Problem sa NX gas + Tomasetto AT09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skalaradio
    CBC Početnik
    • 04.03.2014
    • 6
    • Bijeljina
    • Golf 3 1.6 74kw

    Problem sa NX gas + Tomasetto AT09

    Skoro sam uzeo auto na njemu je ugradjen sekvent plin (NX gas + Tomasetto AT 09) problem je taj sto ne ceka da prebaci na plin dok ne postigne temperaturu vec kad ga upalim radi nekih 20-30 sekundi na plin zapisti i prebaci na plin iako je hladan. Ne znam sta bi mogao biti problem . Ovaj sto mi je prodao auto kaze da je do senzora temperature jer je on zamjenio isparivac pa nije mogao da na ovaj isparivac zavrne postojeci senzor vec ga je pricvrstio uz crijevo ali da je do senzora i losijeg ocitavanja temperature trebalo bi tada jos duze da drzi na benzinu dok ne postigne temperaturu a ovdje je slucaj kontra on bez obzira na temperaturu posle 20-30 sek prebaci na plin. Unaprijed hvala na odgovorima.

    Pozdrav iz Bijeljine

    Stevo Peric
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nemam iskustva sa tim uredjajem sem što sam ga gledao na sajmu ali si u pravu, treba da se skoro nikad ne prebaci jer će se pored creva ugrejati na leto.... Neko je isključio senzor temperature jer im nije radio pa sad prebaci čim može. Moraš naći nekog ko ima softver da očita zašto pišti ili da se javi neko ko bolje poznaje sistem
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • skalaradio
      CBC Početnik
      • 04.03.2014
      • 6
      • Bijeljina
      • Golf 3 1.6 74kw

      #3
      Sad se pojavio jos jedan problem. Kad naglo dam gas prvo pocne na sekund dva da se gusi pa prokine,dok u voznji to se ispoljava tako da kad dam gas da ubrzam on trza gusi se dve tri sekunde dok prokine i pocne ubrzavat

      Comment

      • rados
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2011
        • 539
        • G.Milanovac SRBIJA
        • OPEL ASTRA G Z16XE

        #4
        bez softvera nista

        Comment

        • rekordan
          CBC Član
          • 31.05.2009
          • 99
          • Nis

          #5
          Mislim da ne treba gubiti vreme na taj NX gas, već ga zaboraviti i ugraditi nešto drugo. Probao sam, svojevremeno, da zakrpim 2 komada i samo sam gubio vreme.
          Da iole nešto vredi verovotno bi još uvek postojao. Koliko sam ja tada pratio, taj uredjaj je promoviso, a možda i pravio neki lik iz Splita ili beše Šibenika, ne mogu da se setim.
          Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

          Comment

          • kerting
            CBC Član
            • 22.04.2009
            • 70
            • Makedonija
            • focus 1.6-Doblo 1.9

            #6
            Originally posted by skalaradio View Post
            Skoro sam uzeo auto na njemu je ugradjen sekvent plin (NX gas + Tomasetto AT 09) problem je taj sto ne ceka da prebaci na plin dok ne postigne temperaturu vec kad ga upalim radi nekih 20-30 sekundi na plin zapisti i prebaci na plin iako je hladan. Ne znam sta bi mogao biti problem . Ovaj sto mi je prodao auto kaze da je do senzora temperature jer je on zamjenio isparivac pa nije mogao da na ovaj isparivac zavrne postojeci senzor vec ga je pricvrstio uz crijevo ali da je do senzora i losijeg ocitavanja temperature trebalo bi tada jos duze da drzi na benzinu dok ne postigne temperaturu a ovdje je slucaj kontra on bez obzira na temperaturu posle 20-30 sek prebaci na plin. Unaprijed hvala na odgovorima.

            Pozdrav iz Bijeljine

            Stevo Peric

            Znaci problem je u senzoru temperature, nesoodvetan i zbog toga tako radi - ili neispravan.

            Usputno da odgovorim kolegi rekordan
            Ne kudi konja kog nisi jahao, ili nisi znao kako ga jahati.
            Nx sam radio 2 g. u Makedoniju i jos 1g. u Grcku, samo pod imenom Cosmos. Po meni dobar uredja, zahteva znanja i to je to. Kad su ga isporucivali pod imenom Cosmos bilo je problema na kablazi kod konektora na Ecu to resis i pici bez problema. Jedina greska je bila slaba edukacija servisera od strane proizvodjaca jer malo je nezgodan za podesavanje ali radi odlicno. U Grcku na pocetku pre neku godinu je bio jedan od najprodavanijih uredjaja, ali posto su svi buregdzije i slatkari koji nisu znali sta drugo da rade poceli sa ugradnjom autogasa sjebali su auta zbog neznanja kako ga podesiti, a jos kad je dosla jedna serija sa neispravnim kablazama eto ti veselja za buregdzije i slatkare . Zabari samo su gledali da prodaju sto vise uredjaja i nisu obracali paznju na edukaciju majstora i problema kolko oces. Zbog toga nevalja uredjaj. Izvinjavam se zbog duzine teksta, ali morao sam da prokomentarisem.
            Pozdrav
            Last edited by kerting; 28.03.2015, 17:21.

