Da li STAG200 zameniti sa STAG300 ISA2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gari55
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 72
    • Pirot
    • Honda Accord 2.0

    Da li STAG200 zameniti sa STAG300 ISA2

    Dobar dan.

    Interesuje me da li vredi STAG200 računar, zameniti sa STAG300 ISA2 i da li bi se time dobilo nešto u vezi preciznijeg ubrizgavanja gasa, potrošnje gasa, boljeg ubrzanja...

    Automobil trenutno troši oko 10l gasa na otvorenom putu, pri brzini oko 110 km/h.

    Ceo ostatak sistema bi generalno ostao isti, osim možda pojedinih izmena koje zahteva STAG300 ISA2.
    Trenutni sistem je STAG200, Tomasetto Alaska AT09 isparivač i Valtekove crvene dizne.

    Sa STAG200 mi se jednom u dva meseca, kada radi na ler pojavi check engine greška, koja kada se obriše opet se ne pojavljuje neko vreme.

    U pitanju je automobil Honda Accord 2.0 i-Vtec, 114Kw, CL7 model.
    Last edited by gari55; 05.08.2015, 07:57.
  • Markedjani
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2007
    • 968
    • BG-Cerak
    • Ford Escort RS2000 M

    #2
    više bi trebao da te zabrine isparivač koji je malko slab za motor u tom autu.
    fordclubserbia.org

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Potrošnja zavisi isključivo od podešavanja gasa i ispravnosti auta. Nijedan čarobni računar je neće smanjiti ili povećati samim svojim postojanjem. Stag 200 nije loš sem jadnog kućišta. U svoj našoj raboti ugradili smo 5 komada jedne godine pre 4-5 godina kad je bila nestašica. Srećom konačno se više ne proizvodi.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • PPZ
        CBC Veteran
        • 31.01.2009
        • 167
        • Atina, Grcka

        #4
        Najveći nedostatak STAG-a 200 je softver.

        Comment

        • rados
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2011
          • 539
          • G.Milanovac SRBIJA
          • OPEL ASTRA G Z16XE

          #5
          softver kao softver nije problem,veci je problem sto kaze kolega Dora njegovo kuciste jer nije vodootporno pa mu duva promaja sa svih strana i vlaga moze da ga zezne,a potrosnja zavisi od mnoooogo raznih stvari.

          Comment

          • PPZ
            CBC Veteran
            • 31.01.2009
            • 167
            • Atina, Grcka

            #6
            Softver je daleko inferiorniji od Stag-a 4 ili 300-ISA2...
            To ne znači da je 200 loš, a pogotovu ne da bi noviji ECU radio bolje tamo gde 200 već radi bez problema...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ja se stvarno trudim da ne protivrečim da ne bi nekog uvredio ali brate onda trpim a to nije dobro. Kulturno ću reći kad nešto pišeš kao odgovor nekom ko je pitao, moraš biti siguran da mu pomažeš. Šta je softver inferiorniji? Nema 3d mapu koju i tako ne koristi 1 posto servisera a inače to treba na 10 posto automobila. Kućište je teška kesa i to mu je najveća mana.

              Isa2 je to isto za Stag 4 i isto važi pravilo za servisere i automobile gde to treba.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • PPZ
                CBC Veteran
                • 31.01.2009
                • 167
                • Atina, Grcka

                #8
                Mislim da bismo otisli daleko u OT kad bi sad krenuli u poredjenje ta dva softvera.Imao sam prilike da radim sa jednim i drugim i znam sta pricam.
                Na primer, Stag 200 nema temperaturnu kompenzaciju, ima manju podrsku za tipove dizni, nema autokorekciju, itd, itd...
                Plasticno kuciste jeste najveca mana, ali ne i jedina.
                Po tom rezonu onda nam ni ne trebaju noviji i bolji ECU,bitno da je sto tezi i metalniji.
                Znas i sam da to nije istina.
                Ja vec napomenuh da nema smisla da se menja Stag 200 ako dobro radi u autu, ali nema smisla ni tvrditi da je dobar.

                Comment

                • gari55
                  CBC Član
                  • 26.03.2005
                  • 72
                  • Pirot
                  • Honda Accord 2.0

                  #9
                  Originally posted by PPZ View Post
                  Mislim da bismo otisli daleko u OT kad bi sad krenuli u poredjenje ta dva softvera.Imao sam prilike da radim sa jednim i drugim i znam sta pricam.
                  Na primer, Stag 200 nema temperaturnu kompenzaciju, ima manju podrsku za tipove dizni, nema autokorekciju, itd, itd...
                  Plasticno kuciste jeste najveca mana, ali ne i jedina.
                  Po tom rezonu onda nam ni ne trebaju noviji i bolji ECU,bitno da je sto tezi i metalniji.
                  Znas i sam da to nije istina.
                  Ja vec napomenuh da nema smisla da se menja Stag 200 ako dobro radi u autu, ali nema smisla ni tvrditi da je dobar.
                  Mene konkretno interesuje, da li na ovom i-VTec motoru, koji i nije baš običan motor, dobijam nešto ako stavim STAG300 ISA2, u smislu preciznijeg doziranja smeše u raznim režimima rada, od lera na ispod 1000 obrtaja pa do 6000 obrtaja, a sve u cilju optimalne potrošnje, optimalnog ubrzanja i izbegavanja potencijalnih negativinih efekata neadekvatnog rada plinskog sitema na duže staze (u smislu vožnje na plin preko 100000km pređenih i više).

