Stag 200 GoFast seca na 3500 obrtaja!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DaliborKg
    CBC Član
    • 06.05.2014
    • 16
    • Kragujevac
    • Kragujevac

    Stag 200 GoFast seca na 3500 obrtaja!

    Pozdrav svima. Ugradio sam sekvent pre 2 meseca na Mazdi 323f bj 2001,1.6 16v,72kw,98ks. Uredjaj je Stag 200 GoFast, isparivac Tomaseto, multiventil Aldesa, Valtek crvene 3oma dizne. Problem je u tome sto, kada dodavanjem gasa, plin takoreci secne uvek na 3500 obrtaja, u bilo kojoj brzini, oseca se kao da mu se oduzme gas na sekundu, veoma nervira, a najvise kada zelite nekoga da preticete. Majstor koji mi je ugradio kaze da je to normalno i do sada nije mogao da nadje problem, pa bih molio za savete, sta da radim i sta bi to moglo biti?! Jos uz to, potrosnja je bila oko 10l, a od pre 2 nedelje je skocila na 13,5l, uvek mereno na istoj cesti. Pozdrav!
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    secne li to i na benzinu ili ne,moras da pratis polako jer na benzinu i ako secne secnuce manje nego na plinu,kad vozis sa prikacenom plinskom dijagnostikom pratite parametre pa vidite koji pobrljavi na tim obrtajima,vrati li na benzin tad kad secne.

    Comment

    • DaliborKg
      CBC Član
      • 06.05.2014
      • 16
      • Kragujevac
      • Kragujevac

      #3
      Ne seca na benzinu, samo na plin. u tom trenutku i dalje svetli lampica na pokazivacu, ne treperi. Potrebno mi je da znam u cemu je problem, da me ne bi koje kakvi majstori vise odrali. Hvala unapred svima koji zele da daju misljenje!

      Comment

      • zulurbr
        CBC Veteran
        • 27.03.2010
        • 169
        • Zrenjanin
        • Nuova Bravo Sport Tj

        #4
        Može više uzroka da pravi problem a najčešći je naprilagođena mapa gas-a.
        Najbolje potražiti proverenog plinadžiju.

        Comment

        • shime
          CBC Član
          • 22.05.2011
          • 79
          • Vlasotince
          • Peugeot 405

          #5
          Meni su svecice pravile slican problem pa mozes i njih da prekontrolises.

          Comment

          • ragazzoni
            CBC Senator XXL
            • 24.02.2009
            • 774
            • Obrenovac i okolina
            • Opel Omega 2.0i-16v

            #6
            Proveri kablove i svećice prvo i pre svega. Ako ti treba informacija za isto javi se na pp. Posle toga reprogram pa da vidimo efekat.
            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

            Comment

            • DaliborKg
              CBC Član
              • 06.05.2014
              • 16
              • Kragujevac
              • Kragujevac

              #7
              Zaboravio sam da kazem, svecice i kablovi zamenjeni su letos. Oticicu kod nekog proverenog plinadzije. Hvala na savetima.

              Comment

              • error
                CBC Veteran
                • 28.03.2008
                • 175
                • beograd

                #8
                http://ac.hostorama.pl/public/pubonl...M%20manual.pdf
                strana 11
                mislim da 200GF tu ne može ništa...
                Last edited by error; 13.11.2014, 00:29.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Pastavi deo teksta da se lakse razume o cemu se radi. Vrlo zanimljiv sistem.

                  Mislim da treba da skines plin i da trazis povracaj novca za vreme koje si izgubio.

                  Evo teksta:

                  Mazda leaning
                  TM–in some types of Mazda, the petrol controller can (in some conditions)
                  alter from sequential into semi-sequential controlling.
                  It can be easily noticed by observing the LPG/CNG injection time indicator on the 2D map.
                  When the petrol controller alters from the sequential into semi-sequential
                  controlling (at the same load), the petrol injection time is reduced by approximately 50[%].
                  The vertical axis indicator (for constant load) changes
                  its injection time value positione.g. from 8 [ms] to 4 [ms].
                  In the case of such a controlling type in the LPG mode,“jerking” can occur,
                  resulting from the fact that the mixture is too rich for the
                  semi-sequential mode. In order to eliminate the above-mentioned problems,
                  “Mazda leading TM” function should be used.
                  The weakening coefficient should be properly set.
                  According to the research, its value should be approximately 17.
                  However, the value can be different, depending on the engine.
                  Pastavi deo teksta da se lakse razume o cemu se radi. Vrlo zanimljiv sistem.

                  Mislim da treba da skines plin i da trazis povracaj novca za vreme koje si izgubio.



                  Drugim recima preko 3500 obrtaja smesa je malo je reci ocajna na plinu.