            Comment

            • rekordan
              CBC Član
              • 31.05.2009
              • 99
              • Nis

              #7
              zahteva znanja i to je to
              Svoje znanje ne zasnivam na poznavanju uredjaja, nego sistema. Svi uredjaji se zasnivaju na uglavnom istom sistemu prilagodjavanja plinske mape "mapi" koja postoji u benziskom kompjuteru.
              U Grcku na pocetku pre neku godinu je bio jedan od najprodavanijih uredjaja
              I Voltran je, pod imenom Gas4car, bio prodavan u Nemačkoj, ali kao firma ne postoji više i to već davno, verovatno zato što je bio kvalitetan, a danas ko dodje sa tim uredjajem, dobije od mene "šut kartu", iako sam i ja ugradio 2 komada.
              Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

              Comment

              • skalaradio
                CBC Početnik
                • 04.03.2014
                • 6
                • Bijeljina
                • Golf 3 1.6 74kw

                #8
                ... jos uvjek nisam nista rijesio,ali sam bar pronasao servisera koji ima program za ovaj sistem pa cu otici na dijagnostiku da vidim sta ce ona pokazat ...,ali cekam prvo dok bude plata

                ... senzor temperature sam uzeo novi ali problem je sto ne mogu da ga zavrnem u isparivac iako je je senzor namjenjen za Tomasetto at09 Alaska n mom isparivacu je manja rupa ali cini mi se kao da je neko zalomio senzor jer ivice rupe nisu boje kucista metala (srebrna) vec boje senzora ,znaci postoji rupa ali je manja a obodi rupe nisu boje kucista vec kao da je zalomljen senzor pa ostala ili izbusivana nova rupa ili postoje dve verzije ovog isparivaca sa razlicitim velicinama rupa gde se zavrce senzor,senzor je cinimi se M5 ili M6 uglavnom rupa je manja,a u radnji gdje sam uzimao senzor pred ocima su mi zavrnuli taj senzor u isparivac jer sam ima rekao da ne odgovara u moj onda smo otisli do mog auta i uvjerili se da je isparivac isti ali da rupa iz nekog razloga je manja.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Može da se zavrne sa strane vode umesto nekog od šrafova koji drže poklopac. Rupe za senzor su sigurno sve iste samo tebi na izgled nije ista. To što je zalomljeno čini da rupa izgleda manja.
                  Uprkos tome što kolega Kerting kaže, nećeš se ti leba od tog uredjaja najesti, u prevodu nemaš sreće, razmišljaj o zameni prednjeg dela.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • kerting
                    CBC Član
                    • 22.04.2009
                    • 70
                    • Makedonija
                    • focus 1.6-Doblo 1.9

                    #10
                    Ako do 24-tog Aprila ne resis problem, ja verovatno idem za Vinkovci i mozemo se dogovoriti da resimo problem usputno. Ne placas nista ne boj se, ustvari kafu, a ako ide i kolga speedplus ondak 2 kafe .
                    Last edited by kerting; 29.03.2015, 16:06.

                    Comment

                    • skalaradio
                      CBC Početnik
                      • 04.03.2014
                      • 6
                      • Bijeljina
                      • Golf 3 1.6 74kw

                      #11
                      Originally posted by kerting View Post
                      Ako do 24-tog Aprila ne resis problem, ja verovatno idem za Vinkovci i mozemo se dogovoriti da resimo problem usputno. Ne placas nista ne boj se, ustvari kafu, a ako ide i kolga speedplus ondak 2 kafe .

                      Dogovoreno

                      Comment

                      • skalaradio
                        CBC Početnik
                        • 04.03.2014
                        • 6
                        • Bijeljina
                        • Golf 3 1.6 74kw

                        #12
                        Uspeo sam da resim problem sto odmah prebacuje na plin iako je hladan kao prvo neko je u isparivacu zalomio senzor pa nije se mogao zavrnuti senzor vec ga je ovaj stavio na crevo sad sam izbusio rupu i uvrnuo senzor u isparivacu,ali neko je stavio senzor manjeg otpora pa sam ja dodao jos jedan promenjivi otpornik i podesio kad da prebacio gledajuci temperatura da predje ono belo polje ,trenutno je tako dok ne vidim kolikog otpora treba da bude ovaj senzor ovaj mi se cini da je 2k2 bar na ovoj vanjskoj temperaturi pokazuje oko 2k oma. a problem sa trzanjem se najvise ispoljava kad se auto dobro zagreje i kad se malo zustrije vozi posle pocinje da trza kad se naglo da gas i takodje kad se zustrije vozi pa se pritisne kvacilo naglo padnu obrtaji da se jedva vrate na 850 u nekom slucaju se auto i ugasi.Takvo je trenutno stanje

                        Comment

                        • skalaradio
                          CBC Početnik
                          • 04.03.2014
                          • 6
                          • Bijeljina
                          • Golf 3 1.6 74kw

                          #13
                          Evo ovako stoje sad stvari za ovaj NX-gas sam jedva uspio naci majstora koji ima program za ovaj sistem ali nije uspio da se konektuje sa mojim kompjuterom tako da je dijagnostika propala pa sam uradio ono sto sam mogao.Promjenjeni injektori tj. samo klipcici 25€,promjenjeni kablovi FLASH G-16-C 36 € i svjecice bosch FR 6DC+ 14€. Sto se tice senzora temperature ostalo je sa dodatnim otporom tako da sad prebacuje na takav nacin. I to sad ide tako dok ne stane nesto za sto bi bila potrebna korekcija dijagnostikom a kad se to desi onda ide sve napolje pa drugo sve majstor me je vec obradovao da za dizne,map senzor,i kompjuter i ruke oko 250 €

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #14
                            to je ta cena

                            Comment

                            Working...
                            X