Cao drugari,
otvaram totalno novu temu jer nigde nisam pronasao slicnu diskusiju niti odgovore na pitanja koja cu postaviti.
Pre svega da objasnim situaciju. U autu (Astra H GTC Z18XE, 125ks) imam Landirenzo plinski uredjaj ugradjen u EkoLuka Key sto znaci:
- Omegas ECU
- LI02 Landi isparivac
- MED Crne dizne
- Tomaseto MV
Auto je presao 90.000km na plin, i za 90.000km do sad NISTA osim redovne zamene filtera nije radjeno. Za 90.000km na plin auto nikada nije imao ni jedan problem. Auto ide savrseno, znaci ko oseti razliku benzin/plin na mom autu ja mu skidam kapu, i potrosnja je fenomenalna (sto znaci 9-12 litara u gradu, zavisi gde vozim, kad i kako i ne vise od 8l voznje autoput/magistrala kombinovano). Auto je stvarno dobro isao, na autoputu bez problema sam ga probao na 210km/h.
Elem, ustanovili smo da mi MED dizne malo vise bacaju (kaze nista kriticno i nisu bas jos za zamenu ali doci ce vreme).
U konsultaciji sa dva servisa (koji su prilicno cenjeni) svi su mi rekli da je nepotrebno da na auto stavljam MED dizne.
1) Cena MED dizni je 280e sa radom i servis LI02 (koji zelim preventivno) da uradim je oko 40e.
2) Valtek dizne direktno na ECU Omegas, zute naravno, zbog omaze = 120e
3) U jednom servisu: Stag GO Fast + Valtek/Rail + nov isparivac + nova creva = 360e
4) U drugom servisu: LPG Tech + OMVL + nov isparivac + nova creva = 250e
Uz neke konsultacije i dublja istrazivanja upustio sam se u matematiku iz koje nemam dovoljno znanja i podataka da se izvucem
Elem, upleo sam se u DC (Duty Cycle, protoke, pritiske itd)
Moje pitanje je zapravo samo jedno. Koliko brze dizne su zaista neophodne mom motoru Z18XE da ispegla svih 125KS? (Znam da ljudi imaju pozitivna iskustva i sa Valtekom/Railom itd ali necije pozitivno iskustvo mozda nije i za mene nesto sto bih okarakterisao kao pozitivno, da se razumemo ne pitam za subjektivni osecaj ovom prilikom).
Trenutno su kao sto rekoh MED, 1.7ms.
Video sam da dosta ljudi ima ovde koji se izuzetno razumeju funkcionisanje samih sistema pa bih bas voleo da mi neko pojasni sta ce ovde da radi ili ne
Cisto da napomenem da novac nije problem, ja ne trazim alternativu MED diznama jer su skupe (vec mi je ista ponudjena), sve sto zelim je da moj auto ide odlicno kao i do sad, nikad ne trzne niti bilo sta slicno, trosi isto (sa novim diznama je sasvim realno da ce da trosi manje) i da nemam nikakvih problema dugi niz kilometara. Znaci 100 000km bez zajebancija. Ni sad auto nema nikakvih nus pojava, mozda se malo popela potrosnja u poslednje vreme ali sam stavio i 18" skoro umesto 17" tako da to vezujem i za to.
otvaram totalno novu temu jer nigde nisam pronasao slicnu diskusiju niti odgovore na pitanja koja cu postaviti.
Pre svega da objasnim situaciju. U autu (Astra H GTC Z18XE, 125ks) imam Landirenzo plinski uredjaj ugradjen u EkoLuka Key sto znaci:
- Omegas ECU
- LI02 Landi isparivac
- MED Crne dizne
- Tomaseto MV
Auto je presao 90.000km na plin, i za 90.000km do sad NISTA osim redovne zamene filtera nije radjeno. Za 90.000km na plin auto nikada nije imao ni jedan problem. Auto ide savrseno, znaci ko oseti razliku benzin/plin na mom autu ja mu skidam kapu, i potrosnja je fenomenalna (sto znaci 9-12 litara u gradu, zavisi gde vozim, kad i kako i ne vise od 8l voznje autoput/magistrala kombinovano). Auto je stvarno dobro isao, na autoputu bez problema sam ga probao na 210km/h.
Elem, ustanovili smo da mi MED dizne malo vise bacaju (kaze nista kriticno i nisu bas jos za zamenu ali doci ce vreme).
U konsultaciji sa dva servisa (koji su prilicno cenjeni) svi su mi rekli da je nepotrebno da na auto stavljam MED dizne.
1) Cena MED dizni je 280e sa radom i servis LI02 (koji zelim preventivno) da uradim je oko 40e.
2) Valtek dizne direktno na ECU Omegas, zute naravno, zbog omaze = 120e
3) U jednom servisu: Stag GO Fast + Valtek/Rail + nov isparivac + nova creva = 360e
4) U drugom servisu: LPG Tech + OMVL + nov isparivac + nova creva = 250e
Uz neke konsultacije i dublja istrazivanja upustio sam se u matematiku iz koje nemam dovoljno znanja i podataka da se izvucem
Elem, upleo sam se u DC (Duty Cycle, protoke, pritiske itd)
Moje pitanje je zapravo samo jedno. Koliko brze dizne su zaista neophodne mom motoru Z18XE da ispegla svih 125KS? (Znam da ljudi imaju pozitivna iskustva i sa Valtekom/Railom itd ali necije pozitivno iskustvo mozda nije i za mene nesto sto bih okarakterisao kao pozitivno, da se razumemo ne pitam za subjektivni osecaj ovom prilikom).
Trenutno su kao sto rekoh MED, 1.7ms.
Video sam da dosta ljudi ima ovde koji se izuzetno razumeju funkcionisanje samih sistema pa bih bas voleo da mi neko pojasni sta ce ovde da radi ili ne

Cisto da napomenem da novac nije problem, ja ne trazim alternativu MED diznama jer su skupe (vec mi je ista ponudjena), sve sto zelim je da moj auto ide odlicno kao i do sad, nikad ne trzne niti bilo sta slicno, trosi isto (sa novim diznama je sasvim realno da ce da trosi manje) i da nemam nikakvih problema dugi niz kilometara. Znaci 100 000km bez zajebancija. Ni sad auto nema nikakvih nus pojava, mozda se malo popela potrosnja u poslednje vreme ali sam stavio i 18" skoro umesto 17" tako da to vezujem i za to.
Comment