Iznenadni problem Opel Astra 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mobiland
    CBC Početnik
    • 22.07.2015
    • 4
    • Kraljevo
    • Opel Astra

    Iznenadni problem Opel Astra 1.8 16v

    Pozdrav svima,iznenada mi se desio problem,a obzirom da sam na letovanju u Grckoj nemam uslove da odem do majstora pa ako moze neko ovako da mi pomogne da probam da resim ovo...
    Auto je Opel Astra G 1.8 16v ima ugradjen gas(neki poljski sistem koliko se secam),i sve je do juce radilo dobro,od danas je sledece
    Dok je auto relativno hladan (prvih 5-10min) radi odlicno prebaci sa benzina na plin i lepo ide dok ne postigne radnu temperatutu onda pocne da stuca,ne prima gas,ume i da se ugasi.Kad ga vratim na benzin sve radi normalno,ali kad se zagreje na plinu nikako... los rad je poceo od kad sam vozio kratko po losem putu i bilo je mnogo truckanja u autu.
    Posto imam kod sebe obicnu obd2 dijagnostiku(povezana na tablet) kad pocne ta trokira izbaci mi gresku p0301 (Cylinder 1 Misfire)
    Ovako vizuelno sam proverio sva creva,konektore,sve deluje ok,probao sam da smanjim dotok vazduha na usisu a i da ga pojacam skidanjem poklopca jer sam pomislio da je mozda losa smesa(los plin,ili mozda mnogo dobar plin...) ali nista se ne menja...
    Ima li neko ideju sta da probam ili uradim da bi resio problem... ili mi ne gine da u povratku vozim 1100km na benzin....
    HVALA
  • mobiland
    CBC Početnik
    • 22.07.2015
    • 4
    • Kraljevo
    • Opel Astra

    #2




    Comment

    • bmiillan
      CBC Senator XXL
      • 18.04.2005
      • 393
      • beograd
      • clk 200k

      #3
      imaš izostanak paljenja na prvom cilindru, pregledaj konektor (konektore) koji idu u dizne za gas, da slučajno neki nije
      oštećen ili u prekidu, ili je crkla špulna na prvoj dizni za gas, obično je na tom motoru to simptom da crkava bobina ali
      ako sve radi ok na benzinu jedino možeš da prekontrolišeš ovo vezano za gas odokativno, ako nemaš dijagnostiku za
      gasni uredjaj koje je rakao bih neki ac (stag) iako nije slikan gasni računar. malo sam naskrabao ali i ja sam na odmoru
      i pa pišem na brzinu.
      nemoj na silu uzmi veci cekic

      Comment

      • dobri nikola
        CBC Član
        • 03.08.2013
        • 93
        • Mala Krsna/Veliki Idj
        • pezo 206

        #4
        Cudno je to sto te muci auto, kad je motor topao- zagrejan na radnu temperaturu. Pogledaj pipanjem da li se greje elekto magnet na prvoj dizni za plin, moguce je da zaglavljuje. Pda u odredjenom momentu nemas pravilno punjenje prvog cilindra plinom.

        Comment

        • dobri nikola
          CBC Član
          • 03.08.2013
          • 93
          • Mala Krsna/Veliki Idj
          • pezo 206

          #5
          Cudno je to sto te muci auto, kad je motor topao- zagrejan na radnu temperaturu. Pogledaj pipanjem da li se greje elekto magnet na prvoj dizni za plin, moguce je da zaglavljuje. Pda u odredjenom momentu nemas pravilno punjenje prvog cilindra plinom.

          Probaj da zamenis prikljucak prvog el. ventila sa drugim i odvodna creva ( koja idu prema usisnoj grani ). Daj kontakt, izbrisi gresku, upali automobil i vidi kako se ponasa. Ako ti sad prijavi gresku na drugom cilindru ( P0302 ), definitivno te zeza el ventil. Veruje da ces ga naci i zamenuti sam...

          Comment

          • rados
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2011
            • 539
            • G.Milanovac SRBIJA
            • OPEL ASTRA G Z16XE

            #6
            ako je kablaza na injektorima u prekidu ili crkla spulna na nekom injektoru nece uopste da prebaci na plin i prekidac u autu pocne ubrzano da blinka i pisti.jesi li uradio servis plina pre nego sto si posao na more i kontrolu,ovde su verovatno injektori plina pretabali dosta pa je potrebno uraditi servis istih i podesavanje hoda.probaj ako si u mogucnosti skini osigurac sa spulne pa spulnu prvog injektora ,odvi stubic i izvadi klipcic napolje.vidi u kakvom je stanju,ocisti sa acetonom ili benzinom i sve vrati obrnutim redosledom pa probaj.

