isparivaca sa konstantnim pritiskom bez ikakvog povezivanja vakum creva vec da je pritisak uvek konstantan kao na primer benzin pri svim rezimima a da se kolicina plina u komori dobija samo na osnovu otvaranja dizni? koje u prednosti i mane? i koji bi ste mi isparivac preporucili ukoliko takav postoji. Hvala!
Imam par pitanja u vezi isparivaca za sekvencijalne TNG sisteme. Naime primetio sam da su isparivaci uglavnom vakumski tj. povezani su sa usisnom komorom odmah ispod leptira pa bi valjda taj vakum trebao da pomera membranu u isparivacu i vrsi korekciju pitiska zavisno od opterecenja motora.
Interesuje me da li postoji varijanta isparivaca sa konstantnim pritiskom bez ikakvog povezivanja vakum creva vec da je pritisak uvek konstantan kao na primer benzin pri svim rezimima a da se kolicina plina u komori dobija samo na osnovu otvaranja dizni? koje u prednosti i mane? i koji bi ste mi isparivac preporucili ukoliko takav postoji. Hvala!
Comment