U svakom slucaju manje nego nesto za sta nema tehnicku podrsku..i ako je nema. Zar ne...
VERSUS mini ECU
Collapse
X
-
ne retko se dešavalo,da bi se dobio potpuno korektni rad,treba potrošiti 50% vrednosti ugrađenog uređaja,jer je na samom početku neko tamo,ko se ne razume u posao(ali se razume u uzimanje para),nije odabrao adekvatnu opremu za određeno vozilo.Ne mora da znači da je tako, ali može da bidne,tako da moji i Zverkovi komentari proizilaze iz takvih iskustava.Originally posted by musictalk View PostUredjaj meni radi i auto se vozi svaki dan...
Ali cisto zbog sebe bi ga zakacio i da se pogleda mapa jer je malo lenj na nizim obrtajima...
Comment
-
-
nasao sam na netu lika koji prodaje interfej za sve tipove uredjaja pa i za ovaj Versus..
nije skup pa sam pazario i stize sutra interfejs i software...
instaliracu na lap top i probati da se vezem sa ECU... ako se vezem nista necu dirati vec cu videti nekog strucnog za to...
za AUTPKALIBRACIJU jel potrebno neko strucno lice ili mogu to sam odraditi...
kapiram otrilike sta i kako ali opet da pitam?
Comment
-
-
Što reče kolega nije problem prestisnuti dugme ali posle ipak treba to proveriti u praksi.
Comment
-
-
Pa rekoh ti, uradiš čarobno dugme pa kad on odradi autokalibraciju onda to lepo dovršiš u vožnji. To je jedino merodavno a ostalo rade bledi amateri
Comment
-
-
Jasno...
Jos samo da usoem da se nakacim na ecu pa i da probam...
I ovo sto mi stiglo od softwera i interfejs, nista, nemam vezu sa ecu...
Msm da me mozda zeza kabal od ecu, merii sam unimerom i kao da u prekidu daje struju...
Srednje dve zice crvena i crna...
Cas 0 pa onda 13.9v
Comment
-
Comment