                  Comment

                  • PPZ
                    CBC Veteran
                    • 31.01.2009
                    • 167
                    • Atina, Grcka

                    #10
                    Ne.

                    Comment

                    • gari55
                      CBC Član
                      • 26.03.2005
                      • 72
                      • Pirot
                      • Honda Accord 2.0

                      #11
                      Pa koji je onda realni dobitak od ISA2. Da li taj dobitak može da se izmeri ili primeti nekako?

                      Comment

                      • PPZ
                        CBC Veteran
                        • 31.01.2009
                        • 167
                        • Atina, Grcka

                        #12
                        Pa rekli su ti već, metalno kućište, ja bih dodao i nešto pouzdanija elektronika, i par stvari koje olakšavaju podešavanje u softveru.

                        Za tvoj auto ako je Stag 200 već uštelovan i radi dobro, nećeš dobiti ništa osim bezveze potrošenih para.

                        Comment

                        • gari55
                          CBC Član
                          • 26.03.2005
                          • 72
                          • Pirot
                          • Honda Accord 2.0

                          #13
                          Originally posted by PPZ View Post
                          Pa rekli su ti već, metalno kućište, ja bih dodao i nešto pouzdanija elektronika, i par stvari koje olakšavaju podešavanje u softveru.

                          Za tvoj auto ako je Stag 200 već uštelovan i radi dobro, nećeš dobiti ništa osim bezveze potrošenih para.
                          To dal radi dobro je relativna stvar. Mi ovde govorimo o finim podešavanjima. Auto po meni solidno ide, bez nekih trzanja ili problema, ali ja realno ne znam kakvu on smešu pravi u klipovima, u raznim režimima rada, kakvu na leru, a kakvu na usponu na 5000 obrtaja i da li sa STAG200 postoji bogatija ili siromašnija smeša u nekom režimu rada, od potrebne.

                          i-Vtec motor, sa varijabilnim vremenom otvaranja ventila, je Hondin motor nešto sofisticiranije izrade od običnog 4-voro cilindričnog atmosferskog motora.

                          Interesuje me da li sa ISA2 funkcijom se dobija nešto na tim finesama. Da li sa autoadaptacijom plinski računar finije dozira smešu plina i vazduha u različitim režimima.

                          Imam opciju da doplatim od STAG200 na STAG300 ISA2, pa me interesuje ima li bilo kakvog smisla to raditi, s obzirom na gore navedeno.
                          Last edited by gari55; 06.08.2015, 01:46.

                          Comment

                          • havijer
                            CBC Početnik
                            • 17.07.2014
                            • 8
                            • Kragujevac
                            • I30

                            #14
                            Kupi dijagnostiku koju preko Bluetootha povežeš na Android telefon i pratiš smešu trenutno.

                            Comment

                            • speedplus
                              RIP Bio nam je drug!
                              • 15.01.2007
                              • 2419
                              • LAZAREVAC

                              #15
                              Originally posted by gari55 View Post
                              To dal radi dobro je relativna stvar. Mi ovde govorimo o finim podešavanjima. Auto po meni solidno ide, bez nekih trzanja ili problema, ali ja realno ne znam kakvu on smešu pravi u klipovima, u raznim režimima rada, kakvu na leru, a kakvu na usponu na 5000 obrtaja i da li sa STAG200 postoji bogatija ili siromašnija smeša u nekom režimu rada, od potrebne.

                              i-Vtec motor, sa varijabilnim vremenom otvaranja ventila, je Hondin motor nešto sofisticiranije izrade od običnog 4-voro cilindričnog atmosferskog motora.

                              Interesuje me da li sa ISA2 funkcijom se dobija nešto na tim finesama. Da li sa autoadaptacijom plinski računar finije dozira smešu plina i vazduha u različitim režimima.

                              Imam opciju da doplatim od STAG200 na STAG300 ISA2, pa me interesuje ima li bilo kakvog smisla to raditi, s obzirom na gore navedeno.
                              To što bi ti hteo je izvodljivo sa Stag 300 uz puno muka u štelovanju u 3D mapi.Aktiviranjem ISA2, je veliki znak pitanja ,dali će raditi,ili brljati.Ako hoćeš nešto pouzdano,onda uzmi Stag Q-box plus,koji ima stalnu OBD korekciju smeše,a uz to je i jeftiniji od Stag 300 ISA2 i naravno,novije je genereacije.Pored toga,da bi OBD korekcija mogla da radi,dobro bez zaglupljivanja,moraš imati i gasne brizgaljke koje izvršavaju zadato,a nikako Vaktek ili slično.

                              Comment

                              Working...
                              X