            Comment

            • mobiland
              CBC Početnik
              • 22.07.2015
              • 4
              • Kraljevo
              • Opel Astra

              #7
              Pozdrav,i hvala svima na odgovoru...
              Skoro je odradjen servis auta i tad je proveren i plin,zamenjen filter i sve je bilo u redu,ovo zuto(to su predpostavljam injektori plina) nikad nije menjano tu su nekih 30000-40000 km.
              Provericu ih sutra po danu dal se greju,kakvo je stanje klipa,pa i da im izmenim raspored dal ce da se greska premesti na drugi cilindar....
              Javljam kakvo je stanje
              Hvala jos jednom

              Comment

              • dobri nikola
                CBC Član
                • 03.08.2013
                • 93
                • Mala Krsna/Veliki Idj
                • pezo 206

                #8
                Moj predlog je da izbrises gresku i da promenis prikljucke i odvodna creva. Na taj nacin suzavas krug trazenja greske, lako ces posle ( kad tacno vidis da te isti el. ventil muci ) da proveris kakva su mehanicka ostecenja na el. ventilu.

                Comment

                • miroslavm
                  CBC Senator
                  • 13.02.2007
                  • 208
                  • Beograd, Zvezdara

                  #9
                  Problem sa autima koji imaju gas je taj sto se pri svakom simptomu polazi od toga da je kriva ta instalacija. Ja bih obratio paznju i na druge stvari. Koliko sam shvatio pojavljuje se kad je topao a na hladno radi s oba goriva. Na vektri 1,8 sam imao slicnu pojavu a bio je zaprljan motoric ler gasa. Radio je na preskok i gasio se kad je topao

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    Originally posted by rados View Post
                    ako je kablaza na injektorima u prekidu ili crkla spulna na nekom injektoru nece uopste da prebaci na plin i prekidac u autu pocne ubrzano da blinka i pisti.jesi li uradio servis plina pre nego sto si posao na more i kontrolu,ovde su verovatno injektori plina pretabali dosta pa je potrebno uraditi servis istih i podesavanje hoda.probaj ako si u mogucnosti skini osigurac sa spulne pa spulnu prvog injektora ,odvi stubic i izvadi klipcic napolje.vidi u kakvom je stanju,ocisti sa acetonom ili benzinom i sve vrati obrnutim redosledom pa probaj.
                    a hod onako, odoka da namesti...?!? a spulna, kazu gasadzije, crkava jednom u nikad.

                    negooo, evo jos jednog majstora koga je mrzelo da skrati senzor temperature. drka njega neki spoj, neki konektor ci je sve pocelo nakon voznje po nekom makadam putu.

                    @mobiland: u kom si mestu? pitaj na pumpi gde se toci gas za servis za ugradnju gasa. to u grckoj obicno rade bugari pa odi da te zakaci na dijanostiku gasa i vidi ima li neka greska. detonacija na gasu se desava kad je smesa tanka. znaci, probelm je negde sa diznom, uvodom oznaceni sa br1.
                    Last edited by zverko; 23.07.2015, 01:44.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • rados
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2011
                      • 539
                      • G.Milanovac SRBIJA
                      • OPEL ASTRA G Z16XE

                      #11
                      pa coveku se problem pojavio na odmoru nemogu mu sad pricati koliko da usteluje hod injektora jer to on nemoze na moru da uradi ai nema sa cim.njemu je bitno da to proradi i da se vrati kuci pa posle najbolje da zameni nove injektore i resi problem.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        kako god, tako nece resiti problem jer po tome kako si mu napisao, sasvim je sigurno da bi cilindar zatego do kraja

                        neka nadje gasadziju. ima ih i tamo. nije tunguzija u pitanju vec grcka.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          ajd za pocetak,nek proveri nivo rashladne tečnosti

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by zverko View Post
                            kako god, tako nece resiti problem jer po tome kako si mu napisao, sasvim je sigurno da bi cilindar zatego do kraja

                            neka nadje gasadziju. ima ih i tamo. nije tunguzija u pitanju vec grcka.
                            Zverino brate ne budu tvrdoglav, kad odvrne i zavrne cilindar može biti samo isto ili malo ali baš jako malo drugačije tako da mu je dat dobar savet ukoliko je stvar do prljavog klipa.
                            Isto kao što je savetovano da zameni creva i kablove na susednim cilindrima pa će tako utvrditi da li neradi gas ili struja.

                            Svakako da treba ići kod majstora ali to nije savet na brzinu.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • mobiland
                              CBC Početnik
                              • 22.07.2015
                              • 4
                              • Kraljevo
                              • Opel Astra

                              #15
                              Pozdrav svima,i opet hvala na javljanju....
                              Proverio sam nivo rashladne tecnosti,sve je ok.
                              Menjao sam mesta injektorima(ovo zuto) dzek i crevo od prvog sam stavio na drugi i isto se ponasa,opet je greska p0301 i pojavila se 0170(video sam da moze da znaci svasta)
                              Proverio sam sve dzekove,i sva creva,nema fals vazduha nigde... predpostavljam da mi je bobina na izdisaju?
                              Injektore nema potrebe da rastiram ako sam im menjao mesta??
                              Ja sam u Lefkadi,nasao sam nekog majstora 50-ak km od mene mada mislim da cu i ako mi resi problem doci na isto platio benzin i resio problem ovde ili platio dole grka i vozio na plin...

                              Comment

                              Working...
                              X