                  Ubitacno za motor i potrosnju.
                  Last edited by b_samardzic; 14.11.2014, 11:46.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Tolike godine pisanja, toliko loših primera i opet ne vredi...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Ako je komentar upucen meni onda da odgovorim.

                      Sta treba uraditi u ovom slucaju? Sta je sa benzinskim mapama posle ovakve voznje na plinu?

                      Kako proceniti serviserovo znanje? Sad vec nije stvar do servisera nego do programera.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Bio sam kratak pa da pojasnim, upućeno je mušterijama. Nema te edukacije koja može pobediti 20 evra manju cenu...

                        Sa druge strane upućena je i majstorima koji su nepismeni ili od zaradjivanj novca nemaju vremena da ovde ili bilo gde na internetu dangube a sve lepo piše. Nema više nizašta tajni.


                        Za konkretan primer, nemreš ipak biti toliki papak da ne znaš bar okvirno koja ubrizgavanja postoje i koje firme koriste koje. Ovi što menjaju stragiju sekvent i poluskvent nisu baš uobičajeni ali nisu baš ni u samo jednom primeru, ima ih.

                        Ima primer i za Renix ubrizgavanje koje radi neku sličnu mudroliju gde smo se i mi nasankali što je takodje opisano na ovom forumu. Opet me neke kolege zovu da pitaju šta da rade kad se i oni zjebu, ja kažem izvadite to ljudima i vratite pare uz izvinjenje, tako smo mi radili.

                        Kolega error nije pojasnio ali neki komkuteri imaju Mazda strategiju a neki nemaju, ovaj u temi spomenuti je oderani leš i montiran je zbog cene a da li može raditi, koga je briga...

                        Bar dva puta nedeljno ima pitanje koliko košta gas za Alfu JTS, ja kažem ne radimo nije bezbedno a on pita a dali znam ko radi... Prdno slon u uvo, ali selektivno, čuje samo što njemu odgovara.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • DaliborKg
                          CBC Član
                          • 06.05.2014
                          • 16
                          • Kragujevac
                          • Kragujevac

                          #13
                          Ovakva je situacija> Bio sam ponovo kod plinadzije,vozili smo se tamo-amo, on je bio u kolima i pratio sta se desava,zatim... Ispostavilo se da tako seca i na benzinu, samo manje primetno, ali gusi motor na trenutak, i to bas kad mu treba zalet za preticanje i td.. Odgovor plinadzije> To je tebi nesto drugo, vidis radi i na benzinu tako, mapa je dobra, evo, pokazuje mi> "Ja blenem kao tele", i sta dalje, idi ti na dijagnostiku, to je tebi do struje, svecice, tempomata, bobine, senzora i td.., > ali ja sam pre 4 meseca kupio svecice, kablove, zamenio jednu bobinu, sve proverio na dijagnostici,> decko, ja nemam vremena ceo dan sa tobom, da idem na trke, idi ti lepo proveri sve, pa se javi da ti zakazem. Hm, preko svih reci sam presao, ali zar nije cudno to da je sve bilo u redu, pre nego sto sam uopste ugradio plin! Interesuje me da li je losa mapa i na benzinu i na plinu, pa zato se pojavljuje ovaj problem? Da li postoji neka mapa koja se ucitava licno za mazdu, jer sam tako cuo da postoji? Pozdrav svima!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Možda stvarno imaš i neki problem sa nabrojanim elementima. Da rešiš dilemu voziš dva dana na benzin pa proveriš. Ako je i dalje problem idi kod mehaničara, dijagnostičara, a ako problem prestane onda....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Do odredjenog broja obrtaja svaka dizna radi pojedinacno tj redosledno 1-3-4-2

                              Preko 3500 obrtaja rade grupno 2+2 pa se otvorenost dizni u milisekundama prepolovi.

                              Na plinu ti ostaju dizne ili sve zajedno ili 2+2 ili svaka pojedinacno zavisi sta je serviser odabrao.

                              Taj uredjaj nema mogucnost da isprati benzinski kompijuter i da ga prati u tom prebacivanju

                              sa sekventa na semi-sekvent.

                              Sad ji ti vozio na plin i preko 3500 obrtaja motor dobija skoro duplo vise goriva nego sto treba.

                              Benzinski kompijutrer je to registrovao i pokusava da koriguje smanjivanjem vremena otvorenosti dizni.

                              Sad kad vratis na benzin dizne su premalo otvorene preko 3500 obrtaja i zato ti secka.

                              Znaci pogresnom ugradnjom je poremecena mapa benzina i zato se javlja trzanje na benzinu.

                              Vozi samo na benzin par dana vratice se mape u normalu.

                              Comment

                              Working...
                              X